קונסולת ה-PS4 הוכרזה! - עמוד 3 - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קונסולת ה-PS4 הוכרזה!


simonsix

Recommended Posts

^

בתור אחד שיש לו מחשב גיימינג, אין לי סיבה רציונלית. אבל יש לי שתי סיבות לא רציונליות:

1. אני, בניגוד לך, אוהב לאסוף משחקים. אתה עובר משחקים בקצב מטורף, אני משחק בפחות משחקים ומשקיע הרבה יותר בכל משחק (מנסה לאסוף את כל ה-trophies, וכו'), ולכן אני אוהב לראות את המשחקים מסודרים יפה על מדף. הורדות דיגיטליות, ההצפנה של סטים, ודברים כאלה פשוט לא עושים לי את זה. בקיצור, אני אספן.

2. אני יודע שהמשחק תפור במיוחד בשביל הקונסולה שלי. כל מי שמשחק במשחק כמוני על אותה הקונסולה, בכל מקום בעולם, משחק באותו המשחק בדיוק. אין דאגות בנושא פריימים, האם המשחק ירוץ או לא, הכאב וההשפלה בהורדת הגדרות גראפיות לרמה נמוכה יותר... בנוסף, משחק שנראה יותר טוב על חומרה חזקה יותר זאת לא חוכמה בכלל. לעומת זאת משחק שנראה יותר טוב על אותה החומרה בדיוק - זה הישג אמיתי! אני מעריך אופטימיזציה יותר מאשר כוח נטו.

אה, ואקסקלוסיבים. מאוד נהנתי מחמשת ה-God of War, ורק בשביל זה היה שווה מבחינתי לקנות את הקונסולה. יש לי תקציב גיימינג חודשי די מכובד (אבל לא גדול מאוד), לכן השאלה אם לקנות קונסולה או לא זה לא שאלה של חיים ומוות. אם ה-XBOX הבא ירשים אותי אני אקנה גם אותו - אולי על היום הראשון ביחד עם ה-. לא נראה לי שזאת השקעה פחות טובה מכמה סמרטוטים מכיכר המדינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 69
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הם יכלו בקלות גם לשים מעבד כפול יותר חזק, אבל כנראה שהמפתחים מעדיפים ריבוי ליבות. זה יעזור גם לשחקני המחשב, כי המשחקים יעברו אופטימיזציה לריבוי ליבות.

זה הדבר הראשון שעלה לי לראש. השני הוא שזה לא ישנה כלום כי המשחקים ימשיכו להיות פורטים גרועים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור אחד שיש לו מחשב גיימינג, אין לי סיבה רציונלית. אבל יש לי שתי סיבות לא רציונליות:

זה בדיוק הענין

הPS4 לא מביאה אף דבר שלא יהיה בPC ו360 במישחקי מולטיפלטפורם

ולא הולך להיות בדיוק הרבה בילעדים מצד שלישי

זה הולך להיות דור שיעביר את הגרפיקה מ720P 30 פרים לשניה

לFHD 60 פרים לשניה והגדרות גבוהות יותר

חוץ מהWIIU כמובן בגלל חולשתה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בדיוק הענין

הPS4 לא מביאה אף דבר שלא יהיה בPC ו360 במישחקי מולטיפלטפורם

ולא הולך להיות בדיוק הרבה בילעדים מצד שלישי

אני קצת המום מהמשפט הטיפשי הזה...

אתה מודע לכמות המשחקים האקסלוסיביים שיש היום לפלייסטיישן 3?

אתה מוזמן לעבור עליהם:

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:PlayStation_3-only_games

אפשר אפילו להגיד שפלייסטיישן 3 היא הקונסולה עם המשחקים האקלוסיביים הטובים ביותר.

אז אני בטוח שגם לפלייסטיישן 4 הולכת להיות רשימה מכובדת מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צעד חדש במלחמה בפיראטיות? חברת רשמה פטנט חדש, שמטרתו להטמיע שיטה חדשה לאיתור עותקי משחקים פיראטיים. על פי הפטנט, הבדיקה תעשה על ידי "מבחן ביצועים", שיבדוק את זמן הטעינה של המשחק: אם מדובר בעותק חוקי, המשחק אמור להטען בפרק זמן קבוע, אך אם מדובר בעותק פיראטי זמני הטעינה עלולים להיות שונים.

פשוט מגוחך. בין השורות ניתן לקרוא - "אם המשחק שלכם נטען מהר מדי אז הוא גנוב". זו בעצם הודעה של שמערכות ההגנה על המשחקים רק פוגעות בקונים החוקיים בעוד הפיראטיים נהנים מטעינת משחקים מהירה יותר בלי בלבולי מוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד כאן לא מתווכח שה-PC יותר חזק מהקונסולה, זו עובדה, אבל ההבדל הוא שבקונסולה בגלל ש-90 אחוז ממשאבי המערכת מנוצלים למשחקים והחומרה זהה בכל הקונסולות בניגוד ל-PC, המפתחים יכולים להוציא תוצאות שמשתוות אם לא עוברות פיסי במקרים מסויימים, רק סתכלו על משחקים כמו Uncharted 3, Last Of Us ו-God of War 3 בשביל להבין איזה דברים הצליחו להוציא מה-PS3 על חומרה בת 6 שנים ותחשבו איזה פוטנציאל אדיר יש לקונסולה הבאה להוציא ביצועים מהחומרה הנוכחית שהולכת להיות בה. ואגב עד ש- יהיה סטנדרט כבר יעברו עוד שלושה דורות של רכיבי מחשב, המחירים של זה בשמיים וזה לא ממש מעניין אף אחד אז זה בכלל לא פקטור פה.

די, עם הבולשיט הזה...

לידיעתך ה-PS3 היא הקונסולה הקשה ביותר לפיתוח מהשלושה.

כל המשחקים מפותחים על מחשבי עבור הקונסולות עם כלי פיתוח בלעדיים ל-.

אז תחסוך לי את הקטע של תאימות לחומרה, היהפך הוא הנכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא משנה כמה קשה לפתח לחומרה עצמה, תאימות חומרה מתיחס לזה שבקונסולות החומרה קבועה ובמחשב יש אינסוף שילובים אפשריים. כשמשחק יוצא לקונסולה הוא נבדק על הקונסולה עצמה ורואים שהוא עובד, כשמשחק יוצא למחשב בודקים אותו רק מספר מצומצם של מחשבים שלא באמת משקף את מצב השוק.

הדוגמה הכי טובה לזה היא RAGE, כשהוא יצא הוא עבד כמו שצריך בקונסולות אבל במחשב היה מלא בעיות. גם ב BF:BC2 היו בעיות עם כרטיסי קול מובנים במחשבים ובקונסולות לא היו בעיות.

הקושי לא מגיע מהמורכבות של החומרה, הוא מגיע ממספר השילובים האפשריים. ברגע שהצלחת לפתח ל PS3 פעם אחת אין לך בעיה לעשות את זה שוב.

חוץ מזה הפיתוח ל PS3 לא היה הרבה יותר קשה, הוא פשוט היה שונה והרבה מפתחים לא אהבו את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא משנה כמה קשה לפתח לחומרה עצמה, תאימות חומרה מתיחס לזה שבקונסולות החומרה קבועה ובמחשב יש אינסוף שילובים אפשריים. כשמשחק יוצא לקונסולה הוא נבדק על הקונסולה עצמה ורואים שהוא עובד, כשמשחק יוצא למחשב בודקים אותו רק מספר מצומצם של מחשבים שלא באמת משקף את מצב השוק.

מפתח המשחק לא צריך להתעסק עם כל השילובים, זה תפקידה של מערכת הפעלה ובאחריות השחקן.

לא סתם יש דרישות מינימום ודרישות מומלצות עבור המשחק.

מיקרוסופט נותנת לך את השימוש ב-DXD עבור WIN, יצרני כרטיסי המסך גם מאפשרים שימוש בכלים שלהם כגון: פיזיקס וכדומה...

כל זה על מנת לאפשר למפתח ניצול מרבי של מחשב .

אתה גם שוכח שאכן יש גם בעיות תאימות בקונסולות, לא היו משחקים בקונסולות שדרשו עדכונים?

אף פעם לא הייתה לי בעיה עם משחק על מחשב שלי, כל עוד הקפדתי על דרישות המשחק.

אגב, כיום יש לי כרטיס מקצועי, ככה שאני לא צופה תאימות מושלמת, אבל זאת בעיה שלי לא של המפתחים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכונים לקונסולות ב 99% מהמקרים זה תיקוני באגים, נדיר מאוד לראות משחק שיוצא במצב של BLACK OPS או GTA 4 שבקושי אפשר לשחק.

בשנים האחרונות היו הרבה מאוד גירסאות מחשב שלא עבדו כמו שצריך, תמיכה צולעת בעכבר ומקלדת, דרישות מערכת לא הגיוניות (ולרוב גם חומרה שכן תאמה לדרישות לא אפשרה להפעיל את המשחק כמו שצריך), חוסר תמיכה ברזולוציות שיחסית נפוצות במחשבים האישיים ובעיות רבות נוספות.

אני לא מבין איך אתם יכולים להגיד שאני אומר משהו לא נכון אחרי שהבאתי דוגמאות מושלמות לבעיות האלה. BLACK OPS בחודש הראאשון לא עבד, GTA 4 עד היום עושה בעיות, DARKSIDERS יצא דיי שבור, RAGE יצא לא שחיק בכלל (חודשיים עד ש ID, NVIDIA ו הצליחו להגיע למצב שאפשר להפעיל את המשחק). גם עם BATMAN:AC יש בעיות חמורות מאוד שלא סדרו (שמירות פגומות). ב saints row 2 המצב היה כל כך קשה שפתרו כל מי שהיה קשור לגירסת המחשב של המשחק (ו saints row 3 באמת יצא במצב תקין).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכונים לקונסולות ב 99% מהמקרים זה תיקוני באגים, נדיר מאוד לראות משחק שיוצא במצב של BLACK OPS או GTA 4 שבקושי אפשר לשחק.

בשנים האחרונות היו הרבה מאוד גירסאות מחשב שלא עבדו כמו שצריך, תמיכה צולעת בעכבר ומקלדת, דרישות מערכת לא הגיוניות (ולרוב גם חומרה שכן תאמה לדרישות לא אפשרה להפעיל את המשחק כמו שצריך), חוסר תמיכה ברזולוציות שיחסית נפוצות במחשבים האישיים ובעיות רבות נוספות.

אני לא מבין איך אתם יכולים להגיד שאני אומר משהו לא נכון אחרי שהבאתי דוגמאות מושלמות לבעיות האלה. BLACK OPS בחודש הראאשון לא עבד, GTA 4 עד היום עושה בעיות, DARKSIDERS יצא דיי שבור, RAGE יצא לא שחיק בכלל (חודשיים עד ש ID, NVIDIA ו הצליחו להגיע למצב שאפשר להפעיל את המשחק). גם עם BATMAN:AC יש בעיות חמורות מאוד שלא סדרו (שמירות פגומות). ב saints row 2 המצב היה כל כך קשה שפתרו כל מי שהיה קשור לגירסת המחשב של המשחק (ו saints row 3 באמת יצא במצב תקין).

דווקא ככל שהקונסולות מיתקדמות יותר יש יותר בעיות שמצריכות עידכון למישחקים ולפעמים אפילו למערכת ההפעלה

בגדול גם היתה יתקדמות של הPC לעבר והאפך

אתה קונה מישחק גם בעותק פיזי הרבה פעמים אתה יכול לחבר אותו לשרות דיגיטלי

שעושה לו עדכונים אוטומטית

זה דומה בPC ובקונסולות

נכון שלPC עדין יותר בעיות ,אבל בקונסולות אין לך בחירה

לדוגמה עם יש לך מסך CRT גנרי,ולהרבה היה שGTA4 יצא

בעלי הPS3\360 לא קיבלו יותר פרימים מיזה שהמישחק רץ ב480I ,ולא אף הגדרה אחרת

יש יתרכזות ברזולוציה מסוימת בהגדרות מסוימות וזה חיסרון

לי לדוגמה חשוב רזולוציה ופרימים לשניה לפני כל אפקט או הגדרה אחרת

בPC אתה יכול לשחק עם זה ,בקונסולות לא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...