למה PS4 לא הונדס שהמשחקים יופעלו ע"י FLESH USB גם יותר מהיר וגם נפח אדיר - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה PS4 לא הונדס שהמשחקים יופעלו ע"י FLESH USB גם יותר מהיר וגם נפח אדיר


roybar

Recommended Posts

ה PS VITA משתמשי בכרטיסי SD (שינו להם את העיצוב אבל בכללי זה SD).

הסיבות לשימוש בדיסקים:

BR פותח על ידי סוני.

BR עד כמה שידוע לי מגיע ל 64G בדומה לכרטיסי SD אבל בעלות נמוכה בהרבה.

אנשים רגילים לדיסקים.

אם סוני משתמשים בכרטיס כלשהו הם צריכים לשלם לחברה אחרת כסף (כמו ש MS משלמים לסוני כסף על ה BR ב ONE) או להמציא כרטיס משלהם (כמו ב VITA והתגובות היו נוראיות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא התכוון לדעתי לDok במקום בלו-ריי.

הסיבה העיקרית לדעתי היא זכויות יוצרים: כדי שלא תהיה אפשרות להעתיק משחקים בקלות.

כן לזה התכוונתי וכנראה שאתה צודק, זה נשמע הסיבה הכי נורמלית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבה הנורמלית זה מחיר הכרטיסים מול הדיסקים בנפחים כאלו

הויטה וה3DS משתמשים אומנם בכרטיסים ,אבל בעלי נפח נמוך משמעותית מבלו רי ,ובמיוחד בלו רי 2 שכבות

הכרטיסים האלו מספיק זולים היום ,כרטיסים של 64 גיגה מאוד יקרים היום בשביל למכור אליהם משחקים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה זה נראה לך כל כך מוזר שדיסק אופטי עולה פחות?

אם אתה רוצה לקנות דיסק BD של 25G זה יעלה לך בסביבות ה 8 שקל, עלות יצור שלו היא בסביבות הדולר, כרטיס SD של 32G עולה כ 80 שקל, לא יודע כמה עולה ליצר אחד אבל הייתי אומר שלפחות פי עשר מעלות יצור של דיסק.

בקשר לנפחים, בדקתי שוב, הנפחים של DR הם 25G, 50G, 100G, 125G כאשר ה 2 הגדולים יצאו בשלב מאוחר יותר. המשחק הכי גדול שסוני הוציאו עד היום (לפחות ממה שראיתי) היה בנפח של כ 40G וכלל קיבצי וידיו ואודיו שלא עברו דחיסה. אני לא בטוח שה PS3 תומך בדיסקים של 100G, אני מאמין שה כן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה רוצה להגיד לי ש FLESH 64GB יותר יקר לייצר לעומת דיסק

בלו רי בנפח 64GB ?

נשמע לי הזוי.

קודם כל הנפחים בבלו רי בקפיצות שונות מהנפחים בכרטיסים

ומה שחשוב פה זה בכלל לא עלות היצור ,מה שחשוב זה העלות שהיצרנית יכולה\רוצה למכור לצרכן

בלו רי בנפח מקביל ,נגיד 50 גיגה כי זה יספיק לכל משחק היום ,למעשה 25 יספיק לרוב המשחקים היום

יכול לימכר לצרכן בעלות זולה בהרבה

לא סתם אפילו בחרה בניחות בדיסקים ,בתקופת הN64 קלטת משחק עלתה 10$ יותר מPS1 וסאטורן

והנפח עוד היה קטן מאוד לאומת דיסקים

כרגע השוק מוכן לבערך 4-8 גיגה לכרטיסים ,שזה יספיק להרבה משחקים ,אבל הרבה גדולים יצתרכו לקבל סירוס רציני ליכנס לנפח כזה

יותר נפח=מחיר גבוה יותר לצרכן

הבעיה לא בפורמט הדיגיטלי ,כי כל הגדולות מוכרות גם גירסאות להורדה ,הבעיה היתה ונשארה במחיר הכרטיסים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוזר, אני מאמין שהרבה אנשים היו מעדיפים לשלם טיפה יותר ולקבל משחקים על USB FLESH, ככה גם המשחק ירוץ הרבה יותר מהר מאשר על דיסקים.

אם אני לא טועה החלק הכי איטי מבין כל החלקים על ה זה הכונן בלו ריי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עלות יצור של דיסק היא פחות מדולר (בארץ אם אתה רוצה לקנות דיסק 25G זה יעלה לך בסביבות ה 8 שקל), סוני מיצרת את הדיסקים האלה לבד.

עלות של SD בנפח 32G היא משהו כמו פי עשר מזה, סוני תאלץ להעזר בחברה כמו שתיצר בשבילה את הכרטיסים.

משחק עולה 60$ ויש חברות שפוזלות ל 70-80$, אם יעברו ל SD המחיר יקפוץ בלפחות עשר דולר רק בגלל המעבר.

בקיצור, הרווח של יורד, הרווחים של המפיצות יורדים. בשביל למנוע את זה המחיר שאתה משלם עולה (ועולה בצורה חדשה יותר). לא נשמע לי רעיון טוב...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סביר להניח שזה לא כך כיוון ש:

- טכנולוגיית הבלוריי היא דבר שסוני מקדמת כבר שנים, ואין לא כוונה לעצור כעת.

- הערמת קשיים על פיראטים בכל ענייני העתקה וזכויות יוצרים.

- עלות כספית עדיפה של המדיה האופטית.

לא סתם הקונסולות הראשונות שאמצו את ה-CD-ROM זכו לפופולריות רבה יותר על פני המתחרות בעלות המחסניות המסורתיות. בכל מקרה, גם אם היתה נסיגה כזו חזרה אל מדיה שבבית, היא בוודאות לא היתה מתרחשת דרך ממשק רגיל, אלא דרך ממשק proprietary שתוכנן במיוחד עבור הקונסולה ונגד פיראטים, להקשות אף יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...