כרטיס מסך תקול ומימוש אחריות - עמוד 3 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס מסך תקול ומימוש אחריות


matan007

Recommended Posts

  • תגובות 80
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא. לא כל 7770 יעבור את ה6850 (שלך ספציפית) בביצועים, אבל כמו שאמרתי כבר לפני זה, אתה לא צריך להיכנס לפאניקה בגלל זה, זה לא שיש להם כרטיס תואם להציע לך :nixweiss: .

וגם ככה ההבדלים הם קטנים נורא (יחסית לאותם סדרות).

וכמו שאור אמר לפני, אל "תתקוף". בסך הכל אם יציעו לך אותו זה מכוונה טובה (כל עוד הם לא יבקשו כסף על זה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב עידכון משמעותי:

באופן מפתיע הם יצרו איתי קשר כמה שעות לאחר שמסרתי את הכרטיס לבוא לקחת חלופי. עכשיו ברשותי היה כרטיס של חברת sapphire ואני קיבלתי של חברת . דבר שני קיבלתי כרטיס משומש ובלי קופסא כלל. אני מסרתי כרטיס עם קופסא והכל.

האם יש מקום להתלונן? או שזכותם לתת לי כרטיס משומש של חברה אחרת?

תכף אני אחבר אותו לבדוק שעובד..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר להבין למה הכותרת של הנושא עדיין לא שונתה?

אתם כל כך קפדניים בכותרות מדוייקות אבל כאן אתם מחפפים?

הכותרת פוגעת בשמה של החברה לשווא, לא משנה מה הם עשו לך עם המאוורר.

המחשב לא חדש וזה לא קשור לכך שהוא נקנה בKSP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כותרת שונתה.

חיברתי את הכרטיס. נראה שהוא עובד רק משו מאוד מוזר אחד..המאווררים של הכרטיס נמצאים באופן קבוע על 73% וזה מאוד רועש. זה לא יורד מיזה בלי קשר לשימוש..זה יכול להיות תוכנה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שרשמתה קיבלתה כרטיס "יד שניה" בעיקרון וגם אין דרך לדעת אם זה שלך אבל אצלך כן ניתן לדעת כי זאת לא אותה חברה,

תלך הפוך על הפוך ותבקש את הכרטיס ששלחת לתיקון.

מקרה שקרה לי הספק כוח שלי שבק חיים לא הלכתי לריב איתם פשוט נתתי להם בשאלון אמרתי שיש ריח שרוף מה שהיה,

לאחר כיום יומיים היתקשרו אלי בעיקרון תיקנו את הספק שהוא זהה לקודם למזלי לאחר כיומיים הספק נפל שוב החזרתי אותו

וקיבלתי את אותו הספק בדיוק בקופסא סגורה לחלוטין.

אז בעיקרון אם קיבלתה של אפילו בלי קופסא זה נחשב לאחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי היה קרטיס ספייאר שעלה 800 שקל בזמנו. כעת קיבלתי של גיגבייט שמי שעוקב אחרי הפורום אולי זוכר נמכר במבצע ב- 560 ש"ח מתשהוא.

השאלה היא האם יש פה מקום לדרוש את שלי בחזרה אחרי תיקון או שהם לא מחוייבים להחזיר לי בדיוק אותו הכרטיס. וגם הם לא מחוייבים להחזיר חדש חלופי?

כרגע אני מוריד דרייבר חדש כי מישום מה המאוורר רועש ממש והוא קבוע על 73 אחוז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יאללה זה כזה מייאש. התקנתי דרייבר מחדש ועדיין איך שווינדוס עולה מייד המאוורר קופץ ל -73 אחוז בלי קשר לטמפרטורה ומאמץ, רועש כמו מסור! מה יכול להיות?

אם אני שולט ידנית אז אפשר להאיט אותו והרעש יורד אבל איך אני יכול תמיד לשלוט ידני..זה צריך להיות אוטומטי..

הקירור הוא שני מאווררים של גיגבייט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעזרו לי בבקשה שלב שלב.

כרגע שהמחשב נדלק או בריסטרט המאוורר שקט ולא שומעים אותו. איך שעולה הווינדוס ישר המאוורר קופץ ל- 73 אחוז ומרעיש נורא.

1)ניסיתי להסיר דרייבר לחלוטין וגם בלעדיו עדיין תקוע על 73 אחוז. התקנה מחדש לא עוזרת.

2)צריבת ביוס..איך עושים זאת והאם זה לא מסוכן?

3)מה זה דרייבר פיוזן?

זה כל כך מעצבן אותי..אני מקווה שאני לא מנסה לפתור בעיה בלתי פתירה! מעניין איך במקרה שכב להם במכסן כרטיס מסך 6850 מדור קודם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...