יצירת אובייקט תלת מימדי - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יצירת אובייקט תלת מימדי


bdoron

Recommended Posts

אני רוצה לעשות משחק סנוקר בסי שארפ, ולפני שאני בכלל מתחיל ליצור את המשחק הייתי רוצה לדעת איך בכלל אני יכול ליצור אובייקט ולהלביש על האובייקט הזה תמונה, ולא סתם תמונה אלא שהאובייקט יראה ככדור, זאת אומרת אובייקט תלת מימדי ושהוא זז על המסך זה יראה כאילו באמת מתגלגל, זאת אומרת באפקט הגילגול אני ממש יראה את הצורה מתגלגלת.. כמו כדור אמיתי

יש למישהו מושג איך אני תחילה יוצר אוביקט תלת מימדי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למדתי אלגברה לינארית... מכניקה קלסית לא וקוואטרניונים גם לא

- - - תגובה אוחדה: - - -

איך באמת אלגברה לינארית מתקשרת לנושא? אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגרפיקה ממוחשבת משתמשים בהרבה טרנספורמציות לינאריות על מנת לייצג טרנספורמציות שאפשר לעשות על המודל שלך - דברים כמו להגדיל אותו, להזיז, לסובב וכו'. אם תמשיך ללמוד XNA אז כשתגיע לקטע של מודלים תלת מימדיים, תבין קצת יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה :) אגב לXNA יש דרישה בשוק? זאת אומרת חוץ מההנאה שיש לי ללמוד את התחום של XNA האם יהיה לי מה לעשות עם זה בשוק העבודה?

אם יראו בקורות חיים שלי גם ידע בתחום הזה ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

XNA כבר די מתה.

היום בכל חברה גדולה כקטנה משתמשים במנוע גראפי...אין טעם על כל משחק שמפתחים להמציא את הגלגל מחדש.

בחברות הענקיות מפתחים מנועים משלהן.

בחברות הקטנות יותר משתמשים במנועים כמו UNITY3D, UDK, .

אני משתמש ב-UNITY3D בעסק שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

XNA הוא סט כלים מבית מיקרוסופט שחוסך לך רוטינות בעבודה עם VS וכולל כלים לעבודה עם דו\תלת מימד ודברים נוספים אבל עובד רק עם מוצרי מיקרוסופט קריא פיתוח לווינדווס ואקסבוקס.

הבעיה העיקרית של מי שעבד איתה היא שמיקרוסופט החליטו להפסיק הפיתוח והתמיכה שלו.

קרא פה:

http://www.computerandvideogames.com/389018/microsoft-email-confirms-plan-to-cease-xna-support/

יוניטי הוא מנוע גראפי מלא בר תכנות וכולל ספריות שלימות לעבודה בדו\תלת מימד, פיזיקה, אנימציה, קול וכו' מה שמקצר את זמן הפיתוח באלפי אחוזים.

הייתרון הגדול הנוסף שהוא קרוס פלטפורם מלא וניתן לייצא פרוייקטים לכל מערכת הפעלה למחשב ולמובייל ולקונסולה שיש בשוק היום.

תבדוק באתר שלהם:

https://unity3d.com/

אני עובד איתו כבר 4 שנים והספקתי לעשות פרוייקטים אפילו לאינטל .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי, אבל מה לגבי התחלה? זאת אומרת לא עדיף לי קודם כל ללמוד XNA ואחרי זה להתקדם לunity3d?

אני בדיוק מתחיל הורדתי מדריך לXNA

אני פשוט מתכנת סי שארפ, ואני רוצה לתכנת משחקים בסי שארפ

האם untiy3d מתכנתים בסי שארפ?

- - - תגובה אוחדה: - - -

בקיצור , מה אתם אומרים? להתחיל עם XNA או לזנוח ולהתחיל עם UNITY3D , חשוב לי כמובן שהתכנות עצמו יהיה בC שארפ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן ביוניטי עובדים עם סי שארפ.

XNA יוכל לעזור לך ללמוד איך לממש דברים בעצמך כמו פיזיקה התנגשויות וכו' מצד הלימוד אין ספק שזה ילמד אותך....מעבר לזה בתעשייה לא יהיה לך כל כך מה לעשות איתו.

- - - תגובה אוחדה: - - -

יוניטי זה סופר דופר תכנות עילי.

יש לך לרשת שם כל רוטינה שאתה יכול לחשוב עליה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אגיד לך מה ההתלבטות שלי יניב, אני לומד כרגע סי שארפ, ואני רוצה לצבור נסיון , להשתפשף בסי שארפ, וחשוב לי שאני אלמד ולא רק אתה יודע אמשוך אובייקטים למסך , אני לא רוצה הכל קל, רוצה שיהיה לי לרשום קוד :)

- - - תגובה אוחדה: - - -

וניראה לי שXNA יתן לי בסיס יותר חזק מunity3d

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלא תטעה.

ביוניטי אתה כותב קוד והרבה מאד קוד.

למעשה אין לך בכלל מה לעשות איתו מבלי לכתוב קוד...לא יקרה כלום... חוץ מאולי להציב אובייקטים דוממים במרחב התלת מימדי.

הוא פשוט מנוע חזק שחוסך לך הרבה זמן על רוטינות קבועות שמשתמשים בהן בכל משחק...אתה רוצה פיזיקה נניח?...אתה יורש את ספריית הפיזיקה של המנוע וממשיך משם ומשתמש בפונקציות המתאימות למימוש רצונך.

אבל ללא ספק אם רצונך ללמוד לתכנת ולממש בעצמך דברים בסיסיים XNA יהיה כלי לימוד מצויין.

אם רצונך פשוט לפתח משחק\הדמיה גראפית, יוניטי יחסוך לך 90% מהזמן ויהיה יותר פרודוקטיבי באלפי מונים.

הכל תלוי מה אתה רוצה להשיג.

יאללה לעבודה!...DIRECTX היר אי קאם!:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...