פורסם 2013 באוגוסט 1612 שנים ממה שרשום באתר שלהם, אתה אמור לשלב את זה עם 750 מ"ל מים בשביל לקבל ליטר של נוזל. אתה אמור לקבל תוצאה כמו באתר שלהם.. שקוף אם לקחת צבע שנועד להיות שקוף או סולידי אם זה צבע סולידי. כנראה אבל שתצטרך הרבה פחות מליטר בשביל המערכת הזאת. גם אצלי, זה כנראה ייצא קצת פחות מליטר.
פורסם 2013 באוגוסט 1712 שנים הכי הרב שייכנס במארז הזה זה רדיאטור של 200 מ"מ ועוד אחד של 120 מ"מ ?מהניסיון (המועט) שיש לי במקרה שאין הרבה שטח פנים של רדיאטור ביחס לכמות הרכיבים בלופ אז לפעמים משאבה חזקה תועיל לביצועים , במצב אידאלי 240 מ"מ שטח פנים של רדיאטור פר רכיב , במצב לא אידאלי אני חושב ש 180 מ"מ עדיין ייתן ביצועים (בהנחה שאתה עושה oc ו"מאתגר את הרכיבים") אם אתה רוצה את זה רק ליופי ולשקט אז יכול להיות ש 120 מ"מ פר רכיב יתמודדו עם החום אבל אל תתפוס אותי במילה כי לא נסיתי.אני מקרר שני כרטיסי מסך ומעבד עם שני רדיאטורים 480 מ"מ ו 360 מ"מ , המעבד מומהר, עכשיו במצב רגיל שהוא לא מאמץ מיוחד 4 המאווררים שעל הראד הגדול כבויים והטמפ עולות אולי ב 2-3 מעלות אבל במאמץ אם הם כבויים אז הטמפרטורות עולות גם עולות.. ז"א 360 מ"מ שטח פנים של ראדיאטור על מעבד ו שני כרטיסי מסך במאמץ ותחת המהרה זה לא יעבוד טוב. הרכיבים שלי ישנים משלך אז אולי הם גם חמים יותר (מעטפת תרמית של המעבד אולי גם הכרטיסים) אבל לי זה נראה מאוד גבולי.. בכל מקרה חכה ל arkadur הוא יידע יותר ממני..
פורסם 2013 באוגוסט 1712 שנים מחבר אני עורך את ההודעה ועושה קצת סדר:היום יצא לי למדוד שוב את המארז יחד עם הרדיאטורים שיש לי "זרוקים" בבית ומסתבר שרד' 240 כן יכנס לפרונט של המארז.אני אצטרך לחתוך טיפה את ה bay 5.25 אבל זה כלום עבודה.הרדיאטור שמתאים לי למארז מבחינת המידות הוא ה 240GTS Black ICE שיחליף. את הרדיאטור שתכננתי עליו (200MM).הרדיאטור הנוסף נישאר כמו שהוא EX120. נערך 2013 באוגוסט 1712 שנים על-ידי amadey
פורסם 2013 באוגוסט 1912 שנים מחבר נדבר קצת על SLEEVE:בישביל לסלב את הספק אני אשתמש בשרנק 1/4 של לוטרו בשיטת heatshrinklees.בשביל כבל ה sata אני אשתמש ב half inch של לוטרו.כולם ביחס של 3:1..עכשיו מה קורה עם המאווררים והכבלים של המארז? שרינק 1/4 או אולי להשתמש ב 3/16 ?כי בשביל 10 שרינקים לא בא לי להוציא הזמנה מ mdpc רק כי הם 4:1..עוד דבר - כתוב ב mdpc גודל "קטן" .. איזו מידה זו? 1/4?ציוד שחסר לי --אקדח חום - מלחם בצורת אקדחהמלצות? נערך 2013 באוגוסט 1912 שנים על-ידי amadey
פורסם 2013 באוגוסט 1912 שנים לא עושים שרינקלס עם שרינקים ביחס 4:1. זה שרינקים יקרים שנועדו לשיטה שכוללת שרינק.אם אתה רוצה שרינקלס, תשיג 3:1, הכי טוב ממייק.בשביל מאווררים וכאלה, אתה צריך בדר"כ סליב בגודל רגיל.. כמו זה מתאים לחוטים של הספק. את אלה מן הסתם, אתה צריך לעשות עם שרינק, אז ההמלצה היא אכן שרינק 4:1.נילס כדי שלא יעתיקו ממנו, לא רושם אף פעם את הגודל המדוייק של הסליב\שרינק. הוא מוכר את אותו שרינק בדיוק (סמול) בחתוך מראש או בחתיכה ארוכה. מומלץ לקנות גם וגם. נערך 2013 באוגוסט 1912 שנים על-ידי adi518
פורסם 2013 באוגוסט 1912 שנים מחבר לעשות הזמנה מ mdpc רק ל חבילת שרינקים שמתוכם אני צריך 15.אני עוד לא סגור על סכמת הצבעים ככה שאני לא רוצה למהר עם בחירת הצבע לכבלים של הספק אבל את הכבלים של המארז אני מסלב בשחור.את המארז אני צריך לסלב עכשיו לפני שאני מתחיל להרכיב בו חומרה/קירור.בעייה .. יש לי בבית רק 3:1 בגודל 1/4 או 3/16.וסליב שחור של לוטרו
פורסם 2013 באוגוסט 1912 שנים אקדח חום של בוש, יש לה אותו שנים. לא יקר ומדליק מנגלים מעולה. סביב ה300 שקל בזמנומלחם של האקו, שוב, לא יקר למי שלא עובד עם זה יום יום. סביב ה120 שקל נראה לי- - - תגובה אוחדה: - - -אקדח חום של בוש, יש לה אותו שנים. לא יקר ומדליק מנגלים מעולה. סביב ה300 שקל בזמנומלחם של האקו, שוב, לא יקר למי שלא עובד עם זה יום יום. סביב ה120 שקל נראה לי
פורסם 2013 באוגוסט 1912 שנים אהה תשמע.. אתה יכול להשתמש ב 3/16 לחוטים של המארז, רק תעשה את השרינקים יחסית ארוכים (אינץ' וחצי) ולוודא שחצי נופל על הבידוד וחצי על החוט עצמו אחרת זה לא יתפוס לך טוב. הבעיה עם 3/16 זה שקשה לשים אותו על חוטים עבים יותר כמו אודיו, אבל תנסה. אם הצליח אז סבבה זה מעולה.אקדח חום. אפשר לקנות ב 200 שקל בחלק מהחנויות, הום סנטר ליד הבית עלולים לנקנק אותך 500 שקל, אז תבדוק בזאפ, וגם בחיפוש רגיל איפה אפשר להשיג ב 200 + משלוח. נערך 2013 באוגוסט 1912 שנים על-ידי adi518
פורסם 2013 באוגוסט 1912 שנים מחבר חוץ מזה ששרפתי כליל את כל העסק - סך הכל הפעם הראשונה.אש חייה לא רעיון טוב כל כך.לא לדאוג - זה לא של המארז...כלומר זה כן אבל של מארז מעבדה שיש לי בבית..הוא התנדב מרצונו החופשי. נערך 2013 באוגוסט 1912 שנים על-ידי amadey
פורסם 2013 באוגוסט 1912 שנים בשביל זה תשתמש במצית כמו שלוטרו עושה בסרטונים שלו (תסתכל בסרטון עם המאוורר). המצית עושה את התהליך יותר איטי ויש לך יותר שליטה. פשוט תחקה אותו כמו שהוא עושה בוידאו. אם אתה בכל זאת רוצה לעשות עם אקדח חום אז אתה צריך לשים REDUCER שמקטין את הקוטר של זריקת החום מהאקדח ואז לכוון את החום לשרינק ולהזיז .. ממש לשבריר שניה. ככה כמה פעמים עד שזה מתכווץ יפה. עכשיו שים לב שאת השרינק אתה צריך למקם קצת על הפלסטיק קצת על החוט וקצת על הבידוד כדי שזה באמת יתפוס טוב. תלך בערך עד החצי של הקונקטור אבל לא יותר, כדי שזה לא יפריע להכניס אותו לשקע בלוח. REDUCER: נערך 2013 באוגוסט 1912 שנים על-ידי adi518
פורסם 2013 באוגוסט 2012 שנים מחבר אתם חושבים שאפשר להוציא את הכפתור הזה מהמארז? כי טכנית lian li הכניסו אותו לשם אבל להוציא בלי לשבור. אני לא רוצה לקרב אש למארז. יש למשהוא ניסיון/רעיון ? נערך 2013 באוגוסט 2012 שנים על-ידי amadey
פורסם 2013 באוגוסט 2912 שנים הייתה לי בעיה דומה עם R4, עד שהבנתי שהלוח פריק לחלוטין... והמסתי קצת חלק נסתר ממליץ לך לבדוק טוב טוב, הם יודעים שאנשים רוצים להסליב ומנסיוני הם מתחשבים בזה.
פורסם 2013 בספטמבר 812 שנים מחבר מפזר חום :http://www.tecnik.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=2948מלחם:http://www.tecnik.co.il/productsList.asp?WSearch=%EE%EC%E7%ED&b1.x=-1573&b1.y=-392( יש שם לא מעט, חשבתי על המלחם בצורת אקדח בצבע כחול..ניראה שיהיה נוח יותר לעבוד איתו)?(מאיפה לרכוש את ה"ראש" שמתאים לעבודת הסילוב למפזר החום?) נערך 2013 בספטמבר 812 שנים על-ידי amadey
פורסם 2013 בספטמבר 812 שנים הראש מגיע עם המפזר חום.לגבי מלחם, עדיף מלחם עיפרון כי אז בהכרח יש לך יותר שליטה ודיוק וזה סופר חשוב שעושים הלחמות קטנות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.