פורסם 2012 ביולי 1113 שנים דווקא UPS טובים...זה תלוי בקו חלוקה ואיזה בנאדם עובד בו. אני אישית קיבלתי ושלחתי כבר בערך 10 פעמים איתם כולל 3 פעמים של מחשב שלם ולא היו בעיות.
פורסם 2012 ביולי 1113 שנים מן הסתם רכיבים יקרים לא נשלחים ללא ביטוח, כך שזה לא ממש רלוונטי UPS טובים או לא טובים.בכל מקרה את הלקוח זה לא אמור לעניין, כיון שהחנות מחויבת לספק ללקוח מוצר תקין.
פורסם 2012 ביולי 1113 שנים אנו גם עובדים עם UPS - מנסיון זאת חברת משלוחים בטובה ביותר שיש בישראל. ניסינו לעבוד עם חברות זולות יורת - אחוזי הנזק בשמיים. כל משלוח שאנו מוצאים גם RSM אני מניח מבוטח. אבל לקוח מתבאס כי הוא המתין למחשב ביום א , אבל בפעול יקבל מחשב תקין ביום א עוד שבוע בגלל נזק.לחלק מלוקוחות אנו מפרקים כ.מסך לפני משלוח ממארז ואורזים אותו בנפרד במעכרות יקרות או SLI/CF - כמובן בתאום על לקוח.
פורסם 2012 ביולי 1513 שנים יוווו קניתי עם אחי מהם מחשב אני מאוד מקוווה שהמחשב שאקבל יהיה תקין ולא יהיו בעיות כי אני רואה מלא הודעות על השירות שלהם.
פורסם 2012 ביולי 1513 שנים מחבר היום אספתי את המחשב החלופי,השירות היה אדיב והבטיחו לי שכל החלקים הוחלפו בחדשים.לא היה לי הרבה זמן עם המחשב וכנראה עד יום שישי לא יצא לי להתעסק בו הרבה אבל כמו שזה נראה בנתיים, סוף טוב הכל טוב.החלק המעצבן זה הזמן הארוך עד שקיבלתי מה שרציתי אבל אי אפשר להאשים אותם על בעיות שקשורות למשלוח.
פורסם 2012 ביולי 1513 שנים תעדכן בבקשה את כותרת הת'רד.אני גם חושב שצריך לעדכן את הכותרת , מאיך שהיא כתובה אנשים יכולים להסיק שRSM שברו את המחשב בכוונה , שמי שלמעשה אשמה היא החברת שליחויות UPS , אבל אני רואה שRSM טיפלו בפותח הדיון בצורה מעולה .1. אספו את המחשב מהבית 2. החלקים הולחפו לחדשים .3. השירות היה אדיב ראוי שהכותרת תשתנה למשהו שיתאר את השרות הטוב שניתן או אופן הטפול שניתן בעקבות התקלה שנוצרה בעקבות UPSמבין גדול
פורסם 2012 ביולי 1513 שנים גרימבול, אם אין לך משהו טוב להוסיף לדיון אל תספים.לגבי נושא הדיון, מישהו יודע אם יש אפשרות לדרוש פיצוי מחברת המשלוח על הזמן שהלך עקב הנסיעה לסניף או שאתה חותם ויתור בעצם המשלוח?
פורסם 2012 ביולי 1613 שנים אתה לא חותם על כלום, ואין בינך לבין חברת השליחויות שום אינטרקציה, חוץ מתיאום הגעה.רוצה פיצוי ? שיהיה לך בהצלחה בסחיטת הפיצוי מהם, אם כבר הם צריכים לפצות מישהו, זה את העסק, לא את הלקוח קצה.
פורסם 2012 ביולי 1613 שנים הוא בחר ללכת לחנות בעצמו בגלל שהוא חשש מהמשלוח.בסך הכל הוא קיבל את המחשב באיחור של כמה ימים.
פורסם 2012 ביולי 1613 שנים זה לא שהחנות החליטה בבוקר לשלוח ללקוח מחשב מעוך. קרתה תקלה והחנות פעלה מיידית לתיקון לדעתי קיבל שרות טוב.
פורסם 2012 ביולי 1913 שנים מחבר רק רציתי לעדכן, עכשיו המחשב אחרי פירמוט (WIN8) ועובד מהר בצורה שמפתיעה אותי. לפי מה שאני מצליח לשפוט המחשב נראה חדש. אני אנסה להעמיס עליו בזמן הקרוב כדי לבדוק אותו יותר לעומק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.