Battlefield 4 - תרד בעיות טכניות. - עמוד 27 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield 4 - תרד בעיות טכניות.


--Shadow--

Recommended Posts

יש 2 דברים שגורמים לי להיות לא כל כך בטוח שהבעיה אכן בשרתים:

1.כשאני עושה בדיקת פינג סטנדרטית לגוגל נניח יש מקרים נניח שיש אחוז אחד של איבוד מידע ולפעמים הפינג קופץ..אני לא יודע כמה זה קריטי או זניח.

2.יש מצב שאולי אחרי הכל הבעיה היא בכלל בFPS?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 595
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אם יש איבוד מידע אז יש בעיה, בפניה לגוגל אתה שולח נתונים לשרת פעם אית ומקבל נתונים, במשחק הפעולה הזאת מתבצעת מאות פעמים בשנייה, במקרה ויש איבוד מידע פעם אחת זה יכול לגרום לבעיה כזו שהקוד של המשחק חושב שהתקדמת, אבל השרת לא ואז אתה חוזר לאחור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שאעשה ניסוי ואחבר את המחשב שבו מותקן באטלפילד 4 ישירות למודם דרך כבל, לא נראה לי שאמורה להיות בעיה של איבודי מידע אצלי שם. משם כבר אני חושב שאקבל תמונת מצב ברורה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשחק אבוד לדעתי מבחינת INFANTRY, הבעיה כל כך גדולה והבריחה כל כך הרבה שחקנים שאם היה כוונה אי פעם לתקן את הNET CODE זה כבר היה מופיע מזמן בבלוג שלהם... מגעגועים לTDM של BF3 חשבתי לקנות INSURGENCY, איך הNET CODE שלו אם מישהו יודע ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבוסס סורס, קשה לדעת איך יעבוד. משחקי סורס מדרך כלל מתחילים לעשות בעיות ב 80-100, במיוחד בגירסאות החדשות יותר (CS:GO הרבה יותר בעייתי מ CS:S).

מה שהכי עצוב זה להיכנס ל LOADOUT שהוא משחק F2P ולראות איך הוא עובד יותר טוב מכל המשחקים האלה. פינג לאירופה מתחת ל 60, יציב, בלי איבודי מידע, עובד מושלם. הוכחה שכל מפתחות ה AAA הם בררה, אפילו לא מנסים לעשות עבודה כמו שצריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם יש איבוד מידע אז יש בעיה, בפניה לגוגל אתה שולח נתונים לשרת פעם אית ומקבל נתונים, במשחק הפעולה הזאת מתבצעת מאות פעמים בשנייה, במקרה ויש איבוד מידע פעם אחת זה יכול לגרום לבעיה כזו שהקוד של המשחק חושב שהתקדמת, אבל השרת לא ואז אתה חוזר לאחור.

מישהו כאן לא קרא על הTICKRATE של BF4 :angryfire:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם BF3 היה חרא בקטע הזה, זה עצוב שהם לא מוכנים פשוט לשנות את הקצב דגימה, יפתור בערך 70% מהבעיות. הסיבה היחידה לבחירה כל כך מוזרה היא שזה מאפשר להם להשתמש בשרתים פחות טובים ובקונסולות EA צריכים להפעיל את השרתים ולא חברות צד שלישי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסתמן שיש שיפור מסויים עם Mantle מאז העדכון האחרון למשחק, אך נראה שבשימוש 4x MSAA עדיין ישנם קרטועים כבדים במיקומים קבועים ובמפות מסויימות (לדוגמא - איזור התאים/נקודה C ב Operation Locker), גם כשאין לכך כל הצדקה. נוסף על כך, לא פעם בעת היציאה מהמשחק עם שימוש ב Mantle, המשחק קורס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...