בעיה בעת הקלטת משחקים - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בעת הקלטת משחקים


gal651

Recommended Posts

אתה יכול להקליט עם DXTORY על הDXTORY CODEC UNCOMPRESSED YV12 באיכות מעבר למושלמת בלי להזיז לביצועים ... זה יוצא איזה 5 ג'יגה לדקה מה שכן. דווקא לא לוקח הרבה זמן בכלל לדחוס וזה לא בעייתי אם יש לך HDD.

עם הMIRILLIS ACTION גם אין השפעה על הFPS. אני מאמין שהיא דוחסת טיפה כי זה בערך ג'יגה לדקה, אבל בשני המקרים אין כמעט שינוי בFPS ולא באופן שהמשחק רץ...

LAGARITH ראיתי שהרבה משתמשים ואומרים שהוא "LAG FREE" "לא מוריד FPS" אבל ניסיתי אותו בווינדוס 7,8, על BF3, עם מלא דרייברים שונים, עם לוחות אם שונים על המערכת שלי! והוא כל הזמן גרם לSTUTTER ולHIT REG גרוע.

סינדרום, אתה יודע אם זה מחייב את הVIRTU MVP או שזה אפשרי עם הפיצ'ר של הדרייבר החדש למאיצים של לווינדוס 8 שמאפשר שימוש בQUICKSYNC בלי זה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בטוח :o ?

תוכנות שאמורות לעבוד עם QUICKSYNC אבל לא נכתבו במיוחד בשביל הדרייבר הזה שיצא די לאחרונה, לא מאפשרות שימוש בלי הVIRTU ...

אם תוכל לאמת את זה אני אנסה אם BF3 ונראה מה זה שווה :)

עריכה:

  • There are 3 QuickSync acceleration modes available in Afterburner:
  • Disabled acceleration - uses CPU software emulation. It is left for performance testing/debugging only and it REQUIRES additional Media SDK installation. It is not recommended to use this mode.
  • Direct3D9 acceleration - uses Direct3D9Ex accelerated encoding. This mode is only available under Windows Vista and newer OS. This mode REQUIRES connecting monitor to Intel HD graphics output or forcing monitor detection for Intel HD graphics. Detailed instructions on forcing monitor detection for enabling QuickSync can be found here.
  • Direct3D11 acceleration - uses Direct3D11.1 accelerated encoding. This mode is only available under 8 and newer OS. This mode doesn't require any monitor detection tricks so it is strongly recommended to use it if it is available (i.e. if you're under 8).

איזה באסה אני עם 7. אני אנסה את הטריק של לזייף מסך VGA או באמת לחבר עוד כבל למסך שלי ליציאה השניה, אתה חושב שאני מפספס משהו בקטע של ביצועים כשאני עושה את זה ? :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא חושב שאתה מפסיד ביצועים ספציפית בגלל הטריק, אחרת היו מדווחים על זה (בעמ' ראשי או בתגובות).

האמת לא הכרתי את הטריק עד היום אז אין לי ממש מושג... תעדכן אותנו :)

מצד שני, הביצועים אמורים להיות טובים יותר במצב DX11.1 שמוגבל ל-win8, לפי release notes של RTSS 5.3.1 החדש:

In order to avoid performance penalties it is strongly recommended to

configure QuickSync H.264 plugin to use Direct3D11 codepath when possible

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא משהו :(

עם 4 PROCESSING THREADS (יש לי I5), קצב של 30MBPS (המקסימום) כדי לוודא מינימום דחיסה בזמן אמת, ואיכות במינימום (שהיא דווקא איכות ממש גבוהה), 7 שמגביל אותי לשימוש של הקודק בDX9, הרגשתי ממש לא חלק בבאטלפילד 3. לא בדקתי FPS לצערי, אבל בכללי אני משחק ברזולוציה והגדרות נמוכות אז בדרך כלל 120-200FPS כשאני לא מקליט, והמסך שלי סך הכל 75HZ, המשחק מרגיש לא חלק בכלל... לא קירטועים או תקיעות, פשוט כמו לשחק עם מסך 60HZ במקום 75HZ .

אחרי זה חזרתי לMIRILLIS ACTION וזה פשוט מעולה, לא מרגישים הבדל ממשחק בלי הקלטה מבחינת ה"חלקות".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...