עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

yigael_o

מחשב חדש מ RSM הגיע מעוך במשלוח, נשלח בחזרה לחנות, קיבלתי מחשב חדש במקומו.

Recommended Posts

היי,

ב - 28/06/2012 23:57:49 ביצעתי הזמנה של מחשב מ RSM מחשבים.

לאחר מספר שיחות עם מיכאל (מסניף כפר-סבא כמדומני) הגעתי למפרט סופי ביום ראשון וביום שלישי הוא נשלח לבית הורי, כיוון שאני עובד ברוב שעות היום. ביום חמישי בערב הגעתי לבית הורי ומה שראיתי לאחר שפתחתי את האריזה זה מחשב שקיבל מכה מאוד רצינית, כנראה מנפילה במשלוח.

ממה שאני ראיתי יש מארז דפוק, ספק הכח כמעט נתלש מהמקום, בורג אחד יצא מהחלק שמחזיק אותו ושניים אחרים עקומים. הקירור שעל המעבד התעקם והוא פשוט מתנדנד. והכל נראה בעייתי.

לאחר שדיברתי שוב עם מיכאל הוא פשוט דאג למשלוח חזרה והוא אמור לקבל את המחשב היום.

הדברים שהזכרתי אני אבקש שיחליף, אבל מה עם מה שלא רואים? לפי זה שהאוורור מתנדנד ( ורואים לוח מתכת עקום בבסיסו)הופעל כח רציני על המעבד, לדרוש גם החלפה שלו? מה עם לוח האם? איך אני יודע שלא נסדק?

האם יש חלקים נוספים שצריכים לעניין אותי?

אשמח לחוות דעתכם

*****

עדכון

*****

קיבלתי מחשב חדש שאספתי היום, אין לי זמן לבדוק לעומק אבל הכל נראה תקין עכשיו.

אם יהיה מה לעדכן אני אעדכן.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

במקרים כאלה, הגיוני וראוי שכל הרכיבים במחשב יוחלפו על ידי החנות, כדי למנוע ריזיקה של רכיבים תקולים נוספים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני אעדכן איך זה מתקדם עם החנות ומה יסכימו להחליף, מה יסכימו רק לאחר דין ודברים ומה לא יסכימו להחליף.

אם מישהו חושב אחרת אשמח גם לשמוע למה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אין כאן מקום להסכמה או אי הסכמה של החנות, הדרישה שצריכה לבוא ממך היא החלפה מוחלטת, נקודה, ושום דבר אחר לא אמור להתקבל אצלך כאישור.

זה לא משא ומתן, והחנות לא צריכה עוד להיות בסטטוס של להסכים להחליף רכיב כזה או אחר.

המחשב ניזוק בהובלה בצורה כזו או אחרת, ואף אחד לא יודע איזה נזקים עקיפים יכולים להיות לחומרה בפנים.

יש צורך להחליף את כלל הרכיבים במחשב, אולי חוץ מהמאווררים, במידה ואין כנפיים שלא נשברו, ברכיבים חדשים.

הכאב ראש כאן הוא בין החנות לבין חברת השליחויות שלה, ולך אין יד בנושא, זה לא אמור לעניין אותך בכלל.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

סבבה, תודה.

דרך אגב, המיקום שהמאווררים מחוברים אליו התעקם בצורה רצינית, ככה שזה בהחלט אפשרי שנוצר נזק שאני לא ראיתי.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תעדכן מה נסגר.. אני בטוח שיסתדר. בהצלחה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

קצת מציק לי אזכור שם החנות בדיון הזה... הרי המחשב נפגע במשלוח, ע"י חברת השילוח. RSM עדיין לא הגיבה לפניתך (אם בכלל פנית אליהם בינתיים) - כך שבינתיים אין לך שום דבר מוחשי להגיד על ההתנהלות שלהם לטוב ולרע.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ובנתיים באמת אין לי משהו רע לומר עליהם.

אתמול בערב דיברתי עם מיכאל, הוא אמר לי שבדיוק לפני מספר דקות הוא חתם על החבילה. זה היה בערך ב 16:00. עד 19:00 עדיין לא היה לו זמן להתעסק עם זה אבל אין לי טענות על כך. לפעמים יש עומס. היום אני כבר מצפה שיספיק להגיע לבדיקה של החבילה. אני מעדיף פתרון מידי אבל מבין שזה משהו שלוקח קצת זמן להתעסק עם חברת השילוח. דרך אגב ראיתי שלא הזכרתי את שמה. UPS.

ולמרות שהמחשב נפגע במשלוח ולא על ידי החנות אני מצפה שהיא תיקח אחריות על הנושא. ברור לי שכנראה באופן פנימי UPS או חברת הביטוח שלהם יפצו את החנות אבל זה לא ענייני.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

שאלה, אני יודע שהמשלוח הגיע לחנות אתמול ב 16:00 בערך, אתמול והיום טלפנתי 3 פעמים, כל פעם אמרו לי שעדיין לא היה זמן לפתוח את האריזה.

כמה זמן זה סביר לחכות? יום? יומיים?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תמתין עד מחר לתשובה מהם, אין שום סיבה שבעולם שלא יהיה להם זמן לפתוח את האריזה עם כל העומס שבעולם, ולתת לך תשובה על מה הולך לקרות.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

5 דקות אחרי ההודעה הקודמת טלפנו אלי ואמרו שפתחו את האריזה (יש מצב שהם קוראים פה בפורום ;) ), שזה נראה כאילו מישהו החליט לשחק כדורגל עם המחשב, ושאני אקבל מחשב חדש. שאלתי אם יהיו חלקים מהמחשב הקודם ומיכאל אמר שהכל יהיה חדש.

בנתיים אני מרוצה.

את המחשב אני אמור לאסוף ביום ראשון בעצמי. המשלוח הזה עשה לי טראומה...

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לא נראה לך, יש פה נציג אחד לפחות של RSM בפורום

בכל מקרה RSM ידועים בשירות טוב ככה שבכללי... מאמין שיהיה בסדר

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ובנתיים באמת אין לי משהו רע לומר עליהם.

אתמול בערב דיברתי עם מיכאל, הוא אמר לי שבדיוק לפני מספר דקות הוא חתם על החבילה. זה היה בערך ב 16:00. עד 19:00 עדיין לא היה לו זמן להתעסק עם זה אבל אין לי טענות על כך. לפעמים יש עומס. היום אני כבר מצפה שיספיק להגיע לבדיקה של החבילה. אני מעדיף פתרון מידי אבל מבין שזה משהו שלוקח קצת זמן להתעסק עם חברת השילוח. דרך אגב ראיתי שלא הזכרתי את שמה. UPS.

ולמרות שהמחשב נפגע במשלוח ולא על ידי החנות אני מצפה שהיא תיקח אחריות על הנושא. ברור לי שכנראה באופן פנימי UPS או חברת הביטוח שלהם יפצו את החנות אבל זה לא ענייני.

אני לא מבין איך מיליוני אנשים משתמשים בחברת משלוחים שנקראת "אופס..."

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

את המחשב שלי אספתי מTMS כי בחנות אמרו לי שהם מעדיפים לא להשאיר אותו לחסדי חברת השילוח בגלל שהוא יקר יחסית . כנראה שהיה להם גם ניסיון עצוב כזה בעבר או שהם פשוט לא מוכנים לקחת את הסיכון. בסך הכל זה לא כזה נורא בשבילי לנסוע לנתניה ובחזרה. אני קונה מחשב חדש פעם באיזה 4 שנים אז זה חדש פעמי.

בסך הכל הרכיבו אותו טוב - פתחתי לא מזמן בכדי להרכיב את ה . בנתיים אני שומר עליו מפני מפגעים כמו חתולות . למזלי הן בכלל לא מתענינות בו - בCM690 הישן הן שרפו את שני המאווררים למעלה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין איך מיליוני אנשים משתמשים בחברת משלוחים שנקראת "אופס..."

:lol::xyxthumbs:

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close