מה אתם חושבים על נגני COWON? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה אתם חושבים על נגני COWON?


Art Tatum

Recommended Posts

יש לי D2 ויחסית לזמנו, הוא משהו מיוחד.

איכות מעולה, זמן כמעט אינסופי למי שרגיל לאייפון ושות'.

כבר הרבה זמן שלא התעניינתי בנגנים שלהם, אבל אם החברה המשיכה עם המסורת, אז הייתי הולך על זה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שבימים האחרונים חשבתי לחזור להתעניין בנגן נייד.

מה שהפריע לי ב-D2 היא העובדה שלא ניתן לבצע חיפוש של שירים... מישהו זרק פעם שניתן כנראה לשדרג את הממשק ל-OS אחר אבל אני לא בטוח שזה נכון, ואם כן איך עושים זאת...

חוץ מזה, העברה של קבצים דרך היא איטית להחריד. כנראה שצוואר הבקבוק נגרם מהחומרה של הנגן כי ברגע שהייתי מחבר כרטיס זיכרון עם מתאם, ישירות ל-, המהירות הייתה ראויה ל-USB2.

בכל מקרה, אלו בעיות שהתגלו רק בעקבות התיישנותו של הנגן כשהחלו לצאת נגנים משוכללים יותר...

אשמח לדעת בכל זאת אם ניתן לפתור את הבעיות הללו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
  • 1 חודש מאוחר יותר...

היה לי A3 במשך 5 שנים, עם רק תקלה מינורית בתקופת האחריות. שלחתי חזרה לבאג, החליפו לוח או משהו ומאז לא הפסיק לעבוד.

אני מתגעגע אליו קשות. הסוס הזה לא ראה אף אייפוד ממטר, יש לו כ"כ הרבה פיצ'רים שזה מוגזם והקטע הוא שהוא אפילו לא מת לי, אלא שברתי אותו בטעות.

cowon זה איכות, אני בחיים לא אשקול אפילו PMP אחר. רק לא ברור לי למה הפסיקו למכור בארץ את הדגמים החדשים וגם את הX9. לדעתי מנסים לטמטם את הציבור ולמנוע מהם גישה לנגנים איכותיים שהם לא .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

יש לי את הנגם cowon c2 כבר שנה עם האוזניות se215 (כשבועיים אצלי ולפניהם היה לי את הcx300-2) ואני רוצה להגיד שיש לנגן איכות גבוהה מאד אבל באותו מידה יש לו גם חיסרון בסאונד ואני אפרט:

השירים בסגנון כגון: "הראל מויאל" אתניקס" וגד אלבז" (האומנם לא תמיד) נשמעים לא תמיד חדים וברורים,הכילים נשמעים מעורבבים עד שפעמים כמעט ולא מצליחים להפריד בין הזמר למנגינה,גם הבאס לא נשמע תמיד טוב וה"תוף מרים" במיוחד או כל מיני כלי נגינה המשמיעים צליל דומה, נשמעים יותר מידי צורמים גם כשה"מיד" על נמוך.

לעומת זאת יש לי גם את הנגן iriver u10 כבר שנים ואני רוצה להגיד לכם שהשירים שהזכרתי נשמעים בו הרבה יותר ברורים חדים ומודגשים ושום דבר לא מעורבב,הזמר נשמע ברור הייטב וכל כלי נשמע בנפרד וברור וגם הבאס נשמע טוב ולא על חשבון הזמר ולכן אני מעדיף אותו בבחינה הזאת.

אבל בכל זאת ה cowon מנצח לרוב , כי יש בו משהו מיוחד למי שרוצה להנות מ"האוסים" "דאנסים" "טראקים"- הסאונד נשמע חי ולמרחב כאילו הצליל נשמע מבחוץ ולא מהאוזניות,פשוט מרגישים בהופעה חייה מה שהu10 לא נותן ולא מתקרב אליו בבחינה הזאת.

הu10 נשמע בתוך חדר סגור ,הכל נשמע קרוב ומרגישים שהצליל מהאוזניות, אבל היתרון שלו שהוא נשמע חד וברור הרבה יותר מהcowon ולכן אני אוהב יותר לשמוע בו שירים בסגנון שהזכרתי והאוסים טראקים וכו' (שלא צריך כלכך דגש) אני אוהב יותר בcowon.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע את הסגנון מוסיקה שדיברתי ועד שלא תשמע בU10 לא תבין עד כמה זה אמור להיות מופרד ומודגש.חצי שנה לא נגעתי בu10 והc2 היה נשמע בסדר ,אבל אחרי ששמעתי בu10 אז התחיל להציק לי שוב השמיעה בc2 שזה עדיין לא מופרד כמו הu10.

אם הבעיה היית מהאוזניות אז גם בu10 הייתי מרגיש שהכל מעורבב ועוד שהse215 ממש לא פשוטות שתאשים אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד כמה שזכור לי ה iriver u10 קיבל בהרבה יותר שבחים בסאונד מה d2 (במיוחד הclix-2 .),אולי מי שישמע בu10 יבין כמה חסר ל c2 (שכנראה זהה בסאונד גם לd2)דגש על צלילים,צליל נקי,בc2 אני צריך להתרכז בשביל להאזין לצלילים נמוכים ודקים כמו "תוף מרים ודומיו"מה שבu10 שומעים אותם בברור עם דגש,אותו דבר לגבי הזמר שלפעמים שומעים אותו נמוך מאד ביחס לשאר כלי הנגינה (בשירים מסויימים כמובן).

אל תשמעו שיר אחד או שתיים ותגידו"הנה אצלי זה לא כך,שומעים ברור מאד וכל צליל",כי נכון,רוב השירים נשמעים מדהים וגם בכללי הc2 יותר טבעי ,רק שחסר לו את הדגש כמו של ה u10 .יש שירים שהבאס של הc2 נשמע הרבה יותר מדהים מהu10 ויש שירים שהבאס נשמע פשוט גרוע מה שבu10 הוא היה דווקא נשמע בסדר גמור.

אם נחלק את זה אז הu10 מתאים לכל סוגי המוסיקה אבל לא מדהים במיוחד,הc2 חלק מהשירים נשמעים מדהימים וחלק מהם גרועים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...