פורסם 2014 בפברואר 1111 שנים יש 2 דברים שגורמים לי להיות לא כל כך בטוח שהבעיה אכן בשרתים:1.כשאני עושה בדיקת פינג סטנדרטית לגוגל נניח יש מקרים נניח שיש אחוז אחד של איבוד מידע ולפעמים הפינג קופץ..אני לא יודע כמה זה קריטי או זניח.2.יש מצב שאולי אחרי הכל הבעיה היא בכלל בFPS?
פורסם 2014 בפברואר 1111 שנים אם יש איבוד מידע אז יש בעיה, בפניה לגוגל אתה שולח נתונים לשרת פעם אית ומקבל נתונים, במשחק הפעולה הזאת מתבצעת מאות פעמים בשנייה, במקרה ויש איבוד מידע פעם אחת זה יכול לגרום לבעיה כזו שהקוד של המשחק חושב שהתקדמת, אבל השרת לא ואז אתה חוזר לאחור.
פורסם 2014 בפברואר 1111 שנים גם לי יש הרבה בעיות של Packet Loss.. (הסימן הזה מופיע בצד הרבה מאוד ) ה FPS בסדר והפינג גם..הבעיה בשרתים?
פורסם 2014 בפברואר 1211 שנים אני חושב שאעשה ניסוי ואחבר את המחשב שבו מותקן באטלפילד 4 ישירות למודם דרך כבל, לא נראה לי שאמורה להיות בעיה של איבודי מידע אצלי שם. משם כבר אני חושב שאקבל תמונת מצב ברורה יותר.
פורסם 2014 בפברואר 1211 שנים המשחק אבוד לדעתי מבחינת INFANTRY, הבעיה כל כך גדולה והבריחה כל כך הרבה שחקנים שאם היה כוונה אי פעם לתקן את הNET CODE זה כבר היה מופיע מזמן בבלוג שלהם... מגעגועים לTDM של BF3 חשבתי לקנות INSURGENCY, איך הNET CODE שלו אם מישהו יודע ?
פורסם 2014 בפברואר 1211 שנים מבוסס סורס, קשה לדעת איך יעבוד. משחקי סורס מדרך כלל מתחילים לעשות בעיות ב 80-100, במיוחד בגירסאות החדשות יותר (CS:GO הרבה יותר בעייתי מ CS:S).מה שהכי עצוב זה להיכנס ל LOADOUT שהוא משחק F2P ולראות איך הוא עובד יותר טוב מכל המשחקים האלה. פינג לאירופה מתחת ל 60, יציב, בלי איבודי מידע, עובד מושלם. הוכחה שכל מפתחות ה AAA הם בררה, אפילו VALVE לא מנסים לעשות עבודה כמו שצריך.
פורסם 2014 בפברואר 1211 שנים אם יש איבוד מידע אז יש בעיה, בפניה לגוגל אתה שולח נתונים לשרת פעם אית ומקבל נתונים, במשחק הפעולה הזאת מתבצעת מאות פעמים בשנייה, במקרה ויש איבוד מידע פעם אחת זה יכול לגרום לבעיה כזו שהקוד של המשחק חושב שהתקדמת, אבל השרת לא ואז אתה חוזר לאחור. מישהו כאן לא קרא על הTICKRATE של BF4
פורסם 2014 בפברואר 1211 שנים רק 20?DICE מרגישים טוב?עריכה:הבנתי שזה היה כך גם במשחקים, הקודמים, אז יכול להיות שלא הבנתי את הנקודה. נערך 2014 בפברואר 1211 שנים על-ידי OR2OOO
פורסם 2014 בפברואר 1211 שנים גם BF3 היה חרא בקטע הזה, זה עצוב שהם לא מוכנים פשוט לשנות את הקצב דגימה, יפתור בערך 70% מהבעיות. הסיבה היחידה לבחירה כל כך מוזרה היא שזה מאפשר להם להשתמש בשרתים פחות טובים ובקונסולות EA צריכים להפעיל את השרתים ולא חברות צד שלישי.
פורסם 2014 בפברואר 1211 שנים רק 20?DICE מרגישים טוב?עריכה:הבנתי שזה היה כך גם במשחקים, הקודמים, אז יכול להיות שלא הבנתי את הנקודה.הלוואי 20 , יש 10
פורסם 2014 בפברואר 1511 שנים כבר התחלתי לחשוב שלאט לאט מתקנים חלק מהבאגים, אבל אני רואה שטעיתי. 5/5 משחקים ברצף sound loop crash אחרי גג דקה מאז שאני מצטרף למשחק
פורסם 2014 בפברואר 1511 שנים מסתמן שיש שיפור מסויים עם Mantle מאז העדכון האחרון למשחק, אך נראה שבשימוש 4x MSAA עדיין ישנם קרטועים כבדים במיקומים קבועים ובמפות מסויימות (לדוגמא - איזור התאים/נקודה C ב Operation Locker), גם כשאין לכך כל הצדקה. נוסף על כך, לא פעם בעת היציאה מהמשחק עם שימוש ב Mantle, המשחק קורס.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.