מארז Fractal Design Define R4 - ההרשמה נסגרה - מזל"ט לכל הקונים :) - עמוד 47 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מארז Fractal Design Define R4 - ההרשמה נסגרה - מזל"ט לכל הקונים :)


adi518

בחר צבע:  

661 הצבעות

  1. 1. בחר צבע:

    • שחור (כמות: 1)
    • לבן (כמות: 1)
    • טיטניום (כמות: 1) (לא בטוח שיהיה, במצב כזה ניתן להמיר לשחור או לבן)


Recommended Posts

שלום לך^

אם אתה בשביל פתרון יצירתי - תביאו לי פיצוי או שאני מבטל:) כן אנו לא נוהגים בצורה כזאת.

פתרון יצירתי זה (למשל) לספוג את העלות ולהוציא שליח מיוחד שיביא לי את החבילה - ראה מקרה IQPC לעיל .

תבין, אין פה משהו מורכב מדי - יום שישי הבא אני צריך לעבוד, ויום עבודה שלי שווה (הרבה) יותר מה-100 ש"ח שהדיל יחסוך. אז אם אי אפשר לפצות אותי במשהו שיצדיק את הפסד יום העבודה, או לחילופין להביא לי את החבילה במועד שנקבע (שרק בו אני יכול לקבל את החבילה ממילא) הדיל הזה פשוט לא משתלם לי יותר, אין פה עניין של אולטימטום ('פיצוי או שאני מבטל'). זה חישוב כלכלי נטו. אם אני מזמין מכל חנות אחרת את המארז ומשלם עליו 100 ש"ח יותר זה פשוט יעלה לי פחות :)

כמו שאמרתי, לא סיפור מורכב. אבל זה כן מראה, ובאור די עגום, את היחס שלכם ללקוחות - וגם לא סתם לקוחות, אלא הלחם והחמאה שלכם, אנשים שקונים ציוד של מחשבים באלפי שקלים כל שנה.

שנה טובה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 841
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לפי מה שאני יודע, המחשב/מארז/ספק שלך אצל UPS (לא TMS), לכן ל-TMS אין מה לעשות.

כל יום יוצא שליח של UPS, אז מן הסתם תוכל לבקש שישלחו את זה לחבר או קרוב משפחה וכך תפתור את הבעיה שלך.

אני עוד לא נתקלתי איתם בבעיות, והיחס כלפי היה מצוין.

בו נסגור את הנושא, זה לא הת'רד ולא הפורום המתאים בשביל זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רק אומר ש TMS זה לא UPS

וברגע שהמשלוח יוצא מהם האחריות שלהם קצת יותר מוגבלת

הם יכולים ללחוץ על חברת השליחויות שתתגמש

אבל בסופו של דבר, לבחור עם המשאית והרשימה יש סדרי עדיפויות משלו

אלא אם כן אתה מצפה מקיריל לעלות על טוסטוס ולהעמיס את המארז בארגז מאחורה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני סגרתי דיל עם TMS, אני מתעסק עם TMS. לא קיבלתי את המוצר בזמן - TMS אשמים. להגיד שזו אחריות של UPS זה בכלל לא רלוונטי. גם אם UPS כן אלה שפישלו, עדיין TMS הם אלה שצריכים לדאוג שהלקוח יקבל את מה שהוא צריך. אח"כ שיתחשבנו עם UPS אם בא להם. זאת בטח לא בעיה שלי. בשבילי כלקוח זו שקוף, לא רלוונטי בכלל.

בשביל ההמחשה, נניח והיה פה עניין משפטי יותר רציני, אז מה שקורה זה שאני תובע את TMS, והם בתורם תובעים את UPS. אבל אי אפשר לגלגל אחריות/חוב. בקטע זה אין לי טענות למה ש-UPS טוענים - אם ללקוח יש בעיה שידבר עם החנות, UPS לא התקשרו איתי עסקית ואין לי מה לדבר איתם. אבל TMS לא יכולים להתנער פה מאחריות, זה פשוט לא עובד ככה.

בכל אופן הדיון פה התפזר לגמרי, כל מה שרציתי היה להעיר את תשומת לבו של נציג TMS פה בפורום, למקרה שאולי מישהו שם יתעשת, זה הכל.

די ברור שזה לא הכיוון, אפשר לחזור לדבר על המארז, נראה לי קצת יותר מעניין...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי היו בעיות עם המשלוח, זה בעיה כשאתה עובד... ובטח שלהזמין לעבודה מארז גדול ששוקל כ15 קילו זו לא אופציה.

אבל כדאי לדבר ישירות עם UPS במידה ויש בעיות שלא יצא טלפון שבור.

ברגע שהיו לי בעיות עם המשלוח התקשרתי ישר לUPS והם היו ממש אחלה ויעילים, הביאו לי את המארז ב8 בערב שזה זמן שלרוב כבר מסיימים עבודה.

זה כמובן לא מנער את TMS מאחריות, אבל צריך להבין שיכולות שלהם די מוגבלות.

מה שאני לא מבין זה למה מלכתחילה TMS לא נותנים את המספר של UPS ומספר הזמנה במידה וידרשו שינויים במועד ההספקה.

אני גם חייב לציין פה את TMS לטובה, במארז שלי הכבל שהולך לאדיו הקדמי היה קצת פגום ולא עבד, התקשרתי אליהם והשירות היה מעולה, הביאו שליח שיקח את זה על חשבונם, היום התקשרו שהם קיבלו את הכבל וביום ראשון יתנו ליבואן להחליף אותו וישלחו לי חדש.

חשבתי אם לפרסם את זה פה ומאחר שאני חושב שזה רלונטי לדיון, פרסמתי. מבקש לא להמשיך את דברי בדיון זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי היו בעיות עם UPS. הייתי אמור לקבל את המשלוח ביום שישי לפני שבוע, אבל השליח ניסה למסור אותו בעיר אחרת - 3 פעמים! בלי להתקשר אליי אפילו פעם אחת כדי לברר איתי את העניין.

לאחר תאום עם קיריל, יום המסירה שונה לרביעי השבוע. השליח הגיע הפעם לכתובת הנכונה - אבל ללא המשלוח שלי. לאחר תאום נוסף מולו, המשלוח סופק יום למחרת, ביום חמישי. מה שמוזר היה בכל העניין שהשליח של UPS היה בחור עם רנו קנגו ללא שום סימן מזהה של UPS, או מדים שלהם. הוא טען שהוא פרילנסר של UPS. שיהיה.

חשוב לציין שכל התנהלות שלי מול קיריל טופלה במהירות ומקצועיות. הבעיה היתה עם השליח הספציפי הזה - או מי ששלח אותו. יתכן גם שהכתובת למשלוח שסופקה ל-UPS ע"י TMS היתה שגויה, אבל לנסות 3 פעמים להגיע לכתובת בלי להתקשר כשרואים שיש בעיה איתה נראה לי הזוי לגמרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...