עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

matan007

כרטיס מסך תקול ומימוש אחריות

Recommended Posts

טוב אני אשיג כ.מסך תקין מחבר ויתקין אותו על המחשב כדי להיות בטוח שזה לא בעיית (עם דגש על בקר PCIE שנדפק). במידה ויעבוד אז בטוח נדפק לי הכרטיס מסך שלי. עכשיו כדי להיות מוכן מראש..אני יימסור אותו ל- KSP למימוש אחריות, סביר להניח שהם ייקשו עלי ואפילו יגידו שאין לו כלום..העניין הוא שאני לא אוותר להם. פשוט הכרטיס שלי הוא HD6850 ולפי מה שראיתי אין להם במלאי כלל..אם הם ינסו לדחוף לי משו אחר..מה שקול לכרטיס הנ"ל בדור הנוכחי?

אני שואל כרגע כדי לא לאפשר להם לדחוף לי איזה כרטיס דפוק שלא משתווה אליו בטענה שאין להם במלאי.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

עידכון:

חיברתי כ.מסך תקין שחבר הביא לי, למזלי עובד פרפקט מה שאומר שהבעייה היא בכרטיס מסך שלי.

מחר אני אמסור אותו לידי KSP ולבנתיים אני עובד על המובנה בלוח. אני חושש מאוד מריב שהולך להיות לי איתם על האחריות שהם לא ינסו לדחוף לי משו אחר מעפן או תקול!

ראיתי שרבים פה, כמוני עשה להם לא טוב המקרה עם הבנאדם המבוגר..אז שתבינו שבסוף הוא גם שילם על מאוורר 45 שקל! מה שנקרא גם רצחת וגם ירשת.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

באיזה סניף KSP מדובר?

תעדכן אותנו איך נגמר הסיפור. :jump:

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

באיזה סניף KSP מדובר?

תעדכן אותנו איך נגמר הסיפור. :jump:

מה הסיפור עם אנשים שלא מעדכנים ופשוט נעלמים זה תעלומה בפני עצמה,

כמובן לאחר שהם מסתדרים.

ובנוגע למאווררים אין אחריות בKSP על מאווררים צריך לקרוא בין השורות או לקנות איפה שנותנים אחריות.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מדובר על סניף ראשל"צ הידוע לשמצה פה באתר.

ראשון על הבוקר אני הולך אליהם לממש אחריות (לא הספקתי היום) על הכרטיס מסך לאחר שאני יודע כעת ב- 100% שהוא תקול. לבנתיים הסחטנים האלו לא הצליחו לקחת מימני 100 על כלום!

אני מצפה לקבל את הכרטיס חזרה עובד או חלופי..אם יציעו משו אחר נראה שלא ינסו לתת לי משהוא נחות מה- 6850 שלי. אם יעשו בעיות במימוש האחריות מסיבה כל שהיא..צפוי לי מאבק מתיש כי אני לא הולך לוותר!

יעדכן בראשון..

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

על מנת להיות מוכן בזירת הקרב מציע לך להצטייד בכלי מקליט כלשהו. בהצלחה :P

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

על מנת להיות מוכן בזירת הקרב מציע לך להצטייד בכלי מקליט כלשהו. בהצלחה :P

תמונה שווה אלף מילים היה לי בעיה בזיכרונות המחשב שהיה עוד בחיתולים התחילו קריסות

הבאתי להם אותו והם החזירו לי ככה פעמיים כמעת שכנעו אותי שהמחשב עובד טוב,

הרצתי memtest וצילמתי את המסך עם האייפון לא היתה להם ברירה החליפו לי את הזיכרון.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

חח אין ספק שמולם כל כלי עזר שיועיל בקרב הכרחי :)

אימצתי את הרעיון...אני מגיע עם טלפון מקליט איך שאני נכנס לחנות ותמונה של הארטיפקטים על המסך גם כן יש לי!

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בהצלחה, אני עד היום עם GT210 מת בבית... (רמז: נקנה ב-KSP)

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

עידכון:

חזרתי הרגע מ- KSP אחרי שמסרתי להם את הכרטיס התקול לתיקון.

נפלתי על אותו הטכנאי שעשה מה שעשה לאיש המבוגר ושאיתו רבתי על כך שניסה לגזול מימני 100 שקל על כלום. בקיצור הוציא זכוכית מגדלת ובדק את הכרטיס איזה 3 דקות ורק אז הסכים לקבלו. אמר לי שעד 14 ימי עסקים יחזירו לי תשובה. ששאלתי מה יעשו איתו..אמר שיחליפו בחדש אם זה מקולקל!

יעדכן לאחר התשובה..

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני ממליץ לך לשנות גישה.

אתה ניגש לכל הסיפור כאילו אתה יוצא לקרב. מתן007 נגד קיי-אס-פי אויבי האנושות.

עם גישה כזאת, גם מוכר אדיב לא יגלה סבלנות כלפיך.

תעמוד על הזכויות שלדעתך מגיעות לך בצורה שקולה ועניינית, זה יהיה הרבה יותר מכובד ולדעתי גם יעיל.

בכל מקרה בהצלחה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בנאדם קניתי בסניף הספציפי הזה בסכום של 10K בשנה וחצי האחרונות (נייח+נייד+סטרימר+כוננים++) וזו הפעם הראשונה שאני נזקק לשירות ואחריות מהם. קבלתי יחס מזלזל ורק ניסו לגזול מימני 100 שקל עוד לפני שהתחלתי לדבר בכלל. אמרו לי בפנים שמעניין את הסבתא שלהם כל מה שקניתי פה ומצידם אני יכול ללכלך על שמם וזה לא מעניין אותם. כל מה שרציתי זה יחס הולם ללקוח ומימוש אחריות ולא ניסיון לסחוט בכוח 100 שקל על מחשב שהוא באחריות מלאה! חוץ מיזה מול עניי ראיתי סיטואציה שממש חשבתי שתכף חיים הכט יבוא ויגיד שזה מבוים..אני מדבר על הבנאדם המבוגר שפשוט חתחו לו עם קטר מאוורר יחיד במחשב שהיה תקין ועוד אמרו לו תחזור אם יהיו בעיות בידיעה שהבנאדם בטוח יחזור בשנה הקרובה לקנות מחשב חדש כי זה נהרס כולו מחום! מה שאני רוצה להגיד שיש משהוא מאוד רקוב ולקוי ביחס שלהם ואני מדבר ספציפית על הסניף הזה (רשל"צ) שהוא אולי אחד המצליחים ברשת (שעה עמידה בתור)..אבל ידוע פה בפורות בזילזול שלו ללקוחות!

אני דואג לתעד פה באתר כל פעולה והתקדמות למקרה שאני יאלץ לפנות לתחום המשפטי כי לא מעט ראיתי פה באתר מקרים כאלו בנוגע לסניף הזה. לכן גם הוקלט הכל.

עכשיו נזכרתי במקרה דומה שקרא לי באייבורי מחשבים..שם זכיתי לשירות יוצא מין הכלל ופשוט תענוג לרשת בגודל שכזה. וגם שם מדובר על סניף עמוס ברשל"צ...קניתי אוזנית ב- 400 שקל ואלו יצאו תקולות פעמיים ברצף..בסוף שדרגו לי אותם על חשבונם בעקבות המקרה וכל זאת על מי מנוחות וללא עצבים!

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בטוח..7770 לפי מה שראיתי נמצא כמה אחוזים פחות מ- 6850!

תראה, בגדול זה נכון שה6850 יותר חזק אבל אתה צריך לזכור שיש גם כמה דגמים ל7770 חזקים יותר וגם חזקים פחות וכך אותו דבר לגבי 6850(וזה גם תופס לגבי האמינות/מחיר/חום/גודל/ועוד אלף ואחד פרמטרים). אבל כמו שאתה כבר אמרת, הוא לא משווק יותר אז אין יותר מידיי מה לעשות.

בתכלס אין כמעט הבדל ביניהם (שוב, תלוי איזו גירסה של ה7770) אז אתה לא צריך ישר להיבהל אם יציעו לך אותו.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close