מחפש המלצה לממיר מ220V ל110V - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש המלצה לממיר מ220V ל110V


ag43

Recommended Posts

קניתי מכשיר אלקטרוני רגיש המותאם למתח 110V. לפי נתוני היצרן הוא עובד ב150W עם פיקים עד 300W כך שנראה לי שממיר 500W יעשה את העבודה. מחפש המלצה לממיר אמין ושקט. אפשר גם מחו"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

פשוט בדקתי מוצרים באמזון ועל כל 5 אנשים מרוצים היה אחד שהמתאם לא עבד לו כלל או שפיצץ את המכשיר שהיה אמור להגן עליו... מדובר על מוצר כבד מאוד מארה"ב כך ששליחה חזרה לתיקון לא באה בחשבון, לכן אני מעדיף להשקיע קצת יותר בהתחלה מאשר להצטער אח"כ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק בגלל זה לא שווה להזמין כזה מחו"ל. אני לא יודע איפה את גר, אבל יש ברמת גן חנות חשמל מאוד גדולה בשם "שמסי" (בבן גוריון פינת כצנלסון) שעובדת כבר שנים, מאוד אמינה, מחירים טובים ואחראיים. אני בטוח שיש עוד כאלה בארץ, לא הייתי מזמין מוצר כזה מחו"ל (ואילו רק בגלל המשלוח שיעלה המון המון כסף כי זה מוצר כבד בטירוף).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה בקשר לרעש? ראיתי ממירים שהתגובות עליהם אומרות שהם מוציאים זמזום בפעילות רגילה. המכשיר יעמוד ליד מערכת סטריאו כך שהשקט חשוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק עכשיו ראיתי שרצית 500W בכל אופן התקשרתי אליהם והשנאי שיש להם הוא 300W שעולה 260 שקלים.

הבחור אמר ש500W אפשרי להזמין ויעלה סביבות 450 שקלים הוא מעריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי אותו סיפור - מערכת 2.1 ישנה של ALTEC LENSING על 110V.

יש לי שנאי שעדיין עובד אבל כבר נפל פעמיים ולא יודע כמה יחזיק.

אין זימזומים.

SAKAL ELECTRONICS 200VA

עובד שנים ארוכות בתנאים לא תנאים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שמשנה הוא בעיקר ההספק הקבוע. הוא 150W אם אתה מריץ את הרמקולים בווליום מקס' (פחות בווליום נמוך יותר, אבל זה לא ליניארי כלומר אם אתה מוריד את הווליום ל 1/2 ההספק לא יורד ל 1/2)

המגבלה של שנאי היא זרם - A שהוא יכול להוציא (ואם מכפילים אותו במתח היציאה - במקרה הזה 110V מקבלים את ההספק המדומה ב שלפיו השנאים מדורגים)

כדיי לעבור מ W ל יש צורך לחלק במקדם ההספק - הוא מקדם בין 0 ו 1 והוא שונה במקרים שונים. מערכות קול יכולות לעבוד דרך ספקי כוח אלקטרוניים או שנאי. בספקים אלקטרוניים הזרם תלוי באם אלה ספקי PFC (בדומה לספקים של מחשבים) והוא יהיה בערך 0.5, 0.7, 1.0 בספק פשוט, Passive PFC ו Active PFC בהתאמה. במערכת שעובדת דרך שנאי אני מנחש משהוא כמו 0.7 - 0.8 (מישהוא ממומחי האודיו יכול לתת הערכה טובה יותר ?)

בהנחה שהמערכת עובדת דרך שנאי, מקבלים 150/0.7 = 214 ו 150/0.8 = 187 - השנאי החיצוני שנרצה לחבר הוא כ 187-214VA

בתוספת מקדם ביטחון כ 1.25x (שאפשר לאמר חיוני לכל מערכת שעובדת לזמן ארוך ולא ל peak) אנחנו מקבלים שנאי של כ 250-300VA

בעיה שניה שיכולה להיות תיאורטית, אבל לא נראה לי שתקרה (לפחות לא בווליום בינוני ומטה) : אם הספק ה peak של הרמקול הוא 300W, וההספק המדומה בהתאמה נניח 400VA, זה יותר מהמקס' של השנאי. מדובר ב peak מהיר לכן זה לא יפגע בשנאי, אבל יש מצב שיגרום לירידת המתח ביציאה שלו באותו רגע ומכאן אוליי לעיוות בצליל

חוצמזה, האם פתחתם את המערכת ? לפעמים יש בפנים חוט שניתן להעביר וכו' כדיי להתאים אותה ל 240V, גם אם מבחוץ היא 110 בלבד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...