פורסם 2012 באוקטובר 2113 שנים לפני כמה ימים קניתי אוזניות מ ioffer בהתחלה הם עבדו בסדר, אבל אחרי יום הם התחילו לזייף- לא שומעים באס בכללמה עושים?דיברתי עם המוצר והוא רוצה שאני אשלח לו בחזרה את האוזניות- כנראה כדי לייאש אותי.יש מצב לכשל תמורה?תודה!
פורסם 2012 באוקטובר 2113 שנים מחבר אוקי,שלחתי לו-I can send you the headset but you pay the shipping cost.
פורסם 2012 באוקטובר 2113 שנים מחבר הוא אמר בסדר, אני רוצה להימנע מהמשלוח, זה רק 15 דולר, מה עושים מכאן?
פורסם 2012 באוקטובר 2113 שנים IOFFER זה איבי סיני הכי זבל שיש אומנם המשרדים נמצאים בארה"ב אבל אין תמיכה ואין עם מי לדבר תנסה לבדוק מול חברת האשראי מה ניתן לעשות במקרה של מוצר שהיגיע תקול או אם שילמת דרך פייפאל בדוק איתםהמוכרים ב IOFFER לא מתחשבים ולא מעניין אותם הצרכן
פורסם 2012 באוקטובר 2113 שנים כשל תמורה זה כשלא קיבלת כלום. אם קיבלת תקול, אינך יכול לטעון כשל תמורה. באופן כללי, כל עוד המוכר לא מתנער, אין לך קייס מול חברת האשראי.
פורסם 2012 באוקטובר 2213 שנים מחבר איך אני ממשיך מכאן?על סכום כזה קטן יש טעם לשלוח בחזרה את האוזניות?
פורסם 2012 באוקטובר 2813 שנים תפנה לפייפאל. הם יגידו לך לשלוח. אתה יכול להימנע משליחה והוא יימנע מלהחזיר לך את הכסף.
פורסם 2012 בנובמבר 713 שנים מחבר המוכר לא הגיע ועבר הזמן שנתנו לו להגיב."מצבמחלוקת זו בנושא 'שונה משמעותית מהתיאור' הוסלמה והפכה לתביעה.ביקשנו מהמוכר פרטים נוספים אודות עסקה זו.מה קורה הלאה?המוכר התבקש להשיב עד 07/11/2012. לאחר שנקבל את הפרטים, נמשיך בבדיקת מקרה זה. "מה קורה מכאן?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.