חוות דעת על המסך של אייפד 3 (אייפד החדש) בהשוואה לאייפד 2 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוות דעת על המסך של אייפד 3 (אייפד החדש) בהשוואה לאייפד 2


lev-27

Recommended Posts

ברשותי 2 שרכשתי משומש מאדם מבוגר. אמא שלי החליטה שהיא גם רוצה כדי לקרוא ספרי בישול ומגזנים אז לקחתי אותה לאיידיגיטל ורכשנו את האייפד החדש.

אחרי שעות של התעסקות עם המכשיר, גלישה באינטרנט, קריאת טקסט ועוד הגעתי למסקנה המסך לא resolutionary ולא נעליים. כל המבקרים "המקצועיים" ברשת (בעיקר ב-YouTube) שעושים זום X1000 כדי להמחיש את צפיפות הפיקסלים המדהימה של Retina ניפחו את השיפור בחוויה. נכון, המסך החדש יותר טוב. ההבדל בא לידי ביטוי בעיקר בטקסט. השיפור מורגש בעיקר בטקסט קטן. במקרה הזה ההבדל באיכות משמעותי מאוד. אם אתם משתמשים באייפד בעיקר לקריאה, גלישה באינטרנט, צפייה בקבצי PDF אולי המכשיר ישתלם לכם. אבל לא הכל מושלם בעולם Retina. למסך החדש יש גוון ורוד/צהוב (תלוי במכשיר. כנראה מספר מפעלים מייצרים את המסך) למסך שלי יש גוון ורוד. בעיה לא קיימת במסך של 2. מהסיבה הזאת במצבים מסוימים המסך של 2 יותר טוב. אם אתם בעיקר משחקים/משתמשים באפליקציות חבל על הכסף שלכם. כחפשו אייפד 2 משומש במצב טוב ותחסכו אלף שקל. אתם מקבלים 95% מהחוויה מינוס 50 גרם, בעיית התחממות וזמן טעינה אבסורדי. (5 שעות בהשוואה לשעתיים באייפד 2)

ברצוני לציין את החזירות של איידיגיטל שאימצו יותר מידי טוב את התדמית היוקרתית-פלצנית של . לא מספיק שהם הקפיצו את המחיר ב-100 שקל בערך לכל הגרסאות ׁׁ(גם אייפד 2) הם גובים ריבית על תשלומים. שנים לא קניתי ברשת גדולה שגובה ריבית. אם זה לא מספיק אין אפשרות לעשות תשלומים בקנייה מתחת ל-500 ש"ח. אבל מה יש לכם מבחר מעולה של נרתיקים ואביזרים במחירים טובים. השירות טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...