פורסם 2012 בספטמבר 313 שנים שלום, רציתי להתייעץ בנוגע למקלדת+עכבר שקניתי (microsoft natural ergonomic desktop 7000), די בפזיזות יש לומר. בכל מקרה, הזמנתי את המוצר הנ"ל, קיבלתי אותו לפני יומיים, פתחתי את האריזה, השתמשתי בו כשעה והחלטתי שזה לא ממש מה שרציתי בעצם (פזיזות, אמרתי כבר), והחזרתי את המוצר לאריזה. השאלה שלי היא, האם מבחינת החוק מותר לי להחזיר את המוצר ולדרוש החזר כספי? או שהפזיזות עלתה לי ביוקר הפעם?
פורסם 2012 בספטמבר 313 שנים אין חובה עליהם לקבלו על פי חוק.אם הם מאוד נחמדים במונחים ישראלים, יסכימו שתחזיר ותיקח מוצר אחר במקום.
פורסם 2012 בספטמבר 313 שנים כשאתה אומר שהזמנת/קיבלת אתה מתכוון באינטרנט/טלפון?אם כן, אתה יכול להחזיר גם אם השתמשת.
פורסם 2012 בספטמבר 313 שנים מחבר הזמנתי באינטרנטעל סמך מה אתה אומר את זה? פשוט אני רוצה לדעת על מה אני נשען כשאני מבקש להחזיר
פורסם 2012 בספטמבר 313 שנים על סמך סעיף 14 ג בחוק הגנת הצרכן - עסקת מכר מרחוק.החוק לא מסייג שימוש לצורך ביטול עסקה.תשלם 5% או 100 ₪ כנמוך מביניהם ותחזיר את המוצר.
פורסם 2012 בספטמבר 313 שנים מחבר המממטוב מחר אנסה לבקש להחזיר. אם יעשו בעיות א לנפנף בחוק להגנת הצרכן ואם עדיין יעשו בעיות אפנה למועצה לצרכנות
פורסם 2012 בספטמבר 313 שנים אתה טועה ומטעה (בגלל שזה נוח לך בתור בעל חנות?) במקרה של מכר מרחוק אפשר להחזיר מוצר שהיה בשימוש המוכר חייב להחזיר לך את הכסף בניכוי 5%/100 ש"ח כנמוך אבל שמורה לו הזכות לתבוע (בבית משפט) במידה ויש הרעה משמעותית במצב המוצר. ראה לדוגמה תקנון ששומר על החוק: ביטול הזמנה ומדיניות החזרת מוצריםניתן להחזיר מוצר שנרכש, כאשר העסקה איננה עסקת מכר מרחוק (אנא ראה תנאים למטה ), באריזתו המקורית ובלבד שלא נעשה בו שימוש תוך שבוע ימים - הזיכוי שינתן תמורת המוצר הוא זיכוי לקניות בחנות או החזר כספי בניכוי דמי משלוח ליבואן בחזרה ודמי ביטול. מוצר אשר הוזמן במיוחד עבור הלקוח או הורכב עבורו לא ניתן להחזרה. מחשבים מורכבים או ניידים לא ניתן להחזיר. במידה והלקוח אסף את המוצר בחנות כמובן שדמי משלוח לא ינוכו. מדיניות החזרת מוצרים עבור "עסקת מכר מרחוק" בהתאם לחוק הגנת הצרכן תוך 14 יום. הלקוח רשאי להחזיר את המוצר בניכוי דמי ביטול שהם 100 ש"ח או 5% מערך המוצר הנמוך מביניהם. על הלקוח מוטלת החובה לבדוק את המוצר בעת קבלתו ולדווח לחברה מייד על כל פגם או אי התאמה במוצר. במקרים בהם יתגלה במוצר פגם או אי התאמה נסתרים, על הלקוח לדווח לחברה מייד עם גילויים. ניתן להחזיר מוצר אשר נקנה בעסקת מכר מרחוק תוך 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר מבינהם. לא ניתן לבטל מוצרים שיוצרו והורכבו במיוחד עבור הלקוח. דמי ביטול יגבו רק בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי. אגב, אני ניצלתי את החוק הזה במספר מקרים. במקרה האחרון - החזרתי אייפון לאורנג' ולקחתי אחר בפלאפון כי הם נתנו הצעה נגדית טובה יותר
פורסם 2012 בספטמבר 313 שנים מחבר קיריל חסכת לי את הטלפון! האמת שאין לי מושג ואני לא מתכוון ללכת ראש בראש, אבל אם החוק מחייב את זה, ולא ראיתי הסתייגות בחוק לגבי זה, אז אני מצפה לקבל את המגיע לי. בכל מקרה חשוב לי לציין שהיחס עד כה הוא חיובי והכל נעשה ברוח טובה.
פורסם 2012 בספטמבר 313 שנים אני מכיר את החוק - ולא ניתן להחזיר מוצר/מוצר חשמלי שהיה בשימוש. מדיניות החזרת מוצרים עבור "עסקת מכר מרחוק" בהתאם לחוק הגנת הצרכן תוך 14 יום. - לא מדבר על אפשרויות שהיה שימוש במוצר. במקרה כזה - אני לא יכול להחזיר את המוצר ליבאון ולא למכור אותו למישהו אחר. הסבר פשוט אחרת כל עסק לא היה מתנהל. כל אחד היה קונה מוצר (תקנה גם GTX690) תחזיר אותו אחרי 10 ימים ותקבל זיכוי מלא...
פורסם 2012 בספטמבר 313 שנים אני ממש מצטער אתה לא מכיר את החוק.הייתי ממליץ לך לברר את הסוגיה הזאת עם עו"ד שלךיום אחד אתה עלול להיתקל בדבר כזהhttp://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&ved=0CE0QFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.emun.org%2Fptrust%2Fpdf%2FTvia_mecher_merachok.pdf&ei=1DNFUILnOOis0QXjlIDwDg&usg=AFQjCNEox8pvHM9LFSuPI7EUKuuA4jFvgw&sig2=wWN3ANq3cDVo3y8i7BjcEAאת הצרכן לא מעניין מה אתה יכול/לא יכול לעשות עם המוצר (ה100 ש"ח אמורים לכסות בעקרון עלויות אריזה מחדש)מכיוון שהחוק לא מגביל שימוש במוצר (להבדיל מתקנות ביטול עיסקה למשל) אז אין הגבלה כזאת.וכן, גם אם זה GTX 690
פורסם 2012 בספטמבר 313 שנים זאת המקלדתhttp://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=747570אני יודע כמה שילמת על הזמנה.תמכור אותה יד 2.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.