פורסם 2012 בספטמבר 313 שנים אז תחזיר לו את הכסף ותמכור את זה "במציאון" או בתור refurbished או השד יודע מהמה אתה שולח אותו ליד 2?
פורסם 2012 בספטמבר 313 שנים אם הייתם יודעים כמה לקוח שילם על המקלדת אז הייתם חושבים אחרת.ניחוש פרוע: 380 ש"ח ?אם הוא הזמין את המקלדת באינטרנט אז הוא יכול לשלם 19 ש"ח דמי ביטול ולקבל את הכסף בחזרה.דמי המשלוח על מנת להחזיר את המקלדת לחנות, הם על חשבונו אאל"ט.
פורסם 2012 בספטמבר 313 שנים מחבר לזכותו של קיריל יאמר שהוא הצטרף לדיון הזה מרצונו ולא היה חייב להגיב באופן פומבי מכיוון ששם החנות לא הוזכר.ניחוש פרוע: 380 ש"ח ?גילוי נאות: שילמתי משמעותית פחות. למספר ימים המקלדת הוצעה במחיר אטרקטיבי בהרבה וזו גם הסיבה שקניתי אותה מבלי לחשוב יותר מדי.ובכל זאת, אני חושב שסוגיית המחיר היא לא רלוונטית. אני כמובן לא מבקש את המחיר בו היא נמכרת היום אלא את המחיר אותו שילמתי.
פורסם 2012 בספטמבר 313 שנים אם אתה רוצה. דמי ביטול 5 אחוז. דמי משלוח 50. יש לך את המייל שלי. תצור איתי קשר מחר.אני נציג היחיד שמגיב בפורום לאחרונה אז אני מבין שכל הזעם מופנה כלפי.לילה טוב
פורסם 2012 בספטמבר 313 שנים [table][tr][td] [table][tr][td]http://www.consumers.org.il/category/remote-purchase [/t][/c][/t] [table][tr][td][table][tr][td]רכשתי מקרר באתר אינטרנט, אולם ספקו לי מקרר שונה (בצבע ובגודל). אתר האינטרנט מסכים לבטל את העסקה אולם דורש תשלום דמי ביטול של 5% ובנוסף תשלום בגין הוצאות הובלה לצורך אספקת המוצר והחזרתו לספק. האם הדרישה חוקית?[/q][/t][/c][/t][table][tr][td] במקרה בו הצרכן מבקש לבטל את העסקה מפני שהמוצר פגום או מפני שהמוצר שסופק שונה מזה שהוזמן (אי התאמה), המוכר לא יכול לדרוש תשלום בגין ביטול העסקה, הובלה, או החזרת המוצר. כל מה שעל הצרכן לעשות הוא לשלוח הודעת ביטול ולציין כי המוצר פגום או שונה מזה שהוזמן, לפי המקרה. במקרה בו הביטול נעשה שלא בעקבות פגם או אי התאמה, על הצרכן לשלם דמי ביטול בשיעור 5% מסכום העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. המוכר לא יוכל לדרוש את עלות ההובלה לאספקת המוצר לצרכן (בהנחה שמחיר ההובלה כלול במחיר העסקה), אולם הצרכן צריך לדאוג להחזרת המוצר למוכר, ובתוך כך לשאת בהוצאות המשלוח.[/t] [/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][/q][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table] נראה לי שלשלוח אליך את המוצר יהיה לו יותר זול
פורסם 2012 בספטמבר 313 שנים מחבר קיריל - תודה, אני בטוח שהיינו מגיעים להבנה גם אם לא היית מצטרף כאן לדיון, ולכן שוב אגיד שאני מעריך את זה.תודה לכל מי שעזר כאן בדיון,מחר אדבר עם קיריל ונסגור את פרטי ההחזרה.אשמח אם המנהלים יוכלו לנעול את הדיון כיוון שהסוגיה הובהרה ואין לי כוונה להפוך את הדיון הזה להתנגחות מיותרת...לילה טוב!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.