עבור לתוכן

מבצעי בלאק פריידי של באג, אכזבה, זוהי תמצית התיאור

Featured Replies

פורסם

שלום, דבר ראשון הבהרה: פוסט זה אינו בא להשמיץ, להעליב או להוציא את דיבתה של רשת "באג מולטיסיסטם" תודה.

אז היום, יום ראשון ה-25.11.2012 יצאתי לי מביתי לסניף של רשת "באג" בראשון לציון, סניף הסינמה סיטי.

המטרה הינה זוג אוזניות גיימינג מסוג סיביריה V2 בגרסת ה-USB. לרגל מבצעי ה"בלאק פריידי" המסורתיים הרשת פתחה במבצעים מה-23 ועד ל-26 לנובמבר. (בלאק פריידי עד סייבר מונדיי)

המחיר המפורסם של האוזניות הנ"ל הוא 249 שקלים חדשים, מחיר נהדר לעומת התחרות. המחיר הזה מפורסם בכמעט כל דרך אפשרית: בעיתונים, על גבי קירות החנות ואפילו בפרסום ליד חלון הראווה של האוזניות הללו.

טוב, ניגשתי למוכר שנראה חביב וביקשתי את האוזניות. שאלתי במפורש בעודי מראה לו את המחיר הנקוב בעלון מהחנות , האם המחיר הוא 249 שקלים, כפי המפורסם, ענה לי: "נראה מה יצא", "פה חשדתי", הרי זו לא ביצת הפתעה, המחיר נקוב בעלון ועל גבי כל החנות.

הלכנו לקופה ושם נאמרו המילים "מצטער חמוד, המחיר הוא 300 ש"ח" עניתי, אבל זה המחיר! הוא ניסה להתנער, "על הקופסא רשום 7.1 סראונד, פה רשום USB. (אני הרי לא נולדתי אתמול ולא החלטתי בתום לב על האוזניות הללו, הרי פיצ'ר הסראונד הוא בלעדי ל-USB) לאחר שהשתכנע אמר:" זו כנראה טעות בפרסום, שלחו לנו מחירים חדשים והם גבוהים יותר" עכשיו, פה אעצור את הסיפור, הרי אני חושב שמן הראוי שחנות המפרסמת הרעש וצלצולים מבצע גדול ומחירים בכל מקום, בעיתון, בחלון הראווה, ובעלונים בסניף ראוי שזה יהיה המחיר בקופה, לא?

אמרו לנו "תתקשרו לשירות לקוחות" שאלנו "מה המספר?" ענו:"הם לא עובדים בערב, רק מחר יענו לכם".

כמו ישראלים טובים ביקשנו "לראות מנהל" המוכר שום הלך אל "מאחורי הקלעים" למנהל ששמו רועי (שם משפחתו אצלי) הטוען שזהו המחיר ולא מתכוון לצאת אלינו.

יש לציין שלא היה וויכוח בטונים רמים והשיחה הייתה בטון מתון, אך מתוח.

בסופו של דבר עזבנו את החנות. אני ראיתי בפרסום מחיר מסויים, החלטתי שהוא מתאים לי, יצאתי מהבית ובזבזתי דלק וזמן כדי להגיע לחנות ששם יתבשר לי שהמחיר עלה? זו חוצפה מצד רשת באג לפרסם מחיר ולא לעמוד בו!

אני לא הולך להשמיץ את רשת באג, אני רוצה עזרה כיצד לנקוט, איום בתביעה? חרם?

ותחשבו רגי לפני שאתם רצים לקנות בחנות זו דבר מה במחיר מבצע, יכול להיות שהוא יעלה כשתגיעו לסניף.

יום טוב, ודיון פורה

פורסם

חנות שלא מקפידה להוריד מחיר של מוצרים "ישנים" והמחירים (בלי מבצעים) גבוהים מהרגיל - מה תצפה מחנות כזו?

פורסם

אני לא מבין על מה אתה מתלונן ומתלהם.

יש 2 סוגים לאוזניות הנ"ל - חיבור USB (עולה 299) וחיבור 3.5 מ"מ (עולה 249).

זה מפורסם בעלונים שלהם (שמחלקים לבתים) וגם באתר שלהם.

אולי בחנות הספציפית שביקרת בה התבלבלו שם בשילוט אבל אם תבדוק באתר ובחוברת שלהם תראה שהמחיר הנקוב הוא הנכון.

פורסם
  • מחבר

בעלונים שהגיעו אלי הבייתה ומה שיש אצלם בחנות מפורסם 199 ל"רגיל" או "גולד" ו-249 ל-USB.

אני מוכל לצלם לך את העלון שלקחתי היום מהחנות ואת החנות עצמה שבגדול המחיר רשום בה.

הייתי במספר חנויות, הוד השרון, חיפה וראשון לציון (אל תשאל למה..) ובכולן פורסמו אותם מחירים!

פורסם

יכול להיות שבאמת היתה להם בעיה בפרסום.

ביקרתי באתר שלהם ביום שישי והמחיר היה 249 לדגם ה"רגיל" ו299 לדגם ה-USB.

בחנות שלהם בסינימה-סיטי בגלילות הייתי ביום חמישי ובחוברת היו אותם מחירים.

בכל מקרה לכולם מותר לטעות.

המחיר שהם פרסמו הוא עדיין הכי זול שתמצא ומדובר באוזניות איכותיות (מניסיון).

פורסם

תגיש תלונה למשרד התמ"ת בצירוף החשבונית והפרסום, סביר להניח שהם יחטפו כהוגן. אתה גם יכול להגיש תביעה.

פורסם

אני מבין שאתה מאוכזב, אבל בחייך, איום בתביעה? מה כבר בזבזת, עשרים שקל דלק?

הרשת מפרסמת מאות ואלפי מוצרים, יכול להיות שבאחד מהם נפלה טעות.

לא בהכרח מדובר במשהו שנעשה בשיטתיות כדי למשוך קונים.

פורסם

למיטב ידיעתי החוק אומר שהמחיר המפורסם הוא המחיר שצריכים לתת לצרכן. גם אם המחיר שפרסמו הוא טעות.

אם החנות טעתה היא צריכה לתקן את הטעות בפרסום אבל כל עוד הם מפרסמים מחיר כלשהו הם צריכים לעמוד בו.

פורסם
  • מחבר

אני לא מאיים בתביעה..

גם לא דורש החזר דלק או משהו, פשוט ראיתי את הפרסום - השקעתי זמן ללכת לחנות וזה מאוד מאכזב לגלות שהמחיר שונה.

שאלתי בפורום איזה מחיר אקבל ללא תשובה חד-משמעית, אמרו לי להביא את העלון (שיש בערמות בחנות עצמה). אם באתר ובמערכת שלהם כתוב דבר אחד ובפרסומים דבר אחר והם לא טורחים לתקן את זה אז זה מאוד מאכזב מצד באג.

פורסם

אותי ממש הגעיל שהם כתבו בפייסבוק שהם החליטו לבסוף לא לעשות מבצעי בלאק-פריידי בגלל המצב הבטחוני.

ואז ששאר החברות יצאו במבצעים אז גם הם....

פורסם

אני מבין שאתה מאוכזב, אבל בחייך, איום בתביעה? מה כבר בזבזת, עשרים שקל דלק?

הרשת מפרסמת מאות ואלפי מוצרים, יכול להיות שבאחד מהם נפלה טעות.

לא בהכרח מדובר במשהו שנעשה בשיטתיות כדי למשוך קונים.

פותח האשכול אל תקשיב לו, הוא דוגל בגישה תבוסתנית.

פורסם

יש דבר כזה שנקרא ט.ל.ח = טעות לעולם חוזרת. אם תסתכל טוב בחוברת תראה שזה רשום שם בקטן. המושג הזה "ט.ל.ח." הוא סוג של מושג חוקי\משפטי שעוזר להם להתחמק מכאלה טעויות. עכשיו, אם להיות פרקטיים, אז כן יכולות להיות טעויות כאלה, שום דבר לא מושלם. מבטיח לך שגם ברשתות אחרות, בארץ ובחו"ל עושים כאלה טעויות. בבאג, הם לרוב יגידו לך שאין מה לעשות ויעמדו מאחורי הטענה של טלח. אם תפרסם בפייסבוק שלהם, זה אולי יצור מעין משבר תדמיתי עבורם והם יסכימו לתת לך במחיר שראית. מצד שני, זה אומר שעוד פעם אתה צריך לסור לחנות ולבזבז זמן ודלק שהיית חוסך לולא היית קונה בפעם הראשונה (תלוי עד כמה אתה קריטי בקטע של עלויות לוואי). זאת אכן טעות מרגיזה, לגבי זה אין ספק.

הערה כללית: אני חייב להודות שיש איזושהי "שנאה" כלפי רשת באג. הרבה פעמים (ממה שאני ראיתי) היא לא מוצדקת ומעטים אחדות כן. סה"כ עובדה שהרשת מצליחה ולפעמים יש להם מבצעים מעולים. מי שיוצא מתוך הנחה שהכל שם יקר כל הזמן טועה בענק (ממישהו שעבד שם לפני כמה שנים). :cool2:

פורסם

אם תסתכלו בפורום בשנים קודמות תראו המון מקרים דומים למה שכותב הטראד מתאר.. "טעויות" פרסום, מוצרים שפורסמו ולא נמצאים באף חנות במלאי בכלל, או במלאי מצומצם מאוד. בסופו של דבר כל שנה האסטרטגיה שלהם זה "למשוך" אותך לחנות ולקוות שלא תצא עם ידיים ריקות.

פורסם

אני מבין שאתה מאוכזב, אבל בחייך, איום בתביעה? מה כבר בזבזת, עשרים שקל דלק?

הרשת מפרסמת מאות ואלפי מוצרים, יכול להיות שבאחד מהם נפלה טעות.

לא בהכרח מדובר במשהו שנעשה בשיטתיות כדי למשוך קונים.

אחלה גישה, זו הגישה שיש לרוב הצרכנים בארץ ולכן רוב החנויות מתייחסות ללקוח כמו שהן מתייחסות. מישהו הכריח את החברה לפרסם? אם הם מפרסמים שיעמדו בפרסום. אם לא אני מקווה שיתבעו אותם (גם על ידי ידידנו פותח התרד)

פורסם
  • מחבר

מכיר את העניין הז של ט.ל.ח טעות לעולם חוזר, אבל פה זו לא טעות תמימה, הרי זה כתוב על החנות, ראיתי אתמול את העובדים פותחים קרטון חדש של פוסטרים ומדביקים על החלון, המחחר הוא המחיר, אף אחד לא מנסה לשנות או להסביר שזה לא המחיר.

כמו שאמרתי, על חלון הראווה של האוזניות עצמן רשומים המחירים הללו בגדול!! המוכר כנראה היה מודע לטריק, כששאלתי אותו "זה המחיר, מה שכתוב פה בגדול?" הוא אמר "נראה מה יצא". אז נראה לי שזו לא טעות תמימה שכזו..

אני לא תובע אף אחד, אני לא הישראלי המסריח שמנסה לתבוע על כל שטות, אבל לפחות התייחסות של רשת באג לעניין, שאלתי אותם לפני הרכישה בפייסבוק, אפשר לראות שהם צפו בפוסט, אבל לא הגיבו, כלומר אמרו לי "תבדוק בחנות בעצמך" בכך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים