עבור לתוכן

מה הם Transmit ו - Recieve Buffers ?

Featured Replies

פורסם

לא בטוח אם אני צודק, אבל אני מרגיש שיש לי שיפור בBattlefield 3 כשאני מוריד את הבאפרים האלה למספר נמוך יותר . המהירות שלי (12M) נשארת תקינה גם לאחר ההורדה שלהם בהורדות באינטרנט. ניסיתי לחפש ולא כ"כ הבנתי מה זה והשפעה של זה במשחקי רשת. יש הסבר ?

פורסם

בכרטיס הרשת? זה אומר כמה פקטות בשליחה ובקבלה הכרטיס יכול לאגור בזמן נתון, לפני שהדרייבר צריך לרענן אותם (ע"י הוצאת פקטות שהתקבלו או הוספת פקטות נוספות לשליחה).

ההשפעה המדויקת של זה יכולה להשתנות כתלות בעומס הרשת, סוג התעבורה, האלגוריתמים של החומרה והדרייבר, והרבה דברים נוספים, אז אין כלל אחד שאומר מה הכי טוב.

פורסם
  • מחבר

אז אם המספר נמוך מדי מה קורה ? PACKET LOSS ? ואם המספר גבוה זה מעמיס על הכרטיס רשת ומוסיף לאג או משהו ?

פורסם

בגלל שהפאקטות לא נשמרות בבאפר, המחשב צריך לעבד כמות גדולה יותר מהר יותר.

אם יש לך מחשב שמסוגל לעמוד בעומס כזה אני לא רואה בעיה להשאיר את זה כמו שהגדרת (במיוחד אם זה עובד לך יותר טוב).

פורסם

אם הbuffer נמוך אז לא תצליח להעביר את המידע מספיק מהר מהכרטיס רשת למערכת הפעלה, מה שיגרום לכך שלא תגיע למהירות גבוהה (מדובר על מהירויות גדולות מ100 מגה-לכיוון ה1 גיגה).

אם המספר גבוה זה אומר שיהיה לו אפשרות להרחיב הbuffer.

אבל כל התוכנות לוקחות את המידע הרבה לפני שהbuffer מתמלא.

וזה נוגע רק לרוחב פס ולא לליטנסי כי זה לא יגרום לעיקוב פאקטות. מה שכן ברגע שתשתמש בבאפר גדול יותר אתה תצרוך יותר זיכרון.

פורסם
  • מחבר

יש איזה דרך לחשב מה הבאפר שאני צריך ?

פורסם

אתה צריך להישאר על הDEFAULT.

פורסם
  • מחבר

לא יתכן שזה נותן לי שיפור במשחק ?

פורסם

לא buffers.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים