עבור לתוכן

החזרת מקלדת+עכבר שנרכשו לפני יומיים

Featured Replies

פורסם

אז תחזיר לו את הכסף ותמכור את זה "במציאון" או בתור refurbished או השד יודע מה

מה אתה שולח אותו ליד 2?

פורסם

אם הייתם יודעים כמה לקוח שילם על המקלדת אז הייתם חושבים אחרת.

ניחוש פרוע: 380 ש"ח ?

אם הוא הזמין את המקלדת באינטרנט אז הוא יכול לשלם 19 ש"ח דמי ביטול ולקבל את הכסף בחזרה.

דמי המשלוח על מנת להחזיר את המקלדת לחנות, הם על חשבונו אאל"ט.

פורסם
  • מחבר

לזכותו של קיריל יאמר שהוא הצטרף לדיון הזה מרצונו ולא היה חייב להגיב באופן פומבי מכיוון ששם החנות לא הוזכר.

ניחוש פרוע: 380 ש"ח ?

גילוי נאות: שילמתי משמעותית פחות. למספר ימים המקלדת הוצעה במחיר אטרקטיבי בהרבה וזו גם הסיבה שקניתי אותה מבלי לחשוב יותר מדי.

ובכל זאת, אני חושב שסוגיית המחיר היא לא רלוונטית. אני כמובן לא מבקש את המחיר בו היא נמכרת היום אלא את המחיר אותו שילמתי.

פורסם

אם אתה רוצה. דמי ביטול 5 אחוז. דמי משלוח 50. יש לך את המייל שלי. תצור איתי קשר מחר.

אני נציג היחיד שמגיב בפורום לאחרונה אז אני מבין שכל הזעם מופנה כלפי.

לילה טוב

פורסם

[table][tr][td]

[table][tr][td]http://www.consumers.org.il/category/remote-purchase

[/t][/c][/t]

[table][tr][td]

[table][tr][td]רכשתי מקרר באתר אינטרנט, אולם ספקו לי מקרר שונה (בצבע ובגודל). אתר האינטרנט מסכים לבטל את העסקה אולם דורש תשלום דמי ביטול של 5% ובנוסף תשלום בגין הוצאות הובלה לצורך אספקת המוצר והחזרתו לספק. האם הדרישה חוקית?[/q][/t][/c][/t][table][tr][td]

במקרה בו הצרכן מבקש לבטל את העסקה מפני שהמוצר פגום או מפני שהמוצר שסופק שונה מזה שהוזמן (אי התאמה), המוכר לא יכול לדרוש תשלום בגין ביטול העסקה, הובלה, או החזרת המוצר. כל מה שעל הצרכן לעשות הוא לשלוח הודעת ביטול ולציין כי המוצר פגום או שונה מזה שהוזמן, לפי המקרה.

במקרה בו הביטול נעשה שלא בעקבות פגם או אי התאמה, על הצרכן לשלם דמי ביטול בשיעור 5% מסכום העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. המוכר לא יוכל לדרוש את עלות ההובלה לאספקת המוצר לצרכן (בהנחה שמחיר ההובלה כלול במחיר העסקה), אולם הצרכן צריך לדאוג להחזרת המוצר למוכר, ובתוך כך לשאת בהוצאות המשלוח.[/t]

[/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][/q][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table]

נראה לי שלשלוח אליך את המוצר יהיה לו יותר זול :)

פורסם
  • מחבר

קיריל - תודה, אני בטוח שהיינו מגיעים להבנה גם אם לא היית מצטרף כאן לדיון, ולכן שוב אגיד שאני מעריך את זה.

תודה לכל מי שעזר כאן בדיון,

מחר אדבר עם קיריל ונסגור את פרטי ההחזרה.

אשמח אם המנהלים יוכלו לנעול את הדיון כיוון שהסוגיה הובהרה ואין לי כוונה להפוך את הדיון הזה להתנגחות מיותרת...

לילה טוב!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים