הגדרות ראוטר VDSL - ביטול הADS2 כדאי? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הגדרות ראוטר VDSL - ביטול הADS2 כדאי?


yair23

Recommended Posts

שלום.

שבוע שעבר הבאתי ראוטר מבזק-סטור.

בהגדרות יש ADSL2 ADSL2+ ו VDSL2...

רציתי לדעת אם כדאי להוריד את הV מהADSL ולהשאיר רק את הVDSL ?

בעקרון שדרגתי ל40 מגה... אתמול היה לי 30 מגה לחצי שעה-שעה... ובערב שוב נהיה 15 מגה.

בדקתי כמה פעמים מאז ועדיין יש לי 15...

אתמול היה אמור להגיע טכנאי לסדר את הקו בקופסא בחוץ... אחרי ריבים ארוכים עם ...

ובאותו עניין גם לבטל לי את "הקו הקל" שהייתי משלם עליו כל חודש 25 שקל...

למזלי אתמול ראיתי באיזה פורום מישהו שאמר שזה כבר לא קיים חחח..

קיצר ביקשתי שיבטלו, בחיים לא חיברתי לקו הזה טלפון. מאז שבוטלה החובה בשירות הזה לקו שמטרתו בלבד עברו כמעט שנתיים... כלומר 600 שקל שנזרקו לפח... יכול להיות שביטול ה"קו הקל" גורם לבעיות שלי ?

אני נמצא בחו"ל וכבר נמאס להתקשר כל יום לבזק :(

אני פוחד לבטל את הADSL2 מהראוטר במידה ופתאום הוא לא יסתכרן לי עם הקו ולא יהיה לי - גישה מרחוק - למחשב, לשם בדיקה.

בהגדרות תחת ADSL SETTINGS יש:

TRANSFER MODE:

ATM או PTM

כרגע זה על ATM

לשנות? להשאיר?

ו:

[TABLE=width: 97%]

[TR]

[TD=colspan: 2]G.Dmt Enabled[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2]G.lite Enabled[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2]T1.413 Enabled[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2]ADSL2 Enabled[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2]AnnexL Enabled[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2]ADSL2+ Enabled[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2]AnnexM Enabled[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2]VDSL2 Enabled

איזה לבטל ואיזה להשאיר ?

אם אני משאיר רק את הVDSL2, זה יכריח את הראוטר להשתמש רק בVDSL2?

יכול להיות שהוא קופץ בין ADSL ל VDSL ? לפי מה שהבנתי החיבור הוא שונה לגמרי ואני לא אוכל להשתמש בADSL אחרי השדרוג... בגלל זה הצורך בראוטר חדש...

עוד שאלה... בגלל שביטלתי את ה"קו קל" הזה של ... (גנבים!)

זה אומר שאין לי אופציה לחייג מהקו הזה יותר? לפי מה שאמרו לי...

אני עדיין צריך את המיקרו-פילטר ? או שאני יכול לחבר את הראוטר ישירות לחיבור בקיר ?

באתר של בזק, בעמוד של בדיקת הקו וטלפון קיבלתי את ההודעה הבאה:

שלום, ע"פ תוצאות הבדיקה שביצעתם קיים חשד לתקלה בשירות האינטרנט.

ורק אתמול היה טכנאי ששדרג לי כביכול... (לא יודע אם הוא באמת היה פה או לא, לא התקבל שום SMS)

תודה מראש

~_~ ויום טוב.

הוספתי תמונה של המהירות ..

עריכה:

תגובה מעצבנת של לאמא שלי ....

they called me and definied something so the speed checking raised to 25, they said TOP 40 means UP to 40 and not necessarily 40,but 25 is still on boarder line; so they will send me a technician on friday between 11-13 and he will check inside the house for problem.

עכשיו כאני קורא את זה אני מתעצבן עוד יותר...

לפני כמה ימים איזה נציגה רבה איתי שלא יכול להיות שנציג יבוא ביום שישי כי הם לא עובדים ולא שולחים טכנאים בימי שישי.

ולי אמרו לפני שבוע שישלחו ביום שישי.

לאחר מכן הבטיחו לי ביום ראשון (שהיה פורים) שיגיע - ולא הגיע...

וביום שני היה רשום באתר שיגיע, ובטלפון אמרו לאמא שלי שישלחו לי SMS כשיסתיים התיקון ?! לא טלפון ולא אס-אמ-אס.

היה גם איזה טכנאי או נציג טכני שהבטיח לאמא שלי שהוא יחזור אליה בערב לראות שהכל בסדר - לא חזר.

קיצר, ביום שישי אמור להגיע טכנאי להסתכל בתוך הבית, גם פעם שעברה ששדרגתי עשו לי מלא בעיות!

החלפת כבלים והחלפת פילטרים וכו'...

סיוט!

2hn9iqw.jpg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון, לא לגעת בהגדרות של המודם.

אין שום צורך או סיבה.

אם על קו הטלפון לא מחוברים טלפונים אתה לא חייב פילטר. אני אישית מעדיף שיהיה עם לכל מקרה.

התשובה שנתנו לאמא שלך היא נכונה. חבילת TOP40 היא מהירות של בין 20 ל-40. לא נותנת היום מהירויות קבועות אלא רק מהירות בין X ל-X.

אם כרגע אתה מקבל בבדיקות מהירות 15 מגה כנראה לא שדרגת את הספק אלא רק את התשתית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטער שזה נהיה מגילה, אודה לכם אם תקראו עד הסוף :)

הספק אמרו לי כמה פעמים שאני אצלהם על 40 ושהם שלחו כבר את הקובץ לבזק..

אתמול נציגה של 012 העלתה גם את על הקו ושתיהן אמרו לי שאני על 40..

התעקשו שאני על 40 ושוב, זאת מבזק נהנתה להשתמש במושג TOP ארבעים, שזה כאילו המאקסימלי - לא יודע מה קורה במדינה הזאת .. מנסים להתנכל לצרכן בכל פינה...

אתמול אחרי ריב ארוך בטלפון (מחו"ל) ושיחה בערב של אמא שלי עם נציג כלשהו, היא המשיכה להתעקש שאנחנו על 15, הנציג הטכני הזיז משהו בהגדרות אצלהם ופתאום נהיה לנו 20 וקצת... בכזאת קלות... (צירפתי תמונה למטה)

נראה לי שהם עושים דווקא..

הסיבה שבגללה בכלל בחרתי לשדרג היא ה3מגה העלאה שזה הכי חשוב, לא מעניין אותי כל כך הורדה, 15 היה מספיק בשביל זה.. אבל בגלל שהיחס העלאה הורדה בארץ לא סימטרי (מה שישתנה שנה הבאה או עוד שנתיים, כנראה).

אני צריך את האינטרנט בשביל הדפדפן וסקייפ - לא הורדות ולא טורנטים ..

הם לא יכולים להגיד שאני חונק את הקו בהורדות או משהו, או שאני גולש בשעות עמוסות.. אמא שלי כולה משתמשת ממוצעת מינוס שבודקת מיילים ופייסבוק וחדשות באינטרנט...

בגלל שבסקייפ רואים חרא (העלאה נמוכה) אני לא יכול לראות את אמא שלי כמו שצריך (ובשביל מישהו שגר בחו"ל זה די חשוב)

היא רואה אותי מצוין .. = 15 מגה מספיק בשביל זה...

אם יכולים לספק רק 2 מגה העלאה זה לא שונה מהוט ... אם לא יכולים לספק את ה-3 מגה, למה מלכתחילה הם רושמים את זה?

זאת דעתי - יכול להיות שאני ממש טועה - אבל אפילו באתר של יש רשימה של חבילות עם המהירות שצריך לראות במד מהירות... שאם אני לא טועה הוא של SPEEDTEST.NET

אם באתר שלהם בצג מהירות אני לא מקבל את מה שאני צריך לפי הרשימה שהם מפרסמים, אז באתרים אחרים או אפילו הורדות זה אומר שאני בכלל לא אתקרב אפילו ל40 מגה, או אפילו לא ל20...

זה בולשיט... אגב מעכשיו אני בודק רק באתר של ספידטסט.נט - זה נותן לשמור היסטוריה של כל הבדיקות (הוכחה)

כמו למכור אוטו שיכול להגיע ל240 ולשים צ'יפ בארץ בשביל שהוא יגיע רק ל80 .. או לנקב לו איזה גלגל או שניים ...

ראיתי בפורום פה וגם כמה אנשים שאני מכיר שיש להם משהו נסיוני , לא יודע אם זה בזק או .. והם גולשים על 100:100 או 300:100...

אם בזק רוצים הם יכולים לספק..

לפי דעתי בחרו לדפוק אותי... - ככה זה מרגיש בכל אופן.. אם בשניה כשהנציג הטכני רק נגע במשהו ופתאום זה קפץ ככה זה מראה שהם שולטים בזה. (כמו ברז, אפשר לשלוט בכמות המים שיוצאת)

אגב, אני בודק גם בשעות שכולם ישנים ככה שאי אפשר להגיד שאני בודק בשעות השיא/לחץ כשכולם בבית וגולשים או בסופ"ש.

כל שעה עגולה בדקתי וזה היה על 15 ...

ואתמול בערב אחרי שבוע של טלפונים וצעקות זה עלה קצת בזמן שאמא שלי דיברה עם נציג טכני לא יודע אפילו אם זה היה מבזק או ..

לי אישית ניתקו שיחה אתמול אחרי 37 דקות (מחו"ל) ולא טרחו אפילו לחזור אליי בטענה שאני לא עונה או שהם לא מצליחים לחייג אליי - שזה בולשיט, איך אמא שלי מצליחה וחברת טלפוניה לא ?! לא הזוי ?

עכשיו לדוגמא בבדיקת המהירות זה 16.25הורדה ו1.91 העלאה...

שזה רחוק מלהיות 40... (שעון זה 3 לפנות בוקר, שזה רחוק מלהיות שעת עומס)

מצדי שישימו לי 25הורדה ו10 או 5 העלאה..

נ.ב.

Illectronic יקר :goodposting: - אם זה נראה שאני כועס עליך או עונה לך בטון כועס - אז אני לא :) אני עדיין עצבני על השירות שאני מקבל ואתה לא קשור לזה, אז שתדע שהזעם לא מופנה אליך חס וחלילה. ושוב, תודה על כל התגובות הבונות :aktion031:

אני רוצה שאנשים אחרים שיש להם בעיות פשוט יראו את זה גם, ואולי, הסבל שלי יעזור להם איכשהו, או במידה כלשהי ישפר את השירות שמשתמשי מקבלים בארץ. תודעת שירות מאוד נמוכה לפי דעתי... נדיר למצוא מישהו באמת נחמד ואכפתי ו...שיש לו מושג בקצה השני של הקו. (אני לא אוהב לצאת על נציגים כי אין להם מה לעשות, אבל אם לא אז ממשיכים לדפוק אותך - בהוראת החברה המונופולית)

עוד עריכה קטנה:

שמתי לב שהאיי-פי שלי השתנה מאתמול.. משהו שבדרך כלל לא קורה.

יכול להיות שיש קשר לטווח האיי-פי שאליו שוייכתי ?

ומצאתי באיזה פורום עוד מישהו עם אותה בעיה:

http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=13606913

עוד סיבה שבגללה אני משתמש במחשב שלי בארץ - לקרוא כתבות בפורומים ולראות חדשות.. מדי פעם אני לא יכול כי זה חוסם לאנשים שלא נמצאים בארץ... ל FXP אין גישה מחו"ל.

הנה כמה פרטים מתוך עמוד ההגדרות של הראוטר, תחת סטטיסטיקה לADSL:

[TABLE=width: 99%]

[TR]

[TD=align: center]ADSL Link[/TD]

[TD=align: center]Downstream[/TD]

[TD=align: center]Upstream[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center]Connection Speed[/TD]

[TD=align: center]29237 kbps[/TD]

[TD=align: center]2477 kbps[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center]Line Attenuation[/TD]

[TD=align: center]26.9 db[/TD]

[TD=align: center]0.0 db[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center]Noise Margin[/TD]

[TD=align: center]8.6 db[/TD]

[TD=align: center]8.3 db[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

הנה תמונה מאתמול בערב:

21mxo1v.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לשניה לא לקחתי את זה אישית, אני לקוח בדיוק כמוך :)

1. אי אפשר להסתמך על ספידטסט. הוא יכול לשמור היסטוריה אבל מאחר ואין 'השגחה' על השרתים אי אפשר להסתמך עליהם. בשרתים בארץ כל אחד ייתן לך תוצאה שונה ולא מדובר בשרתים יעודיים לבדיקה.

2. יכול להיות שהנציגים של פספסו הגדרה קטנה או שיש טריק בהגדרות שאותו נציג כן הכיר והקודמים לא. ובמיוחד ספקי תשתית ואינטרנט זה עניין מסורבל ובמוקדים כאלה קשה למצוא מישהו שמכיר את הדברים הקטנים. לא צריך להתעצבן מזה, רק להבין את זה שזה לא הגדרה פשוטה וזהו.

הנתונים שהוצאת מהמודם מראים לך את המקסימום שתוכל לקבל. 29 מגה הורדה ו-2.5 העלאה (מזה צריך להוריד קצת, לא זוכר מספרים מדוייקים) ככה שמה שהנציג עשה זה לא שליטה על ברז, עד שלא יעשו שדרוג בארון תקשורת זה מה שתוכל לקבל.

3. אם לא אכפת לך מההורדה, למה אתה מדבר איתם בכלל על מהירות הורדה? טופ 40 אומר בין 20 ל-40 הורדה אבל העלאה צריכה להיות קבועה על 3 ורק על הנושא הזה אתה צריך לדבר איתם.

4. בדיקה שאתה לא תוכל לעשות מרחוק, אבל אם תרצה זה להתחבר ל-@1 ולראות איזה מהירות אתה מקבל מהשתית כשאתה מחובר רק לתשתית ללא ספק (בגלל שאתה לא מחובר לספק תוכל לבצע בדיקה רק באתר של בזק).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. בדקתי בכמה שרתים בארץ ובחו"ל (כולל פה ביפן)

2. פעם היה לי חבר ב012 אבל הוא עזב מתי שאורנג' רכשו אותם... עכשיו כשאני מסתכל על זה זה לא קשור חחח לא יודע למה כתבתי את זה... xD

מה שכן מעצבן זה התשובות שעובדים חסרי ידע נותנים, כאילו מתוך ספר, כשזה ברור שאין להם מושג על מה הם מדברים. פעם בזמן השדרוג האחרון (לפני כמה שנים), הייתי צריך שנציגה של 012 תעלה נציגה של שתעלה נציג טכני של שיסביר לה מה הבעיה אחרי שתפסתי עליה קריזה...:facepalm:

3. והעלאה כן מפריעה לי, במיוחד שמאז שהצליחו לשדרג לי את המהירות למעל 20, השיחת וידאו בסקייפ נהייתה מעפנה, תנועות לא חלקות, נשברות באמצע, כאילו זה רובוט. מה שאמרת לגבי הארון, אם הוא לא משודרג ולא יכול לספק 3 מגה, מה זה אומר? לפני ששדרגתי אמרו לי לוודא עם , וידאתי ואמרו לי שכן יש תשתית מתאימה באזור שלי, התקשרתי ודיברתי עם טכנאי שהפנה לעמוד באתר של שלא מצאתי, הוא דיבר עם אמא שלי בזמן שהקשבתי בסקייפ, אמא שלי אמרה לו את הכתובת והוא בדק ואמר שאין בעיה ואפשר לשדרג. ככה שאם הארון בחוץ או התשתית באזור שאני גר (חולון) לא מתאימה/תומכת ב40 מגה, למה אמרו לי שאני יכול לשדרג?! אם אי אפשר לספק 3מגה העלאה למה שאני אשלם בעבור זה? אפשר היה לקחת פשוט חבילה של X מגה הורדה ו2 מגה העלאה (במידה וזה המצב = זה בדיוק מה שהוט יכולה לספק)... בחרתי להישאר בבזק רק בגלל ה3 מגה ~_~

*יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה*:bash:

4. לפני כמה ימים ניסיתי לעשות את הבדיקה הזאת מהאתר של בזק, זה לא הצליח לבצע אותה. ובבדיקת קו קיבלתי הודעה ש... => יתכן שישנה תקלה בקו טלפון זה.

אתה יכול לשלוח לי לינק לאיפה שזה נמצא? משום מה אני לא מוצא את העמוד...:huh:

5. חשבתי שאולי הכבל עושה את הבעיה, רעש וכו':

http://www.xmultiple.com/xwebsite-forum24.htm

לינק נחמד בנוגע לזה... אבל:

א. חיברתי את הראוטר לקו עם 3 כבלים שונים של קו טלפון, עם פילטר ובלי. (אחד מהכבלים היה החדש שקיבלתי מבזק עם הראוטר)

ב. חיברתי את הראוטר למחשב עם 2 כבלי שונים (אחד מהם חדש של בזק שקיבלתי עם הראוטר)

ג. בדקתי בחיבור (כדי לשלול אם יש בעיה בכבלי רשת)

ד. בדקתי עם מחשב רגיל ועם .

ה. בדקתי עם 3 דפדפנים (כרום, פיירפוקס וIE), במצב רגיל ובמצב INCOGNITO...

ו. סרקתי את המחשב לוירוסים ומה לא, ניקיתי ומחקתי תוכנות לא נחוצות... סריקת הארד דיסק ואיחוי דיסק...

עשיתי הכל למעט פירמוט והתקנה מחדש של הווינדוס... (ווינדוס 7)

אה כן, זה ומעבר להוט ... ;)

לפי דעתי זה 100 אחוז הארון או פשלה של טכנאי או משהו בצד של בזק. (צריכים יותר טכנאים בארץ, מה רצים לפטר עובדים בכל מקום?) :s0432:

6. מישהו יכול לתת לי מספר של בזק ו012 שאפשר להתקשר אליו מחו"ל? לא משהו מקוצר עם * או מספר 1-700 או 1-800..

רגיל עם קידומת 03 וכו'... האתרים שלהם מזה לא USER FRIENDLY, באחד מהאתרים היה אפשרות לצ'אט עם נציג, ומשום מה לא היה שום נציג, רק מענה אוטומטי מעצבן, שנותן תשובות לפי שאילתא או מילת מפתח שמקישים... מה קורה אם מישהו עם בעיות שמיעה רוצה ליצור איתם קשר ? :angry:

7. איך אני יודע איזה סוג כבל יש לי ? במידה ואין לי גישה פיזית אליו... אפשר לבדוק לפי מדד/מידת/רמת הרעש?

CAT 3 / 4 /5 וכו'... אם זה היה 3 לא הייתי ליכול לגלוש על מעל ל10מגה נכון ?

פה יש לי CAT 7 ואני לא מרגיש שום הבדל בינו לבין הכבל הסיני הזול שקניתי בדולר. ואין לי אפשרות לבדוק רמת רעש בין שניהם לשם השוואה כי האינטרנט פה חינם לכל דיירי הבניין (לא יודע מה הסיסמא לראוטר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שוב אומר, בדיקה בספידטסט היא לא בדיקה שהייתי מסתמך עליה. בדיקת מהירות בשרת בחו"ל בכלל לא רלוונטית לתקלה כי יש לא מקבל את המהירות בתוך הארץ. בכל מקרה אף אחד לא יטפל לך בתקלת איטיות לחו"ל.

אני יודע שהעלאה מפריעה לך, בגלל זה אמרתי תדבר רק על העלאה ואל תתייחס בכלל להורדה.

כששוב, לא יודע אם יוכלו לעשות עם זה משהו כי רשמת שהמודם מסתנכרן על העלאה של 2.4מגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב... עדכון..

היה אצלנו היום טכנאי, התקשרתי מחו"ל - חצי שעה על הקו לאמא בזמן שהוא בדק את המחשב הגדול, בדק את המחשב הנייד, התקשר למרכז של לבדוק מרחק מהמרכזייה - 200-300מטר...

רצה לבדוק קוים אחרים בבניין שיש להם 40 בשביל להשוות אבל אני הייתי היחיד...

אחרי כמה בדיקות הוא אמר לי שאני יכול רק עד 30 על 2.4 בערך ...

בבדיקת מול בלבד @1 זה נתן לו קצת מעל 40 ובמהירות קצת מעל 2500...

הוא אמר שמול אין בעיות אבל כנראה שיש או עם התשתית או עם 012...

עכשיו לבדיקות מהמחשב הגדול:

עכשיו - זה 21.90מגה הורדה - 2054ק"ב העלאה

מקודם בזמן ההקלטה - בדיקה ראשונה: 12.42מגה הורדה - 2049ק"ב העלאה

בדיקה שניה: 15.79מגה הורדה - 2156ק"ב העלאה

במחשב הקטן אמממ ... לפי מה שהבנתי הבדיקות היו בין 15 ל20-22 בערך... אחרי זה הוא ניסה לבזק עם @1 ואמר שהכל תקין דרכם .. אבל ההעלאה עדיין לא הייתה על 3מגה ... רק הורדה על 40~47... לפי מה שהוא אמר, שוב, אין הקלטה מהמחשב הנייד.

אז... מה אני עושה הלאה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במידה ובבדיקה מהירות דרך חיבור של 1@1 התקבל 40MB והחיבור יציב אז יש לך בעיה ביוזר של ספק האינטרנט, סטייה של 10% מקובלת במהירויות האלה.

אם יש לך אפשרות תבצע עוד כמה בדיקות דרך 1@1 בשעות אחרות של היום, אתה יכול להיכנס גם למודם ולבדוק את עצמת הסינכרון (noise margin), עצמת סינכרון מינימלית לתפקוד תקין צריכה להיות 8-9db, אחרת יש לניתוקים ובעיות, שים לב גם לערך ההנחתה של הקו (attenuation), רצוי שלא יעבור את ה 8db.

בנוסף פנה ל 012 שיבדקו שהיוזר שלך תקין ומוגדר על 40/3, לעיתים קורה אצל ספקי שהיוזר לא מוגדר נכון וגורם לכל הבעיות האלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה :)

את הבדיקה של ה@1 אני אעשה כשיהיה לי מישהו ליד המחשב שיכול לבדוק פיזית.

[TABLE]

[TR]

[TD=align: center]DSL Link[/TD]

[TD=align: center]Downstream[/TD]

[TD=align: center]Upstream[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center]Connection Speed[/TD]

[TD=align: center]29460 kbps[/TD]

[TD=align: center]2340 kbps[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center]Line Attenuation[/TD]

[TD=align: center]26.7 db[/TD]

[TD=align: center]0.0 db[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center]Noise Margin[/TD]

[TD=align: center]8.4 db[/TD]

[TD=align: center]8.3 db

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

רצוי שלא יעבור את ה8 ... חחח זה די עבר את ה8... מה זה אומר ?

זה קשור לחיבורים של או לכבל שלי ?!

לגבי 012- שלחתי להם מייל בינתיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לך ניחות מאוד גבוה על הקו וזה מה שכנראה גורם לבעיות.

בדר"כ זה קורה מטלפונים/פקסים/אזעקות וכו' שמחוברות לקו הטלפון ללא פילטר או דרך פילטר לא תקין או דרך חיבור לא נכון של לפילטר.

זה יכול לנבוע גם מתשתית כבלי טלפון לא טובה.

בגדול מה שצריך לעשות זה לנתק את כל השלוחות בבית ולבדוק את הסינכרון בחיבור הראשון שבזק מגיע לדירה וע"י כך לנטר את הבעיה.

את הבדיקה הזו היה אמור לבצע הטכנאי של .... אתה יכול לקרוא לבזק שוב או להזמין בעל מקצוע שמתמחה בזה וימצא את הגורם לניחות הגבוה בקו.

בהצלחה ושבת שלום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש בבית 2 מכשירי טלפון שמחוברים לקו ללא פילטר .. פעם כששאלתי את אם צריך לשם פילטר אמרו לי שלא ...

(מצד שני ראיתי כמה כתבות באינטרנט שלפיהן צריך להיות פילטר על כל שקע שאליו מחובר טלפון)

עכשיו, יש בבית 2 קוים (2 מספרי טלפון)... זה נכון שלא צריך לחבר אליהם פילטר אם הם על קו נפרד ?

(לקו שלי - של האינטרנט, לא מחובר טלפון)

פילטרים מקבלים בחינם מבזק/בזקסטור?

הטכנאי לא היה אמור לחבר או להחליף וכו'?

לגבי הנתונים של הקו - רעש, נחיתות וכו'...

מצאתי את הכתבה הזאת, משום מה המספרים נראים לי הפוכים ממה שהבנתי פה:

http://www.dslreports.com/faq/16220

ופה יש מחשבון שמחשב את המהירות שצריך לקבל לפי רמת הרעש/נחיתות וכו', נחמד :)

http://www.speedguide.net/dsl_speed_calc.php

נראה לי שהיה מתאים לשים את המחשבון הזה או לפחות לינק אליו בעמוד הראשי ב STICKY

ועוד תוכנה שימושית :

http://dmt.mhilfe.de/

http://www.kitz.co.uk/routers/DMTv8.htm

לא יודע אם זה תומך במודמים/ראוטרים שבארץ...

לגבי המהירות לפי הבדיקה באתר בזק:

24.45 הורדה ו2072 העלאה.... 03:50 שעון ישראל

לגבי ההורדה זה כמעט חצי ממה שאני אמור לקבל

העלאה חסר לי מגה שלם חחח

גם אם אומרים טופ40 - זה אומר שאני אמור לקבל 40 מדי פעם לא ? חחח כרגע יש לי טופ25...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...