שדרוג מחשב והעברת חלקים למחשב אחר לצורך גיימינג - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שדרוג מחשב והעברת חלקים למחשב אחר לצורך גיימינג


swisaman

Recommended Posts

היי,

ברשותי המפרט בצד,חלק מהכותרים הכבדים רצים דיי גרוע ב1680x1050 לכן ברצוני לשדרג את המחשב ולהעביר את החלקים שאני משדרג למחשב של אחי הקטן,שגם הוא צריך שידרוג והמחשב עצמו איטי ומשחקים לא רצים טוב כל כך אצלו...(e5200,EP43-DS3L,2GB ,GENERIC CASE AND PSU),בעקרון,התקציב שלי עומד על כ-2000 ש"ח בלי לחרוג או בלי לחרוג יותר מידי...

OC מתוכנן תמיד,במידה ויש אפשרות כמובן :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זאת אומרת רצים גרוע? יש לך מפרט די חזק, בדוק אם אין בעיית חומרה (מנהל משימות במהלך המשחק ע"מ לראות האם המעבד מגביל בצורה מחשידה כלשהי, ניתור טמפרטורה, מבחני ביצועים וכדומה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכלל שווה להוציא 1800-2000 ש"ח על כרטיס מסך ולקבל עד 50% שיפור במקרה הטוב(במקרה הזה HD7950 מביא שיפור דיי קרוב לזה)?או שכדאי לחכות לסדרה הבאה ולקנות כרטיס HIGH END ממנה + שילוש ממוצע לפחות(HASWELL)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על זה אף אחד לא יוכל לענות לך, גם בגלל שלכל אחד יש רמה מינימאלית שבה משחקים יכולים לרוץ (מבחינת הגדרות גרפיות ו-FPS), וגם כי אף כאן לא נביא ולא יודע מה יהיה בדור הבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משחקים כרגע רצים על הגדרות בינוניות-גבוהות,ואני רוצה לשחק על הגדרות מקסימליות כמובן,אבל כמו שזה נראה - רק כרטיסי HIGH END כמו GTX680 וHD7970 מצליחים להביא למצב של מספיק FPS בהגדרות מקסימליות.

אני מניח שאני אחכה ואסתפק במערכת שלי כרגע,בין אם זה לירידת מחירים ובין אם זה לדור הבא.

יש דרך מסוימת לבדוק אם המעבד הוא בעצם צוואר הבקבוק במשחקים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאמרתי, כל אחד והעדפות שלו.

קח בחשבון שאתה חושב בצורה די מוטעית, כלומר אתה אומר לעצמך שכרטיסי הMid-high לא מריצים מספיק טוב משחקים כבדים מאוד (על הגדרות גרפיות מקסימליות ורזולוציה גבוהה כמובן) וחושב שהדור הבא יריץ אותם בצורה טובה יותר- וזה נכון. אבל, אל תשכח ששנה הבאה יצאו משחקים כבדים יותר אשר יטילו אתגר דומה על כרטיסי הדור הבא. לכן מדובר כאן על מעגל שלא ממש נגמר.

כרטיסים כמו GTX660/HD7870 מריצים כיום משחקים כבדים בצורה מכובדת מאוד, גם אם זה על 40FPS (כאשר בחלק מהמשחקים יש בכלל מכסה של 30FPS והרבה לא מרגישים את זה כמעט). מציע לך לקרוא שוב סקירות והשוואות כדי לקבל אינדיקציה טובה יותר לגבי יכולות הכרטיסים.

לגבי עניין צוואר הבקבוק, דרך כללית לבדוק את זה היא לפעיל את מנהל המשימות שלך בזמן שאתה משחק. אחרי המשחק או בזמן המשחק, בדוק את הגרף ותראה אם הוא מתאמץ מאוד. לרוב המעבד שלך לא אמור ליצור צוואר בקבוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שלהוריד הגדרות יעלה את הFPS,אבל החוסר בAA(שאני מוריד בעיקר בשביל לקבל עוד פריימים) דיי מפריע לי בחלק מהמשחקים.

אישית חשבתי לשדרג לGTX660 \ HD7870 ולעשות OC לכרטיס,ולקוות שהוא יספיק בשביל הגדרות גבוהות לשנתיים הקרובות לפחות.(כך היה עם הHD5850 שלי,הגדרות מקסימליות בשנתיים הראשונות,ואז הכותרים החדשים התחילו קצת "לערער" את מקומו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב,מצטער שאני מקפיץ אבל עברו 24 שעות ואני דיי רוצה תשובה לשאלה למעלה :<

בעקרון,אני ניצב בפני דילמה קטנה.

אם אני קונה עכשיו כרטיס חזק כמו HD7950 שאמור להספיק לשנתיים הקרובות למשחקים בהגדרות גבוהות,בעוד כחצי שנה אני אשדרג לHASWELL בתקווה שהמעבדים יביאו טכנולוגיות חדשות, ושימושיות,תמיכה בDDR4 אפילו,יכולות טובות יותר וכ"ו..

אבל,אני יכול להשאיר את הכסף הזה ובעוד חצי שנה לקנות מערכת חדשה(אני ישאיר את הSSD מן הסתם וכניראה את הקשיחים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאמרתי מקודם, כל אחד והעדיפויות שלו.

אם המחשב ממש חונק אותך קנה עכשיו את הכרטיס ובהמשך את שאר המערכת (כאשר את הכרטיס הנוכחי שלך תמכור כל עוד הוא שווה משהו).

אם אתה חושב שאתה יכול להחזיק עוד כמה חודשים (לא חודש-חודשיים אלא יותר לכיוון החצי שנה+) אז כנראה תקבל מערכת עדכנית יותר.

לא ידוע מה תהיה תוספת הביצועים הכלליים שיתנו לך מעבדי וגם לא תג המחיר שלהם. ברוב המוחלט של המקרים, מראיה כללית בפורום במשך השנים, חלק ניכר מהדברים שאתה מתכנן לרכוש ישתנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה,זה לא שמשחקים לא רצים עליו בכלל,הם רצים אבל לא על הגדרות מקסימליות,שאני כן רוצה.(למרות שזה נראה כי כותרים חדשים וכבדים נראים דיי זהים גם על הגדרות בינוניות - אבל בכל זאת הבחנתי שAA עושה את ההבדל ברוב המשחקים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו בסדר אמרת את זה כבר כמה פעמים ואתה בעצמך יודע טוב מאוד מהן האופציות שלך.

אם אתה מצפה שמישהו יתן לך איזה פיתרון קסם לזה אז צר לי לאכזב אותך.

אני לא יכול לעזור לך לך להחליט מה יותר טוב בשבילך כי כל אחד והעדיפויות הפנימיות שלו ולפי מצב הסוציו-אקונומי שלו.

תמיד תצא חומרה חדשה ולהסתמך על משהו שבכלל לא ידוע זה לא רעיון חכם. שב עם עצמך ותחשוב מה אתה מעדיף לעשות בעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...