לא רואה Wifi בערוצים 12-13. - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לא רואה Wifi בערוצים 12-13.


איסתרא בלגינא

Recommended Posts

התחדשתי לי ב- Sony Xperia S אחרי שנים עם טלפון גרוטאה. מכשיר נחמד, אבל לא רואה wireless בערוצים 12-13. כשהנתב שלי בערוץ נמוך יותץר, הטלפון מתחבר מיד, כשהוא בערוץ 13, היחיד בלי הפרעות נוראיות מהשכנים, הטלפון לא רואה את הנתב. מחשב הנייד של העבודה מתחבר בלי בעיה, ה- בסלון מתחבר בלי בעיה, כך שזו לא בעיה בנתב אלא בטלפון. ניסיתי Wifi Analyzer והוא לא רואה שום דבר בערוצים שמעל 11.

חפירה בגוגל העלתה שזו בעיה מוכרת של דגמים שונים מחברות שונות: יש מדינות בהן חלק מהערוצים שמעל 11 אסורים בשימוש ולכן הטלפון צריך לזהות את המדינה כדי לאפשר אותם. אם אין זיהוי מדינה או שיש זיהוי של מדינה בה הערוצים הגבוהים אסורים, הם לא יקלטו. אבל המכשיר שלי ארופאי לפי היבואן, ה- SIM ישראלי (של הוט) אז מה לעזאזל?

הפתרון היחיד שראיתי עדד עכשיו הוא root ואז שינוי קוד המדינה. אבל אני רוצה שהמכשיר ישאר באחריות, אז זו לא אופציה כרגע. יש רעיונות? או, לכל הפחות, עוד מישהו נתקל בבעיה הזו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל מה שהצלחתי למצוא בגוגל, כאמור, זה שאחרי root אפשר לערוך את קוד המדינה באחד מהקבצים.

אני עדיין מחפש איך רואים באיזו מדינה הטלפון חושב שהוא נמצא ואם זה לא , מה גרם לו לחשוב שאני בחו"ל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרו את זה קודם, לפני, זה לא משנה. כשכתבתי שמצאתי בגוגל, התכוונתי שמצאתי בפורומים של ושל XDA. יש שם פתרון, כל מה שצריך זה root ושינוי המדינה לאירופה (כן, יש מדינה כזו בסוניו. סתם צחקנו על אלון מזרחי) או יפן (אם רוצים להיות לא חוקיים ולקבל גם את ערוץ 14), אבל אז הלכה האחריות והמכשיר חדש, מבריק ונוצץ.

פתרון אחר הוא שסוני יתקנו את טבלת ה"איזה ערוץ חוקי באיזו מדינה" שלהם, אבל לא נראה שיש להם כוונה כזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איסתרא, יכול להיות שמצאתי פיתרון עבורך:

I have found that if you change your router to any channel between 1 to 11, let the Xperia S connect and then once the SSID and passphrase is in the phone you can then set the router back to channels 12 to 13 and the phone will connect fine. It seems the phone cant see the SSID but will work perfectly fine once it knows the connection is there.

תוספת: נראה שהפלאפון כן תומך בערוצים 12+, רק שהוא עושה בעיות עם חלק מהראוטרים היותר ישנים. (הכל זה מכאן)

Ok

Yesterday, we went visiting some good friends and they let me hook up on their WIFI (a Zyxel router from Telenor, don't know the model etc.) and guess what .... The WIFI worked!!!

Later that day we want back to our house with our the friends which also have two Xperia S phones. We upgraded their phones in our house and we could reproduce our WIFI problem with our - an old Hawking HWR54G .

I knew it was a time for a newer, better, faster, bigger ... uh no not bigger. ... . I went to Experten (I'm not afflitiated in any way) bought myself a Netgear N300 Wireless (WNR2000v3, with the following firmware V1.0.1.26 - not the newest, but hey it works!!!!).

Hope this info can help others out there.

Cheers

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

את ההצעה של להתחבר לרשת בערוץ נמוך יותר ואז, כשהרשת כבר מוכרת, לחזור לערוץ גבוה כבר ראיתי וניסיתי. לא עבדה אצלי וגם לא אצל רוב המגיבים האחרים שנתקלו בה.

בנוגע לנתב - אולי, יש לי Private box של בזב"ל שאינה פאר היצירה הסינית, אבל מצד שני בפורומים של המודרייטורים טוענים שזה באג של . וב- xda מסבירים איך אפשר לשנות את המדינה ליפאן או אירופה (בטלפון rooted) ואז פתאום הערוצים שאי אפשר לקלוט כי הראוטר ישן מידי פתאום הופכים זמינים. האם שינוי המדינה שבה הטלפון חושב שבה הוא נמצא משדרג נתבים ישנים? ;)

תודה, אבל:

It's pretty easy; First of all you should have your phone rooted.

הפתרון היחיד שראיתי עדד עכשיו הוא root ואז שינוי קוד המדינה. אבל אני רוצה שהמכשיר ישאר באחריות, אז זו לא אופציה כרגע. יש רעיונות? או, לכל הפחות, עוד מישהו נתקל בבעיה הזו?

נתקלתי בזה כבר כמה פעמים ולא הבנתי מה זה אומר, למה מתכוונים כשאומרים root?

גישה לטלפון במשתמש עם סמכויות ניהול. בד"כ הגישה היא עם משתמש ללא סמכויות ניהול. root מאפשר גישה לאפשרויות שחסומות בפני משתמש רגיל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...