שדרוג RAM לBF4? - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שדרוג RAM לBF4?


IDOnoach

Recommended Posts

אני יכול להעיד שיצא לי לראות את הזיכרון מגיע ל 5.5GB שימוש תוך כדי משחק במולטי ואגב שום דבר לא רץ ברקע באותו הזמן פרט ל TASK MANAGER , ככה שזיכרון מעל 4GB מתבקש במשחק הזה , בקשר להגדרות הגראפיות הכל על אולטרה כולל AA נשמע קצת יותר מדי בשביל 760.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר למסך- אין לי שלט. אני נכנס להגדרות דרך המסך עצמו ושם אפשר רק להוזיז את התמונה ולא למתוח או לקבץ

בכל מקרה צריכה להיות לך אפשרות לשנות את ההגדרות גם בלי שלט , תבדוק טוב , כי ככה זה היה גם אצלי בטלוויזיה (של חברה אחרת) , וככה זה בכל .

אין שום סיבה שתגדיר רזולוציה גבוהה ומוזרה כזאת כמו שאתה עושה עכשיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוספת בהחלט מתבקש, אבל זה לא יפתור את הבעיה (אבל בהחלט יעזור).

צריך לוותר על פילטרים, זה יותר מידי גם ל770.

הבנתי. הזמנתי עוד 4GB

על איזה פילטרים אפשר לוותר שהכי פחות משפיעים על משחקיות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשתמש בהגדרות הנ"ל.....

ואני משוכנע שתרגיש בשיפור והגרפיקה לא תושפע בצורה ניכרת לעיין.

מה שמשפיע בצורה ישירה על הזכרון הגרפי זה ה AA.

אני מציע לך לבטל כפי שסמנתי לך, וכמו שאמרתי....תאמין לי שהשינוי כמעט ולא מורגש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגדרות על הפנים,

נתחיל שאם חסר אז לא כדאי לשים טקסטורות על ULTRA, זה הדבר היחיד שמשפיע מאוד על השימוש בזכרון, אני מבין שזה גרפי אבל בDX11.2 הם עובדים ביחד.

אין סיבה לשים AF על HIGH ולא אולטרה, אין הבדל בביצועים גם בין LOW ל ULTRA

POST PROCESS זה חרא כמו MOTION BLUR וSUPPRESSION BLUR, אם אתה שם את זה על LOW אתה לא מקבל בכלל טשטוש מSUPPRESSION לעומת ULTRA שנותן טשטוש מטורף.

MSAA של המשחק הוא על הפנים אז ממש לא שווה לאבד ביצועים בשבילו, אבל הPOST AA הוא ממש נחמד לדעתי על LOW. מוריד SHIMMERING אפילו, לא רק ALIASING, ולא מטשטש כמעט. אפשר גם MEDIUM, אבל HIGH כבר מטשטש משמעותית.

וHBAO ממש אני לא ממליץ לאף אחד, זה פשוט מוסיף צללים שלא קיימים בלעדיו, זה כבד בטירוף ונותן לך חסרון בראות במשחק בלי טעם.

ואגב MESH זה העדפה אישית, זה לא נראה פחות טוב על LOW שחסר חפצים שאתה לא יודע שהם אמורים להיות, וזה מאפשר לך לראות שחקנים בבירור שלא היית רואה טוב עם חפץ כלשהו שהיה מסתיר אותם... בזבוז FPS לדעתי וגם חסרון טקטי מיותר. ממליץ רק לטייסים כי שם ממש רואים איך החפצים צצים תוך כדי תנועה וזה לא נראה טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי בעקרון הכל על אולטרה ובלי AA.

עשיתי בדיקה ובמצב הזה (שהעלתי) קבלתי הכי הרבה FPS והמשחק ניראה לי מצויין.

זה כניראה עניין אינדיבידואלי שכל אחד בסוף רואה את מה שטוב ביותר עבורו.

להגיד "הגדרות על הפנים" ניראה לי מוגזם, אם כי ברור לי שניתן לשפר את ההגדרות לפי הנתונים שהצגת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלו ההגדרות שרצות אצלך?

איזה מפרט יש לך?(זיכרון מעבד וכ.מ?

תשתמש בהגדרות הנ"ל.....

ואני משוכנע שתרגיש בשיפור והגרפיקה לא תושפע בצורה ניכרת לעיין.

מה שמשפיע בצורה ישירה על הזכרון הגרפי זה ה AA.

אני מציע לך לבטל כפי שסמנתי לך, וכמו שאמרתי....תאמין לי שהשינוי כמעט ולא מורגש.

- - - תגובה אוחדה: - - -

הגדרות על הפנים,

נתחיל שאם חסר אז לא כדאי לשים טקסטורות על ULTRA, זה הדבר היחיד שמשפיע מאוד על השימוש בזכרון, אני מבין שזה גרפי אבל בDX11.2 הם עובדים ביחד.

אין סיבה לשים AF על HIGH ולא אולטרה, אין הבדל בביצועים גם בין LOW ל ULTRA

POST PROCESS זה חרא כמו MOTION BLUR וSUPPRESSION BLUR, אם אתה שם את זה על LOW אתה לא מקבל בכלל טשטוש מSUPPRESSION לעומת ULTRA שנותן טשטוש מטורף.

MSAA של המשחק הוא על הפנים אז ממש לא שווה לאבד ביצועים בשבילו, אבל הPOST AA הוא ממש נחמד לדעתי על LOW. מוריד SHIMMERING אפילו, לא רק ALIASING, ולא מטשטש כמעט. אפשר גם MEDIUM, אבל HIGH כבר מטשטש משמעותית.

וHBAO ממש אני לא ממליץ לאף אחד, זה פשוט מוסיף צללים שלא קיימים בלעדיו, זה כבד בטירוף ונותן לך חסרון בראות במשחק בלי טעם.

ואגב MESH זה העדפה אישית, זה לא נראה פחות טוב על LOW שחסר חפצים שאתה לא יודע שהם אמורים להיות, וזה מאפשר לך לראות שחקנים בבירור שלא היית רואה טוב עם חפץ כלשהו שהיה מסתיר אותם... בזבוז FPS לדעתי וגם חסרון טקטי מיותר. ממליץ רק לטייסים כי שם ממש רואים איך החפצים צצים תוך כדי תנועה וזה לא נראה טוב.

מה זה AF?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...