פורסם 2014 במאי 1411 שנים אני רוצה לעשות משחק סנוקר בסי שארפ, ולפני שאני בכלל מתחיל ליצור את המשחק הייתי רוצה לדעת איך בכלל אני יכול ליצור אובייקט ולהלביש על האובייקט הזה תמונה, ולא סתם תמונה אלא שהאובייקט יראה ככדור, זאת אומרת אובייקט תלת מימדי ושהוא זז על המסך זה יראה כאילו באמת מתגלגל, זאת אומרת באפקט הגילגול אני ממש יראה את הצורה מתגלגלת.. כמו כדור אמיתייש למישהו מושג איך אני תחילה יוצר אוביקט תלת מימדי?
פורסם 2014 במאי 1511 שנים אתה צריך להשתמש בספרייה כמו opengl.אתה יודע אלגברה לינארית? מכניקה קלסית? קוואטרניונים?
פורסם 2014 במאי 1811 שנים מחבר למדתי אלגברה לינארית... מכניקה קלסית לא וקוואטרניונים גם לא- - - תגובה אוחדה: - - -איך באמת אלגברה לינארית מתקשרת לנושא? אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה...
פורסם 2014 במאי 1811 שנים בגרפיקה ממוחשבת משתמשים בהרבה טרנספורמציות לינאריות על מנת לייצג טרנספורמציות שאפשר לעשות על המודל שלך - דברים כמו להגדיל אותו, להזיז, לסובב וכו'. אם תמשיך ללמוד XNA אז כשתגיע לקטע של מודלים תלת מימדיים, תבין קצת יותר.
פורסם 2014 במאי 1811 שנים מחבר תודה אגב לXNA יש דרישה בשוק? זאת אומרת חוץ מההנאה שיש לי ללמוד את התחום של XNA האם יהיה לי מה לעשות עם זה בשוק העבודה? אם יראו בקורות חיים שלי גם ידע בתחום הזה ..
פורסם 2014 במאי 1911 שנים XNA כבר די מתה.היום בכל חברה גדולה כקטנה משתמשים במנוע גראפי...אין טעם על כל משחק שמפתחים להמציא את הגלגל מחדש.בחברות הענקיות מפתחים מנועים משלהן.בחברות הקטנות יותר משתמשים במנועים כמו UNITY3D, UDK, CRYENGINE.אני משתמש ב-UNITY3D בעסק שלי.
פורסם 2014 במאי 1911 שנים XNA הוא סט כלים מבית מיקרוסופט שחוסך לך רוטינות בעבודה עם VS וכולל כלים לעבודה עם דו\תלת מימד ודברים נוספים אבל עובד רק עם מוצרי מיקרוסופט קריא פיתוח לווינדווס ואקסבוקס.הבעיה העיקרית של מי שעבד איתה היא שמיקרוסופט החליטו להפסיק הפיתוח והתמיכה שלו.קרא פה: http://www.computerandvideogames.com/389018/microsoft-email-confirms-plan-to-cease-xna-support/יוניטי הוא מנוע גראפי מלא בר תכנות וכולל ספריות שלימות לעבודה בדו\תלת מימד, פיזיקה, אנימציה, קול וכו' מה שמקצר את זמן הפיתוח באלפי אחוזים.הייתרון הגדול הנוסף שהוא קרוס פלטפורם מלא וניתן לייצא פרוייקטים לכל מערכת הפעלה למחשב ולמובייל ולקונסולה שיש בשוק היום.תבדוק באתר שלהם:https://unity3d.com/אני עובד איתו כבר 4 שנים והספקתי לעשות פרוייקטים אפילו לאינטל ישראל.
פורסם 2014 במאי 1911 שנים מחבר הבנתי, אבל מה לגבי התחלה? זאת אומרת לא עדיף לי קודם כל ללמוד XNA ואחרי זה להתקדם לunity3d?אני בדיוק מתחיל הורדתי מדריך לXNAאני פשוט מתכנת סי שארפ, ואני רוצה לתכנת משחקים בסי שארפהאם untiy3d מתכנתים בסי שארפ?- - - תגובה אוחדה: - - -בקיצור , מה אתם אומרים? להתחיל עם XNA או לזנוח ולהתחיל עם UNITY3D , חשוב לי כמובן שהתכנות עצמו יהיה בC שארפ
פורסם 2014 במאי 1911 שנים כן ביוניטי עובדים עם סי שארפ.XNA יוכל לעזור לך ללמוד איך לממש דברים בעצמך כמו פיזיקה התנגשויות וכו' מצד הלימוד אין ספק שזה ילמד אותך....מעבר לזה בתעשייה לא יהיה לך כל כך מה לעשות איתו.- - - תגובה אוחדה: - - -יוניטי זה סופר דופר תכנות עילי.יש לך לרשת שם כל רוטינה שאתה יכול לחשוב עליה.
פורסם 2014 במאי 1911 שנים מחבר אני אגיד לך מה ההתלבטות שלי יניב, אני לומד כרגע סי שארפ, ואני רוצה לצבור נסיון , להשתפשף בסי שארפ, וחשוב לי שאני אלמד ולא רק אתה יודע אמשוך אובייקטים למסך , אני לא רוצה הכל קל, רוצה שיהיה לי לרשום קוד - - - תגובה אוחדה: - - - וניראה לי שXNA יתן לי בסיס יותר חזק מunity3d
פורסם 2014 במאי 1911 שנים שלא תטעה. ביוניטי אתה כותב קוד והרבה מאד קוד. למעשה אין לך בכלל מה לעשות איתו מבלי לכתוב קוד...לא יקרה כלום... חוץ מאולי להציב אובייקטים דוממים במרחב התלת מימדי. הוא פשוט מנוע חזק שחוסך לך הרבה זמן על רוטינות קבועות שמשתמשים בהן בכל משחק...אתה רוצה פיזיקה נניח?...אתה יורש את ספריית הפיזיקה של המנוע וממשיך משם ומשתמש בפונקציות המתאימות למימוש רצונך. אבל ללא ספק אם רצונך ללמוד לתכנת ולממש בעצמך דברים בסיסיים XNA יהיה כלי לימוד מצויין. אם רצונך פשוט לפתח משחק\הדמיה גראפית, יוניטי יחסוך לך 90% מהזמן ויהיה יותר פרודוקטיבי באלפי מונים. הכל תלוי מה אתה רוצה להשיג. יאללה לעבודה!...DIRECTX היר אי קאם!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.