KSP מכרו לי Dell Vostro 2521 משומש - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KSP מכרו לי Dell Vostro 2521 משומש


Swimmer

Recommended Posts

שבוע שעבר הזמנתי מ-KSP מחשב נייד, Dell Vostro 2521, הגעתי לקחת אותו וקניתי גם Samsung 840 ssd,

כבר שפתחתי את הקופסה (בחנות), שמתי לב שהיא נארזה מחדש, המטען והכבל קומקום היו פתוחים ולא באריזה,

המחשב אמור להגיע עם Ubuntu ובפועל נדלק עם Windows7 (מסך הפעלה ראשונית) כששאלתי את הטכנאי למה זה הוא אמר שזה בסדר.

כבר בחנות רציתי להחליף את ה-HD ב-SSD, כשפתחתי את הברגים שמתי לב שאחד מהם עקום ויותר גרוע מזה, שמתי לב שיש סימנים של ניסיון לפתיחה עם מברג בחלק האחורי של המחשב, איפה שממוקמים ה-HD, זכרון וסוללה. הייתי לחוץ בזמן אז לקחתי את המחשב לבית כדי לטפל בזה אח"כ.

בבית פתחתי את החלק האחורי, בדקתי ב-Manual איך אמורים לפתוח אותו (רמז: ממש לא איפה שנמצאים סימני הפתיחה עם המברג), החלפתי בין ה-HD ל-SSD ואז גיליתי הפתעה נוספת שרק מחזקת את הטענה שהמחשב טופל, KSP מוכרים את הנייד עם 500Gb עם Ubuntu ואני קיבלתי כונן HD 7200RPM 750Gb עם Windows7.

אם אני הייתי קורא את הפסקה למעלה בתור משתמש בפורום, הייתי אומר ישר "אדיוט, תחזיר להם את המחשב ותלך משם", אבל טעיתי, הגעתי בלחץ של זמן ומרוב לחץ לא שמתי לב שיצאתי אדיוט.

ניסיתי לפנות לתמיכה של KSP ולחנות, בחנות סירבו לעזור, ובתמיכה קיבלתי הרגשה שאני הפושע ואני אשם.

אז מה היה לנו פה?

  • KSP מכרו מחשב משומש/טופל/שונמך.
  • יצאתי אידיוט שהסכמתי לקחת אותו כמו שהוא.
  • השירות ב-KSP הוא... טוב זה ידוע, לא צריך למחזר.

תכלס, המחשב עובד מעולה, אני מרוצה מהמחשב עצמו, אבל חווית הקנייה נפגעה והאמון במוצר, בחברה וב-KSP הלכה קיבינימט.

מה המוסר השכל?

כשאתם מגיעים לחנות וקונים מוצר, קודם כל תגיעו עם עודף זמן, תבדקו את המוצר במקום ואם עולה החשד הכי קטן, להחזיר ישר ולבקש אחד אחר.

שבוע טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שזו ממש שיטת העבודה שלהם: מוכרים מוצרים מקולקלים ואז מסרבים (למרות החוק!) לקבל בחזרה או להחליף... אני הפסקתי לקנות מהם בדיוק בגלל זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם פנית אליהם בכתב עם תיאור המקרה?

בנוסף - רב האשמה מונחת על כתפיך - כביכול ראית שיש משהו לא תקין ובכ"ז לקחת אותו - מה חשבת? שפתאום תגיע הפיה הטובה ובמטה קסם המחשב יהיה אחרת?

בקיצור - כמאמר דורות לפני "ייזהר הקונה"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם פנית אליהם בכתב עם תיאור המקרה?

כן, אחרי שקראתי את התשובה הבנתי שזה היה בזבוז זמן.

מסקרן אותי כמה "שעות" יש לדיסק קשיח הזה.

יש תוכנות שאיתן ניתן לבדוק כמה זמן הדיסק קשיח היה מחובר לחשמל (כלומר, פעל).

אני לא מכיר, כרגע הכונן נח בארון, אם יש תוכנה כזאת אני אחבר ואבדוק.

מעבר למה שקרה לך אני לא מבין למה קנית ספציפית את הדגם הזה, עם מעבד חלש מ-I3 רגיל וגם עם אחריות לשנה אחת בלבד...

המחיר אותו המחיר, אבל יום יבוא והמחשב הזה יצטרך להימכר ו-I5 נשמע יותר סקסי מ-I3 :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל באותו מחיר אתה יכול לקנות I5 אמיתי וחזק יותר עם 3 שנות אחריות.

קו המחשבה שלך קצת תמוה...:s0432:

לדוגמא: http://www.pc-online.co.il/item.php?ps=906 (עם 3 שנות אחריות)

באותה "מחשבה" אם לא אכפת לך מאחריות היית רוצה לקנות "I5" ולו בשביל השם ועם אחריות לשנה יכול גם לקחת את אלו:

הזול ביותר - http://www.nayadnayad.co.il/Product.aspx?ProductID=11652 (אחריות לשנה, כמו שלך)

או אפילו משהו כזה עם כרטיס מסך חיצוני טוב - http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=10234 (אחריות לשנה, כמו שלך)

:nixweiss::nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Chevy

אני מעריכה שהתגובות שלך מיועדות בעיקר ללמד את קהל הקוראים.

כי אם לא, הרי לא יצא דבר מכך שבמקום להנות מהקניה שלו, Swimmer לא רק יתבאס מהיחס שקבל מ-KSP ומכך שהמחשב שלו (חשוד כ)משומש, אלא גם מכך שיבין שכנראה לא בדק מספיק וכתוצאה מכך עשה קניה הרבה פחות טובה מזו שיכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן,

בגלל זה הפורום קיים - כדי שמשתמשים להבא ידעו להתייעץ.

זה לא חדש רק בניידים, גם בנייחים, ציוד היקפי ובכלל.

מוכרים הרבה דגמים/גירסאות ובחנויות שונות יש אינטרסים כלכליים למכור מוצרים/מחשבים שיפיקו את הרווח המירבי (ובצדק מבחינתם) ולפעמים (לרוב) ההמלצות שלהם לא מתאימות.

זה כמו שקרו מקרים שנציגי שירות סלולרי מוכרים לאנשים מבוגרים שאין להם מושג איך להפעילם וכו'... ויש עוד המון מקרים.

כמו כל קניה והחלטה בחיים צריך לבדוק אפשרויות אחרות ולהתייעץ :)

לא פעם פותחים פה דיון "לאחר הרכישה" וללא התייעצות.

כמו כן, קרו מקרים ומשתמשים לאחר התגובות שקיבלו אף ביטלו עסקה כדי לקבל מוצר בעל תמורה טובה יותר.

נכון, גם אני הייתי מתבאס במידה מסויימת אם הייתי מקבל תגובה כזו אך פה בדיוק עניין הלמידה, כך שפעם הבאה מקרים כאלה לא יחזרו. הרבה קניות ומכירות עושים בארץ וכמו שהעלתי בדיון אחר של מוצר שנמכר פה ברווח של 700% (ראי בפורום צרכנות) צריך תמיד לבדוק את כל האפשרויות.

:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, אבל להגנתו יאמר שהוא לא פתח עוד אחד מן הדיונים המטופשים של "קניתי מחשב חזק ומאגניב, תגידו לי להתחדש" אלא בא בכלל לדבר על השירות של KSP, שזה לא קשור בכלל.

Swimmer, תנסה אולי ללכת לשם עם החליפה, יש מצב שזה יעזור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אישית לא יודע מה התשובות ש KSP נתנו לך .

אבל זה לא צריך לעבור בשקט ,

שאתה אומר שהמחשב הגיע עם , יש לך מדבקת OEM מוצמדת למחשב היכן שהוא ? ,

במידה וכן , תבדוק שהרישיון שמופעל על הווינדוס תואם את מערכת ההפעלה שמותקנת על הקשיח .

אני מבטיח לך שגם אם הייתי יוצא מהחנות והייתי רואה אחרי יום יומיים שזה מה שיש למחשב שלי הייתי הולך אליהם , ואם לא תובע פשוט , ומציג טענות הגיוניות , עם זמנים שמתי פניתי ועם מי , והכול .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי את הדיון ההוא שלך CHEVY לא הרבה אחרי שנפתח.

לא זאת בלבד שחייכתי לעצמי, אלא שעוד קודם לכן כמעט כל פעם שנתקלתי במוצר מדהים/ מיוחד בהנחה גדולה או מחיר נפלא בכל מיני עלונים, קופונים וכיוב למינהם, היה והוא מספיק עניין/ שיעשע אותי, פניתי לאיביי/גוגל לחפש את המוצר ובמקרה הכי פחות קיצוני ניתן היה למצאו נמכר שם ברבע ממחירו בארץ. מיותר לציין שגם שגם נתקלתי בפערים שהתקרבו (לא בהכרח מדרום) לאותם 700% מדוברים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...