Kirma פורסם 2012 ביוני 24 מחבר Share פורסם 2012 ביוני 24 לאחר שיחה נוספת עם Dell ישראל, הם הפנו אותי ליבואן לבירור מספר ההזמנה לאחר שהסברתי להם שיש ברשותי מספר CMS ומספר SOאחרת לא יוכלו לזהות את המסך ולממש את האחריותהתקשרתי שוב לא.ד.ס והסברתי להם בצורה יפה את השיחה עם Dell ושיש להם שתי אפשרות1. לברר לי את המספר הזמנה על מנת שדל יממשו לי את האחריות2. שאני מגיע עם המסך לסניף ורוצה את הכסף בחזרה \ מסך חלופי בטענה שהם לא מספקים לי את המידע הדרוש למימוש אחריותהתשובה שקיבלתי, "הלקוח לא צריך לעבור טרטור כזה, בלה בלה בלה ושהוא יברר עם Dell בדיוק מה עושים, תחזור אליי עוד שעה"כעבור שעה, "לא הספקתי, תשאיר לי מספר טלפון"כעבור עוד שעה וחצי, "הבחור שמטפל לי במסך עסוק, תשאיר לי מספר ונחזור אלייך"עבר עוד 40 דקות ועדיין לא חזרו אלייו Dell כמובן סוגרים בחמשבינתיים הפסים הולכים ומחמירים מיום ליום.. זה רק עניין של זמן עד שלא יראו תמונה אמיתית \ המסך יפסיק לעבוד קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tald26 פורסם 2012 ביוני 25 Share פורסם 2012 ביוני 25 קראתי את ההודעה שלך ..והייתי חייב להגיב אני עובד בחברה שמייבאת מוצרי דל לחברה קוראים CMS ולא הבנתי בדיוק מה הם רצו ממך מספר הזמנה ? סיריאלי ? מספר קריאה ? אולי אני יכול לעזור. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tald26 פורסם 2012 ביוני 25 Share פורסם 2012 ביוני 25 עכשיו קראתי עוד פעם את כל מה שביקשו ממךORDER NUMBER זה מספר שרשום על הקופסא של המסך שמתחיל ב 272 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2012 ביוני 25 מחבר Share פורסם 2012 ביוני 25 עכשיו קראתי עוד פעם את כל מה שביקשו ממךORDER NUMBER זה מספר שרשום על הקופסא של המסך שמתחיל ב 272לא רשום.. במקרה יש לי את הקופסא זרוקה בחצר מאחורי הבית ולא רשום עליה..א.ד.ס אתמול טענו שזה בטיפול ושהם אף הגיעו למנכל דל עם העניין הזהמחר אני יברר איתם וניראה איך מתקדמים העניינים מצד שלהםמה שכן אד.ס נתנו לי זה את המספר CMS הבא12006107אשמח אם תבהיר לי מה פירוש המספר הזהויש דרך לברר את ה ORDER NUMBER דרככם ? (במידה וא.ד.ס עובדים עם החברה שלכם ..) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tald26 פורסם 2012 ביוני 26 Share פורסם 2012 ביוני 26 דבר איתי מחר שאני יהיה בעבודה אני יבדוק לך את המספרוכן הם עובדים איתנו אבל לא ראיתי מסך כזה שהם קנו מאיתנוהמסכים האחרונים שהם קנו מאיתנו היו ב חודש 02 והם היו U2312H קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2012 ביוני 26 מחבר Share פורסם 2012 ביוני 26 תודה בכל מקרה, הסתדרתיאחרי המון טלפונים בסופו של דבר קיבלתי את המספר ישירות מ CMS1 א.ד.ס סודרי מחשבים לא טרחו לעשות כלום חוץ מלחרטט אותי ולבזבז את הזמןשלא נדבר על החבילת דקות שבזבזתי עליהםאבל קרה דבר מוזר, האחריות של המסך החלה בסוף יולי 2011 (לפי DELL) ושאני בכלל קניתי את המסך באפרילמשהו פה מסריח ..בכל מקרה מחר אני ידבר עוד פעם עם Dell למרות שדיברתי איתם היום, הם פתחו לי קריאה, הנציגה אמרה שתחזור אליי ולא חזרהנ.ב.המספר שקיבלתי מתחיל ב 271 ולא ב 272ואורכו 9 ספרות .. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tald26 פורסם 2012 ביוני 27 Share פורסם 2012 ביוני 27 מה זה CMS1 ? וכן הגיוני שזה יהיה 271 זה פשוט אומר שזה יותר ישן השנה התחילו עם 272 האחריות בדל מתחילה ברגע שזה נקנה ע"י היבואן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2012 ביוני 27 מחבר Share פורסם 2012 ביוני 27 https://www.cms1.co.il/ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tald26 פורסם 2012 ביוני 27 Share פורסם 2012 ביוני 27 נווו זה החברה שאני עובד בה !עם מי דברת שם אתה זוכר ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2012 ביוני 27 מחבר Share פורסם 2012 ביוני 27 כן.. פרטי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2012 ביולי 2 מחבר Share פורסם 2012 ביולי 2 אוקיי, היום קיבלתי מסך חלופיכמו שנאמר פה את הדגם u2312hm ולא את הדגם שהיה ליאגב, אני מדמיין או שהמסך הישן היה באמת יותר איכותי ?גם מבחינה חיצונית, הקודם היה יותר יפה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2012 ביולי 2 Share פורסם 2012 ביולי 2 אכן שינו את העיצוב. לדעתי זה עניין של טעם.מבחינת איכות המסך עצמו גם כן הדעות חלוקות (יש שמעדיפים תאורת פלורסנט, יש שמעדיפים LED). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2012 ביולי 2 מחבר Share פורסם 2012 ביולי 2 הפינות העגולות יוצרות תחושה שהתמונה לא מרובעת אולי בגלל שאני לא רגיל.. לאחר שהורדתי את הבהירות ל 40% (מ - 75%) התמונה ניראת יותר טוב אבל עדיין יש לי הרגשה כאילו "חסרים צבעים" בכל מקרה ניתן לעיניים להתרגל כמה ימים תודה רבה לכל מי שהגיב בדיון קצת הזוי דרך ההתנהלות של Dell אבל בהחלט בקנייה הבאה אני יקדים תרופה למכה .. אבל בתוספת של עוד כמה שקלים במידה וחנות מסויימת לא תוכל לספק לי את המספר הזמנה של Dell בעת הרכישה. כמובן במידה ואני יחליט בעתיד הרחוק לרכוש מסך DELL עריכה: כיביתי את ה LED לגמרי.. כרגע הבהירות על 0 אחוז עכשיו זה נותן תחושה של תמונה זהה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.