שאלה בסיסית בג'אווה - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בסיסית בג'אווה


spring10

Recommended Posts

יש מטלה שעלי להכין ואני צריך את עזרתם בנושא, זו המטלה:

הגדר מחלקה שתייצג . לכל אובייקט רוצים לשמור מהירות נוכחית בלבד. זה יידע להאיץ ,להאט , לעצור ולהציג את מהירותו. כמובן בעת יצירת הרכב מהירותו שווה 0. האצת הרכב משמעותה הגברת המהירות ב- 1 קמ"ש , והאטה משמעותה הנמכת המהירות ב- 1 קמ"ש.

אני צריך הנחיות כלליות כיצד לכתוב את זה כי הרבה זמן שאני מנסה ולא מצליח,

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אתה יודע איך כותבים CLASS?

תתחיל פה. שלב הבא, אתה יודע איך כותבים פונקציות? יש לך כמה פונקציות לכתוב

אתה יודע איך לכתוב משתנים\פרמטרים? יש לפחות אחד שאתה צריך. תכתוב אותו ולעדכן את הפונקציות במה שאתה צריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תודה על התשובות,

אני רק התחלתי ללמוד java וכן מדובר במשימה בסיסית,

יצרתי class וקראתי לו car.

יצרתי 4 תכונות לclass (אני לא בטוח איך לקרוא להם) שבעצם מייצגים, עצירה הגברה והאטה של המהירות.

ולהם אני יוצר 3 שיטות

זה בגדול, לא יודע כמה זה נכון, אני לא יודע איך לעבוד עם המשתנים\פונקציות.

אני צריך ליצור פונקציה נוכחית ואז פעם אחת לעשות לה +1 ופעם אחרת -1 ופעם לאפס אותה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שאתה לא כל כך יודע מה המשמעות של פונקציות/שיטות ושל איברים (מה שקראת לו תכונות).

איברים/תכונות זה מידע שנשמר על גבי האובייקט.

פונקציות/שיטות זה פעולות שאפשר לעשות עם האובייקט.

תחשוב איזה תכונות יש בעצם לאובייקט "מכונית", ואיזה שיטות יש לו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא את זה הבנתי כבר קודם אבל אני לא יודע מבחינת הקוד איך אני יוצר את המהירות הנוכחית,

X מהירות נוכחית

X=0 עצירה

X+1 מגביר מהירות

X-1 מנמיך מהירות

אבל אחרי שאני מגביר מהירות אני לא יכול להוריד באחד אחרת זה מתאפס...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים




public class Cars {





private int increase;
private int decrease;
private int stop;
private int current;

public void current (){
int current = 0;
}




public void stop() {

int stop = current = 0;




}




public void decrease() {
int decrease = current -1;

}

public void increase(){
int increase = current +1;
}




public void show() {
System.out.println("Your speed is:");
System.out.print(current);





}




}

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה עדיין מבלבל בין תכונות ושיטות. למה יש תכונות בשם increase, decrease ו-stop? מה הן מייצגות?

כמו שאמרת, הגברת המהירות צריכה להעלות את התכונה שמייצגת את המהירות ב1. אתה יודע איך עושים את זה?

חוץ מזה, הערה קטנה: שים לב שהתכונה current מייצגת את המהירות הנוכחית, אבל השם שלה לא מצביע על זה - השם הוא פשוט "נוכחי". מומלץ שתתן לתכונה שם יותר מדויק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...