שימוש ברכיבים של מחשב נייד לבניית HTPC. - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שימוש ברכיבים של מחשב נייד לבניית HTPC.


איסתרא בלגינא

Recommended Posts

התחלתי לחשוב על החלפת ה- הזקן שלי בדגם חדש וצעיר. מאחר שזה מחשב שישב בסלון ליד הטלויזיה, עדיף שיהיה קטן וחובה שיהיה מאוד שקט, כלומר מעט מאווררים או בכלל לא, כלומר בקושי מתחמם, כלומר שיהיה חסכוני בחשמל. המעבד לא צריך להיות חזק כי את רוב העבודה יבצע כרטיס המסך וכרטיס המסך לא צריך להיות חזק כי כמעט כל כרטיס שיצא בשנתיים האחרונות יכול לפענח בחומרה את כל הקודקים הנפוצים עד לרזולוציה של 1080P.

אז יש רכיבים שתוכננו מראש להתאים לנפח קטן ולהיות חסכוניים בחשמל ככל שניתן - רכיבים של מחשבים ניידים. אז לקנות מחשב נייד ולהפוך אותו ל- לא ישתלם, את המקלדת והמסך לא אצטרך וחבל לשלם עליהם, אבל האם אפשר לקנות רכיבים של מחשב נייד, או לפחות שמשתמש במעבד של , ולהשתמש בהם? מישהו ניסה את זה פעם? חשב לפחות על הרעיון ויכול להסביר למה הוא גרוע?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה נחמד, אבל אני רוצה לבנות ולא לקנות מוכן - מה הכיף בזה?

בכל מקרה ירדתי מהרעיון. אני לא רואה איפה אפשר לקנות חומרה שמבוססת על רכיבי ניידים ואין טעם לפרק אחד ישן שהושלך (למשל כי המסך שלו הלך, הרי מסך אני לא צריך) כי למחשבים ישנים אין כרטיסי מסך שיכולים להאיץ בחומרה פענוח וידאו או מעבדים מספיק חזקים כדי לעשות את זה בתוכנה ואין יציאת והרבה יותר קשה למצוא חדש יחסית שהושלך לפח.

רעיון נחמד אבל לא ישים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...