העניין סודר. - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

העניין סודר.


Zeev86
 Share

Recommended Posts

אהלן. הסיפור שלי עם אייבורי הוא כזה: מסוף שבוע שעבר אני רודף אחריהם אחרי מוצר, שזה משחק PS3 בשם The Last of Us.

ביום חמישי ראיתי בZAP שהמשחק אמור להיות זמין בספיני אייבורי. ביום שישי באתי לסניף אשדוד, ואחד המוכרים אמר שהמשחק עוד לא הגיע לסניף אשדוד, וצפוי להגיע ביום ראשון.

אוקיי, היום ביקשתי מחבר לעבודה, שעבד בסניף אייבורי עד לפני מספר חודשים, ליצור קשר עם אחד החברים שלו בסניף אייבורי, ולברר אם המשחק הגיע. מה מתברר? שהגיע רק עותק אחד, ושלמרות שהיה ידוע שהיו פניות מלקוחות לקנות את המוצר, אחד העובדים פשוט לקח אותו הביתה והיום בפייסבוק רשמו לי בתגובה "

שלום, היחידה שהגיע לאשדוד כבר נמכרה.".

כלומר, היחידה שנמכרה כביכול על ידי "לקוח", פשוט נלקחה על ידי העובדים. אבל עזבו את זה, אם ידוע שהמוצר מבוקש, למה לא להביא יותר עותקים?!

נערך על-ידי Zeev86
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין הוא שהחנות היחידה שמוכרת באשדוד את המשחק זה אייבורי. אם ארצה להזמין מחנות אחרת, זה יעלה לי 300 שקל עם משלוח. גם לחכות, וגם לשלם על משלוח.

ומשלוח דואר רשום יכול גם לא להגיע (לך תבין את דואר האלה)

מה שמעצבן אותי זה שביום שישי מוכר הבטיח לי שהעותק יהיה זמין ביום ראשון, וברוב חוצפתם כשהעותק הגיע, לקחו אותו בעצמו במקום למכור אותו ללקוחות שכבר ביקשו את המוצר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי קונה בחנות אחרת, אבל שוב, המחיר היחיד שנורמאלי כרגע זה באייבורי. מה לעשות :\

בEnjoystick זה לסוע לראשון לשרוף דלק ולקנות את המשחק ב300 שקל או להזמין.

בBUG זה לקנות אותו ב350 שקל :|

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאמרתי הם לא חייבים לך כלום. אני מבין מה מעצבן אותך ולמה, גם אני הייתי מתעצבן אך אין לך מה לבוא אליהם בטענות - זכותם לא לספק לך את המשחק כל עוד לא הפלו אותך לרעה. הם דופקים אותך והם גם ככה מפסידים מהעניין, אך כשאין תחרות מצבך נעשה יותר מרגיז. אבל זה מה יש.

תנסה לפנות לנציג של אייבורי, אולי תגלה שבכל זאת אכפת להם מהלקוחות (תמיד יש הפתעות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאמרתי הם לא חייבים לך כלום. אני מבין מה מעצבן אותך ולמה, גם אני הייתי מתעצבן אך אין לך מה לבוא אליהם בטענות - זכותם לא לספק לך את המשחק כל עוד לא הפלו אותך לרעה. הם דופקים אותך והם גם ככה מפסידים מהעניין, אך כשאין תחרות מצבך נעשה יותר מרגיז. אבל זה מה יש.

תנסה לפנות לנציג של אייבורי, אולי תגלה שבכל זאת אכפת להם מהלקוחות (תמיד יש הפתעות).

קשה לי להאמין שלא אכפת להם, אם המצב היה כזה, מחיר המשחק היה בשמיים כמו בBUG.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנסיון שלי, פנייה לשירות הלקוחות שלהם (מייל דרך מועדפת) תמיד מביאה התייחסות רצינית גם אם לא בהכרח פתרון מיידי.

דבר איתם, אייבורי הארצית מתייחסת לכל פניה ולרוב יותר ברצינות מאשר הסניפים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

JupiterCock ולכל שאר חברי הקהילה שלום,

כמו שרשמתי לך בפייסבוק, אני אגיב גם כאן.

המשחק שהזמנת הגיע למלאי שלנו ביחידות בודדות במשלוח הראשוני, עקב אי זמינות מהיבואן.

מיותר לציין שזכותו של העובד לקנות את המוצר כמו כל לקוח אחר (אלא אם כן המוצר מוזמן ואז זה כבר סיפור אחר)

להבא אנחנו תמיד ממליצים לבצע הזמנה מראש באתר או בסניף (אם כבר הגעת) ובכך לשריין עבורך את המוצר.

JupiterCock, חשוב לנו שתהיה מרוצה, נשמח אם תשלח את מספר הטלפון שלך בהודעה פרטית או לכתובת Facebook@ivory.co.il

בברכה,

יוסי

נציג אייבורי מחשבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה שלא למדת כלום מחייך בארץ . המחיר שרשום על המדבקה ברוב בתי העסק הוא פיקטיבי לחלוטין. אם היית הולך לבאג ואומר שאתה מעוניין לרכוש, אך בivory המחיר נמוך יותר הם כבר היו דואגים להשוות את המחיר בעזרת הנחה מופלצת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...