שאלה לגבי חיבור אינטרנט אלחוטי בבזק - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי חיבור אינטרנט אלחוטי בבזק


yossi21

Recommended Posts

אני מחובר בבית עם ראוטר של בזק ויש לי חבילת גלישה של 5 מגה מהירות. המקסימום שאני מקבל זה 2.5, 3 מגה בלחץ. רוב הזמן אני גולש על מגה אחד. אין לי אפשרות להתחבר קווי ישירות למחשב, הדבר הזה מצריך ממני לחבר כבל רשת של 5 מטר מהמחשב לראוטר. דיברתי עם התמיכה שלהם ואמרו לי שככה זה שאי אפשר להסתמך על זה כמו שאפשר להסתמך כביכול על חיבור כבל. הציעו לי לשדרג את המהירות וככה אני יוכל לקבל יותר מהירות גלישה, אבל זה אומר יותר כסף. ואני לא צריך יותר מ-5 מגה, אני בקושי נמצא בבית בשביל לגלוש במחשב. מה זה אומר לי המצב הזה? האם אני אמור להשלים עם המצב ולסבול? האם ניתן לסדר את הבעיה? אולי אני צריך לשנות הגדרה בראוטר? עדכון? אין איזה משהו שאני יוכל לעשות על מנת שאני באמת יקבל מהירות של 5 מגה?

תודה וחג עצמאות שמח!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשמעות של כרטיס PCI הוא שהאנטנות נמצאות מאחורי המחשב, צמודות לקיר בתוך סבך של כבלים - מצב ממש לא מומלץ. תרכוש כרטיס בחיבור שניתן למקם בצורה הרבה יותר טובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגדלת המהירות בבזק לא תפתור לך את הבעיה כי אם אתה מקבל מהירות כל כך נמוכה זה אומר שצוואר הבקבוק שלך לא נמצא בבזק אלא בקישור בינך לבין הראוטר.

תנסה לשחק עם המיקום של הראוטר, אולי להחליף לערוץ שידור אחר וכו וכו'

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Chief כל עוד הכרטיס מחובר למחשב אין סיבה שהוא ילך לאיבוד, אבל ברגע שאני יוציא אותו מהמחשב מאיזה סיבה כלשהי... לעומת כרטיס PCI שהוא תקוע תמיד בתוך הלוח וזה פחות סביר שילך לאיבוד. ( דעה שלי )

shlomi6 אתה צודק. לגבי הראוטר, אין לי אפשרות לשנות את המיקום שלו כי יש לי חיבור יחיד בדירה. יש איזשהו ערוץ שידור מומלץ שיכול לסדר לי את הבעיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתבים של בזק בברירת מחדל מוגדרים על ערוץ 6, אז תתחיל מלהגדיר את הראוטר על כל ערוץ אחר.

אי אפשר לדעת איזה ראוטרים ומכשירים נוספים יש באיזור שלך ועל איזה ערוץ הם משדרים ככה שאי אפשר לדעת על איזה יש עומס.

צריך לעבור אחד אחד עד שתמצא אחד שעובד טוב. יש אפליקציות בטלפונים שיכולות להגיד איזה ערוץ פנוי ואיזה עמוס, לא ניסיתי לא יודע עד כמה האפליקציות האלה אמינות.

אין שום סיבה להוציא מהמחשב אם אתה לא לוקח את הכרטיס איתך למקום אחר. במקרה הכי גרוע אתה מנתק ומחבר ישר חזרה.

וגם נגיד ואתה לוקח אותו איתך מאיזו סיבה הזויה, תשמור עליו ולא יילך לאיבוד.

זה כנראה הפתרון הכי זול ומהיר שתקבל. מעבר לערוצים וכרטיס זה כבר לקנות ראוטר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...