מחירי תשתית אינטרנט בבזק - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחירי תשתית אינטרנט בבזק


WillieT

Recommended Posts

  • תגובות 122
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ללקוח קיים בבזק ובזק בינלאומי, איך אני משיג מחיר טוב על ה-20 מגה?

התקשרתי לבזק סתם בשביל להתעניין והציעו לי 120 רק תשתית, ויתרתי על להתמכח כי מ-120 לא הייתי מגיע עוד הרבה למטה..

אני יודע שהם העלו מחירים בגלל ה-Upload החדש(זו גם הסיבה העיקרית שאני רוצה לעבור) אבל עדיין להגיע ל-170+ על 20 מגה נראה לי מוגזם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לקוח קיים? הכי קל - "שלום, אני רוצה להתנתק תעבירי אותי בבקשה לקשרי לקוחות. כמה? 100? לא מעוניין אני רוצה להתנתק. 90? מה לא הבנת באני רוצה להתנתק - גם אם תתני לי בחינם אני לא מעוניין להישאר איתכם."

תהנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נגמר לי המנוי בשבוע הבא יום ג'. שילמתי חצי שנה לבזק 40 ש"ח (שדרוג מהירות) 40 ש"ח. כעת רוצים 75 ש"ח.

גם בשימור לקוחות לא עזר איומים להתנתקות . אמר שינתקו אותי שבוע הבא. האם מישהו קיבל מחיר נמוך יותר ?

האם יוכל לשלוח הודעה לפרטי שלי טלפון שם פרטי ושם משפחה כדי שבבזק יראו שנתנו מחיר נמוך יותר ?

דורשים הוכחה שיש מחיר נמוך יותר שאנשים קיבלו.

תודה

כשסיפרתי על אתר כמהזה שימור הלקוחות התייחס בזלזול ואמר שאין ערך למה שנאמר שם. אמר שינתקו אותי ללא שום בעייה.

זו חברה שהייתי אצלה 14 שנה - וטלפון וזה יחסה לקוחות ותיקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן, מאז בעיטת הוולה של משרד התקשורת באשכים הרקובים של וביטול התשלום ההזוי של הקו קל, אחוזי הרווח של צנחו בקצב מסחרר.

אז מה לדעתכם הם עשו? בצעד הכי מגעיל שיש - העלו מחירים!

כיום קשה להשיג מחיר טוב על התשתית, גם ללקוחות קיימים, אני מסתכל בחשש אל עבר סיום המבצע בו אני קיים היום ( 50 שח ל15 מגה) ויודע שהם לא יוותרו לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תצטרך להתמקח כמו בשוק דגים. דיברתי עם נציג שימור לקוחות ,ודיבר בזלזול כאילו עושה לי טובה. מקפיץ לי את המחיר מ:40 ש"ח למהירות 10 ל:75 ש"ח. כמעט פי שתיים. לא הזיז לו שאני איימתי שרוצה להתנתק. אמר שינתקו אותי בשבוע הבא.

אמרתי לו שינתקו אותי גם מהטלפון. באותו מחיר מקבל בטריפל מהירות 12 ו500 דקות לחודש ולא 300 דקות כמו שקיבלתי. זה היחס של "שימור לקוחות " להבריח לקוחות וותיקים !!!

גועל נפש של סגנון דיבור וזלזול בלקוחות .בדרך כלל יש נציגים נחמדים שניתן לדבר איתם ולהגיע להבנה. צריכה לפטר אנשים כאלה-מבריחים לקוחות ולא משמרים לקוחות !!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...