עבור לתוכן

Sim City 5

Featured Replies

פורסם

איך מנקים אזור מקרינה רדיו אקטיבית?

אני לא מוצא בשום מקום מידע על זה.

  • תגובות 142
  • צפיות 32k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ממה שקראתי הGROUND SCRUBBER יכול(הרחבת CITIES OF TOMORROW).

גם ראיתי באיזה סרטון בו נאמר שהקרינה נעלמת אחרי 5 שנים ושעצים באיזור מפחיתים את הזמן קצת.

באחד הערים נפל לי מטאור והשאיר קרינה רדיואקטיבית באיזור של שני בניינים גדולים, אך מאז שלמדתי על אפשרות הSCRUBBER לא חזרתי לעיר עדיין אז אני לא יודע לומר בוודאות שזה עובד.

צריך לנסות ולראות.

פורסם

הייתי יושב שעות בצייר לחשוב על רעיונות מהפכניים לתכנון של הכבישים בלי לבזבז המון שטח כמו שקורה בעיר מעגלית .... :ugly21: לא הרבה מסקנות האמת

אני מבין את ההגיון להמנע מצומת 4 כיוונים, אבל נניח ולעיר יש רק כביש אחד שנכנס באמצע שלה, איך אתה נמנע מלחלק לעוד AVENUES ניצבים אליו ולגרום לצמתות של 4 כיוונים ?

אם במקום צומת כזאת (א = רווח)

א|

--|--

א|

אני יעשה 2 צמתות נפרדות של 3 כיוונים כל אחת

א|

--|

א|--

א|

זה אמור להיות יעיל יותר מסיבה כלשהי ?

בכלל המפות ממש קטנות והאמת שלא השתמשתי אף פעם ברכבת בגלל זה, מעבר ללהניח תחנה "על הדרך" על המסילה שאי אפשר למחוק (הבינעירונית) ... אוניברסיטה, 2 מפעלים של טלוויזיות\מחשבים, 2 קזינו, ומסילת רכבת לכל העיר, ונשאר לך מקום ל100000 תושבים מובטלים במקרה הטוב ... :angryfire:

הבנתי שהערים קטנות כי החישובים של התחבורה וכו' על השרתים של EA, הוציאו ערים גדולות בשביל הסינגל פלייר או משהו ?

נערך על-ידי 11GnR

פורסם
הייתי יושב שעות בצייר לחשוב על רעיונות מהפכניים לתכנון של הכבישים בלי לבזבז המון שטח כמו שקורה בעיר מעגלית .... :ugly21: לא הרבה מסקנות האמת

אני מבין את ההגיון להמנע מצומת 4 כיוונים, אבל נניח ולעיר יש רק כביש אחד שנכנס באמצע שלה, איך אתה נמנע מלחלק לעוד AVENUES ניצבים אליו ולגרום לצמתות של 4 כיוונים ?

אם במקום צומת כזאת (א = רווח)

א|

--|--

א|

אני יעשה 2 צמתות נפרדות של 3 כיוונים כל אחת

א|

--|

א|--

א|

זה אמור להיות יעיל יותר מסיבה כלשהי ?

בכלל המפות ממש קטנות והאמת שלא השתמשתי אף פעם ברכבת בגלל זה, מעבר ללהניח תחנה "על הדרך" על המסילה שאי אפשר למחוק (הבינעירונית) ... אוניברסיטה, 2 מפעלים של טלוויזיות\מחשבים, 2 קזינו, ומסילת רכבת לכל העיר, ונשאר לך מקום ל100000 תושבים מובטלים במקרה הטוב ... :angryfire:

הבנתי שהערים קטנות כי החישובים של התחבורה וכו' על השרתים של EA, הוציאו ערים גדולות בשביל הסינגל פלייר או משהו ?

יכול להיות שהערים קטנות גם משיקולי ביצועים,

אבל -

הניחוש שלי הוא שהסיבה האמיתית היא כדי שתהיה מוגבל בפיתוח של העיר ותהיה חייב להיעזר באחרים

ככה המשחק הזה מתוכנן

שום עיר לא יכולה להיות SELF SUSTAINABLE באופן מלא,

בטח לא אם אתה רוצה שהיא תמשיך ותתפתח בלי גבול

יש לזה חסרונות, ויש לזה יתרונות...

אני אישית אוהב multiplayer

הבעיה היא לטעמי שהתקשורת במשחק הזה קצת לוקה בחסר

פורסם

אני מבין את ההגיון להמנע מצומת 4 כיוונים, אבל נניח ולעיר יש רק כביש אחד שנכנס באמצע שלה, איך אתה נמנע מלחלק לעוד AVENUES ניצבים אליו ולגרום לצמתות של 4 כיוונים ?

אם במקום צומת כזאת (א = רווח)

א|

--|--

א|

אני יעשה 2 צמתות נפרדות של 3 כיוונים כל אחת

א|

--|

א|--

א|

זה אמור להיות יעיל יותר מסיבה כלשהי ??

כן.

כי רכבים שמגיעים לצומת(אלה אם כן הם צריכים גם לעבור בצומת השניה) יצטרכו לחכות פחות לרמזור.

הייתי יושב שעות בצייר לחשוב על רעיונות מהפכניים לתכנון של הכבישים בלי לבזבז המון שטח כמו שקורה בעיר מעגלית .... :ugly21: לא הרבה מסקנות האמת

הנה עיר מעגלית עם 400 אלף תושבים.

והנה עיר הימורים מעגלית ממש יפה.

דרך אגב אתה יכול להעביר כביש מעל!! כביש אחר.

פורסם
:sheikhHessam:
פורסם
פורסם

מגניב ביותר, כמו לונה פארק, אבל בזבז חצי עיר בשביל הצומת :smiley1:

אני לא ממש מבין למה זה אמור להיות יעיל מה שכן , זה לא מחלף קלאסי כמו במציאות שמאפשר רק פניות ימינה ממסלולי האטה ארוכים, זה סתם יוצר 2 צמתות במקום אחת לכל כיוון, והמחלפים עצמם מוסיפים עוד די הרבה דרך לנסיעה ... המחלפים של SIMCITY4 היו נחמדים, כמה שהם היו אוטומטיים ומעפנים לפחות מרגיש יותר יעיל ונראה טוב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים