יש הוצאה כספית בתדירות מסויימת, שמאפשרת לשחק במקס' על גבי שנים, בזול. למה קונים ביקר? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש הוצאה כספית בתדירות מסויימת, שמאפשרת לשחק במקס' על גבי שנים, בזול. למה קונים ביקר?


GbeTech

Recommended Posts

אהלן. כמה הערכות גסות:

לרוב אם מישהו קונה מחשב עם ביצועים בינוניים-גבוהים, הוא יהיה מסוגל לשחק משחקים חדשים על ההגדרות הכי גבוהות עם 30FPS ומעלה, לזמן מוגבל, עד שאחרי כמה שנים יוצאים משחקים חדשים שכבדים עליו.

קניית מחשב בכפול כסף מהנ"ל, לא מקנה פי 2 זמן לשחק במשחקים במקס' עם 30FPS ומעלה. היא מקנה פחות.

וקניית מחשב בחצי מהכסף של המחשב הראשון, לא מקנה חצי מהזמן, אלא פחות. (אם המחשב מספיק חלש אי אפשר להריץ משחקים חדשים על מקס', גם אם המחשב חדש)

כלומר יש הוצאה ותדירות קנייה מסויימת שמקנה את ההחזר הכי טוב - למה אנשים אי פעם מוציאים יותר כסף על זה? כלומר, לקנות כרטיס מסך ב 2000-2500 ש"ח במקום 1000-1200, מעבד ב1200~ ולא ב 700-800~, וכו'. עומד להם כשהם רואים 70FPS בfraps ולא 40?

תיאורטית אם שומרים על ההוצאה/תדירות הזאת לאורך שנים (כולל שדרוגים באותה רוח), אפשר לעולם לשחק על מקס' ולהוציא הרבה פחות כסף. לא מבין את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה המרכזית היא שההערכה שלך היא גסה מידי מכדי להיות שימושית.

אתה יוצא מהנחה כאילו בכל נקודת זמן כל המשחקים הם בעלי דרישות דומות וחומרה נתונה תריץ את כולם באותה רמת פירוט. זה כמובן לא נכון, ואפילו לא קרוב. אז לא רק שאין שום דרך מעשית למצוא את אותה נקודת איזון תאורטית שאתה מדבר עליה, אלא שנקודה כזו פשוט לא קיימת באופן כללי.

היא אולי קיימת למשחק ספציפי מסוים, אבל רוב האנשים הם לא אנשים של משחק אחד.

כמו כן גם הדרישות האישיות של כל אחד שונות. למה קבעת ש30FPS זה מה שצריך לשאוף אליו? יש כאלה שיגידו שפחות מ60FPS זה לא שחיק, ושבכלל עדיף יותר.

יש כאלה שמרגישים שהם חייבים להריץ הכל על "אולטרה" והרזולוציה הכי גבוהה, ויש כאלה שיכולים להנות מהמשחק גם אחרת.

אז משום שלא ניתן למצוא אופטימום כללי, אנשים עושים מה שנראה להם הגיוני. יש שקונים את המקסימום האפשרי בתקציב נתון שהגדירו, יש שקונים את "הכי חזק שיש" כדי שיוכלו להרגיש ולומר לאחרים שיש להם את "הכי חזק שיש", ויש שמחפשים נקודות אופטימום מקומיות של ביצועים/מחיר, כי זה נותן הרגשה שהשגת תמורה טובה למחיר ולכן עשית קנייה טובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...