עבור לתוכן

מחשב חדש מ RSM הגיע מעוך במשלוח, נשלח בחזרה לחנות, קיבלתי מחשב חדש במקומו.

Featured Replies

פורסם

דווקא UPS טובים...זה תלוי בקו חלוקה ואיזה בנאדם עובד בו.

אני אישית קיבלתי ושלחתי כבר בערך 10 פעמים איתם כולל 3 פעמים של מחשב שלם ולא היו בעיות.

פורסם

מן הסתם רכיבים יקרים לא נשלחים ללא ביטוח, כך שזה לא ממש רלוונטי UPS טובים או לא טובים.

בכל מקרה את הלקוח זה לא אמור לעניין, כיון שהחנות מחויבת לספק ללקוח מוצר תקין.

פורסם

אנו גם עובדים עם UPS - מנסיון זאת חברת משלוחים בטובה ביותר שיש בישראל. ניסינו לעבוד עם חברות זולות יורת - אחוזי הנזק בשמיים. כל משלוח שאנו מוצאים גם RSM אני מניח מבוטח. אבל לקוח מתבאס כי הוא המתין למחשב ביום א , אבל בפעול יקבל מחשב תקין ביום א עוד שבוע בגלל נזק.

לחלק מלוקוחות אנו מפרקים כ.מסך לפני משלוח ממארז ואורזים אותו בנפרד במעכרות יקרות או SLI/CF - כמובן בתאום על לקוח.

פורסם

יוווו קניתי עם אחי מהם מחשב אני מאוד מקוווה שהמחשב שאקבל יהיה תקין ולא יהיו בעיות כי אני רואה מלא הודעות על השירות שלהם.

פורסם
  • מחבר

היום אספתי את המחשב החלופי,

השירות היה אדיב והבטיחו לי שכל החלקים הוחלפו בחדשים.

לא היה לי הרבה זמן עם המחשב וכנראה עד יום שישי לא יצא לי להתעסק בו הרבה אבל כמו שזה נראה בנתיים, סוף טוב הכל טוב.

החלק המעצבן זה הזמן הארוך עד שקיבלתי מה שרציתי אבל אי אפשר להאשים אותם על בעיות שקשורות למשלוח.

פורסם

תעדכן בבקשה את כותרת הת'רד.

אני גם חושב שצריך לעדכן את הכותרת , מאיך שהיא כתובה אנשים יכולים להסיק שRSM שברו את המחשב בכוונה , שמי שלמעשה אשמה היא החברת שליחויות UPS ,

אבל אני רואה שRSM טיפלו בפותח הדיון בצורה מעולה .

1. אספו את המחשב מהבית

2. החלקים הולחפו לחדשים .

3. השירות היה אדיב

ראוי שהכותרת תשתנה למשהו שיתאר את השרות הטוב שניתן או אופן הטפול שניתן בעקבות התקלה שנוצרה בעקבות UPS

מבין גדול

פורסם

לדעתי הכותרת מתארת במדויק את שארע

פורסם

גרימבול, אם אין לך משהו טוב להוסיף לדיון אל תספים.

לגבי נושא הדיון, מישהו יודע אם יש אפשרות לדרוש פיצוי מחברת המשלוח על הזמן שהלך עקב הנסיעה לסניף או שאתה חותם ויתור בעצם המשלוח?

פורסם

אתה לא חותם על כלום, ואין בינך לבין חברת השליחויות שום אינטרקציה, חוץ מתיאום הגעה.

רוצה פיצוי ? שיהיה לך בהצלחה בסחיטת הפיצוי מהם, אם כבר הם צריכים לפצות מישהו, זה את העסק, לא את הלקוח קצה.

פורסם

הוא בחר ללכת לחנות בעצמו בגלל שהוא חשש מהמשלוח.

בסך הכל הוא קיבל את המחשב באיחור של כמה ימים.

פורסם

זה לא שהחנות החליטה בבוקר לשלוח ללקוח מחשב מעוך.

קרתה תקלה והחנות פעלה מיידית לתיקון

לדעתי קיבל שרות טוב.

פורסם
  • מחבר

רק רציתי לעדכן, עכשיו המחשב אחרי פירמוט (WIN8) ועובד מהר בצורה שמפתיעה אותי. לפי מה שאני מצליח לשפוט המחשב נראה חדש. אני אנסה להעמיס עליו בזמן הקרוב כדי לבדוק אותו יותר לעומק.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים