עבור לתוכן

Lian LI PC-V354 PROJECT-FINAL

Featured Replies

פורסם

ממה שרשום באתר שלהם, אתה אמור לשלב את זה עם 750 מ"ל מים בשביל לקבל ליטר של נוזל. אתה אמור לקבל תוצאה כמו באתר שלהם.. שקוף אם לקחת צבע שנועד להיות שקוף או סולידי אם זה צבע סולידי. כנראה אבל שתצטרך הרבה פחות מליטר בשביל המערכת הזאת. גם אצלי, זה כנראה ייצא קצת פחות מליטר.

  • תגובות 126
  • צפיות 76k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

הכי הרב שייכנס במארז הזה זה רדיאטור של 200 מ"מ ועוד אחד של 120 מ"מ ?

מהניסיון (המועט) שיש לי במקרה שאין הרבה שטח פנים של רדיאטור ביחס לכמות הרכיבים בלופ אז לפעמים משאבה חזקה תועיל לביצועים , במצב אידאלי 240 מ"מ שטח פנים של רדיאטור פר רכיב , במצב לא אידאלי אני חושב ש 180 מ"מ עדיין ייתן ביצועים (בהנחה שאתה עושה oc ו"מאתגר את הרכיבים") אם אתה רוצה את זה רק ליופי ולשקט אז יכול להיות ש 120 מ"מ פר רכיב יתמודדו עם החום אבל אל תתפוס אותי במילה כי לא נסיתי.

אני מקרר שני כרטיסי מסך ומעבד עם שני רדיאטורים 480 מ"מ ו 360 מ"מ , המעבד מומהר, עכשיו במצב רגיל שהוא לא מאמץ מיוחד 4 המאווררים שעל הראד הגדול כבויים והטמפ עולות אולי ב 2-3 מעלות אבל במאמץ אם הם כבויים אז הטמפרטורות עולות גם עולות.. ז"א 360 מ"מ שטח פנים של ראדיאטור על מעבד ו שני כרטיסי מסך במאמץ ותחת המהרה זה לא יעבוד טוב.

הרכיבים שלי ישנים משלך אז אולי הם גם חמים יותר (מעטפת תרמית של המעבד אולי גם הכרטיסים) אבל לי זה נראה מאוד גבולי..

בכל מקרה חכה ל arkadur הוא יידע יותר ממני..

פורסם
  • מחבר

אני עורך את ההודעה ועושה קצת סדר:

היום יצא לי למדוד שוב את המארז יחד עם הרדיאטורים שיש לי "זרוקים" בבית ומסתבר שרד' 240 כן יכנס לפרונט של המארז.

אני אצטרך לחתוך טיפה את ה bay 5.25 אבל זה כלום עבודה.

הרדיאטור שמתאים לי למארז מבחינת המידות הוא ה 240GTS Black ICE שיחליף. את הרדיאטור שתכננתי עליו (200MM).

הרדיאטור הנוסף נישאר כמו שהוא EX120.

פורסם
  • מחבר

נדבר קצת על SLEEVE:

בישביל לסלב את הספק אני אשתמש בשרנק 1/4 של לוטרו בשיטת heatshrinklees.

בשביל כבל ה sata אני אשתמש ב half inch של לוטרו.

כולם ביחס של 3:1..

עכשיו מה קורה עם המאווררים והכבלים של המארז?

שרינק 1/4 או אולי להשתמש ב 3/16 ?

כי בשביל 10 שרינקים לא בא לי להוציא הזמנה מ mdpc רק כי הם 4:1..

עוד דבר - כתוב ב mdpc גודל "קטן" .. איזו מידה זו? 1/4?

ציוד שחסר לי -

-אקדח חום

- מלחם בצורת אקדח

המלצות?

פורסם

לא עושים שרינקלס עם שרינקים ביחס 4:1. זה שרינקים יקרים שנועדו לשיטה שכוללת שרינק.

אם אתה רוצה שרינקלס, תשיג 3:1, הכי טוב ממייק.

בשביל מאווררים וכאלה, אתה צריך בדר"כ סליב בגודל רגיל.. כמו זה מתאים לחוטים של הספק. את אלה מן הסתם, אתה צריך לעשות עם שרינק, אז ההמלצה היא אכן שרינק 4:1.

נילס כדי שלא יעתיקו ממנו, לא רושם אף פעם את הגודל המדוייק של הסליב\שרינק. הוא מוכר את אותו שרינק בדיוק (סמול) בחתוך מראש או בחתיכה ארוכה. מומלץ לקנות גם וגם.

פורסם
  • מחבר

לעשות הזמנה מ mdpc רק ל חבילת שרינקים שמתוכם אני צריך 15.

אני עוד לא סגור על סכמת הצבעים ככה שאני לא רוצה למהר עם בחירת הצבע לכבלים של הספק אבל את הכבלים של המארז אני מסלב בשחור.

את המארז אני צריך לסלב עכשיו לפני שאני מתחיל להרכיב בו חומרה/קירור.

בעייה .. יש לי בבית רק 3:1 בגודל 1/4 או 3/16.

וסליב שחור של לוטרו

פורסם

אקדח חום של בוש, יש לה אותו שנים. לא יקר ומדליק מנגלים מעולה. סביב ה300 שקל בזמנו

מלחם של האקו, שוב, לא יקר למי שלא עובד עם זה יום יום. סביב ה120 שקל נראה לי

- - - תגובה אוחדה: - - -

אקדח חום של בוש, יש לה אותו שנים. לא יקר ומדליק מנגלים מעולה. סביב ה300 שקל בזמנו

מלחם של האקו, שוב, לא יקר למי שלא עובד עם זה יום יום. סביב ה120 שקל נראה לי

פורסם

אהה תשמע.. אתה יכול להשתמש ב 3/16 לחוטים של המארז, רק תעשה את השרינקים יחסית ארוכים (אינץ' וחצי) ולוודא שחצי נופל על הבידוד וחצי על החוט עצמו אחרת זה לא יתפוס לך טוב. הבעיה עם 3/16 זה שקשה לשים אותו על חוטים עבים יותר כמו אודיו, אבל תנסה. אם הצליח אז סבבה זה מעולה.

אקדח חום. אפשר לקנות ב 200 שקל בחלק מהחנויות, הום סנטר ליד הבית עלולים לנקנק אותך 500 שקל, אז תבדוק בזאפ, וגם בחיפוש רגיל איפה אפשר להשיג ב 200 + משלוח.

פורסם
  • מחבר

חוץ מזה ששרפתי כליל את כל העסק - סך הכל הפעם הראשונה.

אש חייה לא רעיון טוב כל כך.

לא לדאוג - זה לא של המארז...

כלומר זה כן אבל של מארז מעבדה שיש לי בבית..הוא התנדב מרצונו החופשי.

פורסם

בשביל זה תשתמש במצית כמו שלוטרו עושה בסרטונים שלו (תסתכל בסרטון עם המאוורר). המצית עושה את התהליך יותר איטי ויש לך יותר שליטה. פשוט תחקה אותו כמו שהוא עושה בוידאו. אם אתה בכל זאת רוצה לעשות עם אקדח חום אז אתה צריך לשים REDUCER שמקטין את הקוטר של זריקת החום מהאקדח ואז לכוון את החום לשרינק ולהזיז .. ממש לשבריר שניה. ככה כמה פעמים עד שזה מתכווץ יפה. עכשיו שים לב שאת השרינק אתה צריך למקם קצת על הפלסטיק קצת על החוט וקצת על הבידוד כדי שזה באמת יתפוס טוב. תלך בערך עד החצי של הקונקטור אבל לא יותר, כדי שזה לא יפריע להכניס אותו לשקע בלוח.

REDUCER:

reduction-nozzle.jpg

פורסם
  • מחבר

אתם חושבים שאפשר להוציא את הכפתור הזה מהמארז?

כי טכנית lian li הכניסו אותו לשם :D

אבל להוציא בלי לשבור.

אני לא רוצה לקרב אש למארז.

9enyte4a.jpg

יש למשהוא ניסיון/רעיון ?

פורסם

קצת קשה להבין מהתמונה אבל זה נראה פריק. תפרק לחלוטין את הפאנל.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

הייתה לי בעיה דומה עם R4, עד שהבנתי שהלוח פריק לחלוטין... והמסתי קצת חלק נסתר :/

ממליץ לך לבדוק טוב טוב, הם יודעים שאנשים רוצים להסליב ומנסיוני הם מתחשבים בזה.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

מפזר חום :

http://www.tecnik.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=2948

מלחם:

http://www.tecnik.co.il/productsList.asp?WSearch=%EE%EC%E7%ED&b1.x=-1573&b1.y=-392

( יש שם לא מעט, חשבתי על המלחם בצורת אקדח בצבע כחול..ניראה שיהיה נוח יותר לעבוד איתו)

?

(מאיפה לרכוש את ה"ראש" שמתאים לעבודת הסילוב למפזר החום?)

פורסם

הראש מגיע עם המפזר חום.

לגבי מלחם, עדיף מלחם עיפרון כי אז בהכרח יש לך יותר שליטה ודיוק וזה סופר חשוב שעושים הלחמות קטנות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים