פורסם 2012 באוגוסט 1913 שנים אני שואל באמת (עשיתי טעות נכון?) לא עשית טעות, תיהיה רגוע. גם אם באמת תיהיה הגרלה הסיכוי שלך לזכות נמוך - תתעודד. אני כ"כ מסכים, חוסר האפשרות לברר באתר או אפילו בטלפון זמינות מלאי פשוט לא מתקבלת על הדעת, לחנות המתחרה יש את השירות הזה ישירות מהאתר כבר שנים, מה כ"כ קשה להטמיע כזאת מערכת גם באייבורי? כולה מיזוג עם הסאפ שגם ככה מנהל את המלאי. בקשר להגרלה, גימיק נחמד, בשביל להיות יותר מזה הפרסים צריכים להיות מעניינים. לזכות אייבורי אני חייב לציין שלפני חודשיים או שלושה יצרתי איתם קשר וכן נתנו לי בטלפון מידע לגבי זמינות של X מוצר. כיום השירות הזה הוסר, למה? כובע. לחסוך בכוח אדם, אולי סוג חדש של דרך לגרום ללקוח להגיע לחנות. אין לי מושג! מה שכן זה הצליח אלהם הגעתי לחנות - אבל לא קניתי כלום! כנראה מושג "קבוצת רכישה" התפתח ונהיה קצת שונה לעומת מושג שכולם מכירים וכאשר פותחים קבוצת רכישה, צריכים להגדיר אם קבוצה היא פתוחה או סגורה. אני (ומספר אנשים אחרים) בדרך כלל כאשר נמצאים ברשימת תפוצה של מומחה שיש לו קשרים גדולים בשוק, מקבלים הנחה טובה בתור אנשים ש"במעגל פנימי", אולם בתנאי שאף אחד לא מגלה את זה/קוד של קופון וכו' שזה מגדיר קבוצה כ"קבוצה כסגורה". חיסרון של קבוצה פתוחה הוא לדעתי כאשר יש כמות מוגבלת המיועדת למספר אנשים שטרחו להשתתף ולהיות אקטיביים בקבוצה, פתאום נמכרת למישהו אחר עקב דליפת אינפורמציה למקומות אחרים והכל בגלל הגישה חופשית לקבוצה פתוחה בה מתנהלת רכישה. תודה רבה! לזה בדיוק התכוונתי, זה או שחור או לבן לא גם וגם. סה"כ אני בעד הקניה הזו והייתי בעד מהתחלה, כלום לא התהפך.
פורסם 2012 באוגוסט 1913 שנים לא רק שאי אפשר לברר האם ישנו מוצר במלאי בחנות מסויימת, גם אי אפשר להזמין דרך האתר כאשר אני מתכוון לשלם במזומן! ??? אני באמת לא מצליח להבין את קו המחשבה של אייבורי בנושא הזה. אני בתור לקוח פוטנציאלי די נרתעתי מהעניין. אין לי שום דרך ואפשרות ליצור קשר\להזמין מוצר\לשמור מחיר. אני עובד כל היום (כמו הרבה אנשים אני מניח) ואין לי אפשרות להגיע לסניף ולרכוש (אולי, אם יתמזל מזלי) את הכונן.
פורסם 2012 באוגוסט 1913 שנים אין כבר טעם להצטרפות דרך האתר....אתה יכול פשוט ללכת ולקנות...(או להזמין, כי אין יותר מדי יחידות במלאי)
פורסם 2012 באוגוסט 1913 שנים לא רק שאי אפשר לברר האם ישנו מוצר במלאי בחנות מסויימת, גם אי אפשר להזמין דרך האתר כאשר אני מתכוון לשלם במזומן! ??? אני באמת לא מצליח להבין את קו המחשבה של אייבורי בנושא הזה. אני בתור לקוח פוטנציאלי די נרתעתי מהעניין. אין לי שום דרך ואפשרות ליצור קשר\להזמין מוצר\לשמור מחיר. אני עובד כל היום (כמו הרבה אנשים אני מניח) ואין לי אפשרות להגיע לסניף ולרכוש (אולי, אם יתמזל מזלי) את הכונן. עד כמה ידוע לי, בקנייה מרוחקת אין אפשרות לשלם במזומן. רק כרטיס אשראי, העברה בנקאית ופייפאל. אני יודע שקיימת אפשרות העברת מזומן לצד ג' דרך ולקבל מכספומט שזה רלוונטי אם יש לך מישהו שאתה מכיר ונמצא קרוב לחנות. הייה פעם שרציתי לשלם רק במזומן ומוצר לא היה זמין בסניף אייבורי. הייתי צריך לגשת לסניף ולהזמין מראש ואחרי זה להגיע עוד פעם לסניף כדי לשלם (כמובן שאתה יכול לשלם מראש) ולאסוף מוצר.
פורסם 2012 באוגוסט 1913 שנים כל מה שרציתי זה לבצע הזמנה על מנת לשמור לעצמי את הכונן וגם את המחיר שאוכל לאסוף אותו במהלך השבוע. אבל עכשיו אני צריך לבקש להשתחרר מוקדם מהעבודה רק בשביל להגיע לסניף ולשלם במקום. אם יהיה במלאי מה טוב - זכיתי. במידה ולא? כנראה שאצטרך להגיע שוב. או פשוט לקפוץ לKSP.
פורסם 2012 באוגוסט 1913 שנים לא נראה לי הגיוני ללכת לסניף ולחזור שוב פעם במידה ואין במלאי.אין במלאי? תגידו לנו בטלפון. אין טלפון? תעדכנו אותנו באתר הבית שלכם.בKSP יש גם אפשרות להתעדכן בטלפון וגם באתר לגבי המלאי.דבר בסיסי שקיים שנים.
פורסם 2012 באוגוסט 1913 שנים אתה פונה אלי?אני מדבר על -לפני הזמנה!! לא אחרי הזמנה!!עוד לפני שאני מגיע לחנות ונוסע כ-45 דקות בשביל להגיע בשיא הפקקים והחום בשביל לשמוע "אין במלאי".אני רוצה לדעת מבלי לצאת מהבית אם יש במלאי X מוצר.או דרך האתר או דרך דבר שקיים "זמן קצר" טלפון...
פורסם 2012 באוגוסט 1913 שנים מה הסיפור שלכם להזמין ולקבל הודעה כשהמוצר מחכה לכם בסניף?KSP לא היו נותנים הנחה של שקל 1 אם זה היה תלוי בהם, במקום לתת פידבק ראוי ליבואן (דרך אייבורי) ולקנות דרכו אתם בוכים על חוסר זמינות מיידית.מי מכל היה חושב לקנות כונן השבוע אם לא היה המבצע הזה? כנראה שאף אחד, אז למה הדחיפות?נ.ב.winer, יש הזמנה באינטרנט לדברים כאלה. ותפסיק לחפור ולהספים את הדיון לפני שאני נותן לך אזהרה.
פורסם 2012 באוגוסט 1913 שנים KSP הם היבואן של עצמם, מבחינת המוצר אתה לא אוכל כלום כי זה אותו מוצר. מצד שני, אם הכונן תקול תמיד עדיף אחריות יצרן.התקנות של KSP יכול להפיל אותך לדוגמה אחרי שנתיים על סעיף מסויים. הסיבה שכשאתה קונה מוצר אתה צריך לעמוד בתנאי אחריות היצרן ואחריות המוכר.במקרה של KSP זה 2 חוזים שונים, ובמקרה של היבואן זה 1 (תנאי אחריות של אינטל)ובלי קשר, אתה יוצא מטונף.
פורסם 2012 באוגוסט 1913 שנים מה הסיפור שלכם להזמין ולקבל הודעה כשהמוצר מחכה לכם בסניף? KSP לא היו נותנים הנחה של שקל 1 אם זה היה תלוי בהם, במקום לתת פידבק ראוי ליבואן (דרך אייבורי) ולקנות דרכו אתם בוכים על חוסר זמינות מיידית. מי מכל היה חושב לקנות כונן השבוע אם לא היה המבצע הזה? כנראה שאף אחד, אז למה הדחיפות? נ.ב. winer, יש הזמנה באינטרנט לדברים כאלה. ותפסיק לחפור ולהספים את הדיון לפני שאני נותן לך אזהרה. אתה לא מבין את הנקודה שלי (ספציפית!) אני דברתי על בדיקה של מוצר X במלאי אם זה SSD או אם זה לא. בכל אופן אהבתי לדעת שאני "חופר" "ועושה ספאם" בזמן ש4 דפים אחורה חברים עושים בדומה לי. אני לא יודע אם קראת אבל אני כבר קניתי - לא הזמנתי - קניתי! סה"כ אני עונה לאחרים, ואם גרמתי למישהו לא להגיע סתם לX חנות ולחזור לבית עם ידיים ריקות אז עשיתי את שלי. אין סיבה להתעצבן, אני לא עושה "ספאם" ובטח שלא מנסה לעצבן או לפגוע בחנות מסויימת, אני קונה מזוג הרשתות. תיהיה בריא ולילה טוב לכולם!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.