החלפת העכבר הישן, מחפש עכבר יחודי. - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החלפת העכבר הישן, מחפש עכבר יחודי.


ha

Recommended Posts

כרגע אני משתמש ב MX 1100 של לוג'יטק ומנצל את היכולות המוספות שלו אך הוא מראה סימני התפגרות קרובים והייתי רוצה להחליף אותו בעכבר דומה. מה שחשוב לי בעכבר הנוכחי הם 2 הכפתורים הנוספים הניתנים לתיכנות והייתי שמח למצוא עכבר דומה עם כפתורים נוספים הניתנים לתיכנות (תחת WIN7).

אשמח להמלצה ורצוי לא של לוג'יטק עקב תוכנת השליטה הדפוקה שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטער, לא חשבת על זה... אני מניח שבסביבות ה 200-300 ש"ח

-אשמח לקבל המלצה לחנות באיזור המרכז בה ניתן לנסות את העכבר טרם רכישתו. אם לא אז אשמח לעכבר המצוי במלאי ונמכר ברשתות הגדולות.

ד"א, מצאתי את העכבר הקודם שלי (מלפני 8 שנים...) והוא עובד לי תחת WIN7 64 ביט, מה שמדהים הוא שמדובר בדגם ישן של A4TECH בשם BW-5 (עם כבל ...) ולמעט פיספוסים מפעם לפעם בתזוזה ימינה/שמאלה העכבר (ומקשי המאקרו שלו) עובדים היטב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכברים מומלצים:

Logitech G400

Razer Deathadder Black Edition

את שניהם ניתן להשיג באייבורי ו-KSP בסניפים ברחבי הארץ.

יש עכבר נוסף שהוא מאוד מומלץ - Mionix Naos 3200

אך לא ניתן להשיג אותו בסניפי אייבורי ו-KSP. ניתן להשיג אותו ב- Games או בזיגזג.

העכברים האלה עדיפים על עכברים אלחוטיים שיש להם מבחר יותר מצומצם, נותנים פחות ועולים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה, חשבתי בנוסף על ה G700 של לוג'יטק, הוא אולי קצת over killing לישומים שלי אך הגמישות בהגדרות שלו נראית מדהימה. בגלל הניסיון הגרוע שלי עם לוג'יטק הייתי שמח אם מישהו בעל ניסיון קודם איתו יוכל להמליץ/להזהיר טרם קנייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק.

אולם למעט pcgames (כנראה, כשדיברתי איתם היום נאמר לי כי כמעט לא מצוי שום עכבר במלאי) לא מצאתי חנות באיזור המרכז בה ניתן לנסות את העכבר טרם רכישתו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ממש הבנתי מה הכוונה באחיזה ומה החשיבות שלה. השימוש העיקרי שלי בעכבר הוא במקשי המקרו וחשוב לי כי הם יהיו נוחים לגישה ולתפעול (למשל כרגע מקשי המקרו מצויים לייד הגלגלת וקרובים מידי למקשי ימין/שמאל מה שמקשה על עבודה מהירה איתם)

בכל מקרה אני מנחש כי האחיזה שלי היא (היד תמיד נוגעת במשטח)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אז התחדשתי ב G700 של לוג'יטק. בנתיים הוא מרגיש לי נוח למדי (הצדדים המחוספסים לשיפור האחיזה עדיין גורמים להרגשה של מוצר זול ולא איכותי) אבל יש לי אותו רק כשעתיים כך שעוד לא הגעתי למסקנה סופית.

וכרגיל, לוג'יטק.ממשיכים בעיצוב תוכנת השליטה והמאקרוים בצורה הגרועה ביותר האפשרית. במקום תוכנת ה SetPoint המוכרת (והגרועה) יש להם תוכנה אחרת מאוד מבלבלת ומאוד לא אינטואוטיבית (וגרועה...) שדרשה ממני להתחיל לקרוא קבצי הדרכה כדי לבצע הקצאת מאקרו בסיסית. ד"א, לאחר התקנת התוכנה שלהם (שמשום מה לא מופיעה במארז העכבר) היא מבצעת עידכון אוטומטי שמוריד תוכנת ה SetPoint ומנסה להתקין אותה, בזמן ההתקנה מופיעה ההודעה כי תוכנת העידכון אינה מעודכנת ויש לבטל את התקנתה. קשה לי להאמין כי ארכוש מוצר נוסף שלהם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...