Kirma פורסם 2012 ביוני 19 Share פורסם 2012 ביוני 19 שלום,לפני כמה ימים שמתי לב לבעיה מוזרה שיש לי במסךכל פעם שאני מדליק את המסך מופיעים מספר פסים לאורך בחלקו הימני - אמצעי של המסךהפסים כביכול משנים קצת את הצבעים, הייתי אומר הופכים את הצבעים לקצת יותר כהיםוהם נעלים לאחר מספר דקות מרגע הדלקת המסךחשבתי אולי זה בעיה בכבל (כבל DVI TO DVI)אבל לפני שאני קונה כבל חדש, חשבתי לנסות לשאול פה ולראות אם מישהו מכיר את הבעיה ..תודה מראש לעוזרים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arkadur פורסם 2012 ביוני 19 Share פורסם 2012 ביוני 19 קיבלת את 2 הכבלים יחד עם המסך, תבצע בדיקה בכדי לשלול את המסך.מהניסיון שלי, לא נתקלתי בתופעה שאתה מציין.למעט התאורה בשניות הראשונות עד שהיא מגיעה למקסימום ע"פ ההגדרות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2012 ביוני 19 מחבר Share פורסם 2012 ביוני 19 החלפתי לכבל DisplayPort (לקח לי 10 דקות למצוא אותו עם כל הבלאגן שיש לי במגירות) והבעיה לא הסתדרה .. - - - (הפסים מופיעים בנקודות האלה) מחר אני ינסה לחבר את המסך למחשב אחר ככה אני יוכיח שהבעיה היא במסך עריכה: המסך נרכש ב 27/4/2011 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2012 ביוני 20 מחבר Share פורסם 2012 ביוני 20 לאחר שחיברתי מחשב אחר הבנתי שהבעיה היא במסךהתקשרי ל Dell הם רוצים Order Number, שאני צריך לברר עם א.ד.ס (החנות שממנה רכשתי את המסך)התקשרתי לא.ד.ס, ונאמר לי שהם להם מושג מה זה המספר הזה אבל הוא יברר לי מחר עם Dell (כי הם היו לקראת סגירה, התקשרתי קצת לפני 4)ושאני יצור איתם קשר מחר בסביבות שעה 12בכל מקרה, ניראה שהפסים לא נעלמים לחלוטין, אבל לאחר מספר דקות של שימוש כמעט ולא שמים לב אליהםאבל כמובן שהמסך אמור לתפקד 3 שנים בצורה תקינה, אני יממש אחריות בדבר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2012 ביוני 20 Share פורסם 2012 ביוני 20 בהחלט תממש אחריות.תקבל ככל הנראה את המחליף U2312HM. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
YTZ פורסם 2012 ביוני 20 Share פורסם 2012 ביוני 20 זה ככל הנראה ספק הכוח מתחמם, שים לב שיש גם זמזום למשך כמה דקות אחרי הפעלה ״קרה״. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2012 ביוני 20 מחבר Share פורסם 2012 ביוני 20 אין זמזום,השתקתי את החדר לגמרי מרעשים ולא שמעתי שום זמזום קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2012 ביוני 20 Share פורסם 2012 ביוני 20 ממתי ספק כח צריך להתחמם? ומה הקשר בין ספק (מזמזם או לא) לבין פסים בתמונה?אם כבר, הפלורסנט מתחמם, וזה משהו שבהחלט קורה ולדבר פותח הדיון משפיע על הבולטות של הפסים. אך ללא ספק, המצב כפי שהוא מתואר ונראה בסרטון, אינו תקין ומצדיק החלפת המסך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2012 ביוני 20 מחבר Share פורסם 2012 ביוני 20 הבעיה היא שהדבר מורגש רק בעת הדלקת המסך אני מאוד מקווה שלא תהיה לי בעיה בלממש אחריותומאוד מקווה שא.ד.ס ידעו לתת לי את מספר ה Order Number שהתמיכה של דל מבקשים.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2012 ביוני 20 Share פורסם 2012 ביוני 20 ברגע שתקבל את מספר ההזמנה ויפתחו לך קריאה, לאף אחד לא יהיה אכפת אם רואים את הבעיה רק בהדלקה או רק בבוקר או רק מצד שמאל... השליח שיביא לך את המסך החלופי אפילו לא יסתכל במסך שלך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
YTZ פורסם 2012 ביוני 20 Share פורסם 2012 ביוני 20 ידידי, לכל רכיב חשמלי יש זמן פעולה והעבודה שלו תלויה בגורמי טמפרטורה. אני אומר לך זאת בתור אחד שעובד עם צב״דים, וספקי כוח בפרט. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2012 ביוני 21 Share פורסם 2012 ביוני 21 שוב, מה הקשר? עזוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2012 ביוני 21 מחבר Share פורסם 2012 ביוני 21 אחרי שמשכו אותי בא.ד.ס מחשביםבסופו של דבר הבחור לא סיפק לי את מספר ההזמנה אלא שתי מספרים אחריםCMSSOכרגע Dell סגורים, אני יתקשר מחר.. הם בכלל יוכלו לעזור לי עם המספרים האלה ? ומה זה הח** הזה ש Dell דורשים מספר שהחנות לא יכולה לספק לי!!עריכה:מה ?!?!?! Dell סגורים מחר ?למה יש לי הרגשה ש א.ד.ס מחשבים עשו את זה בכוונה ??התקשרי היום ב 12, אמרו לי להתקשר בין 4-6 שהמנהל חשבונות נמצאהתקשרתי ב 4, אמרו לי להתקשר ב 5התקשרתי ב 5, לא קיבלתי תשובהו Dell סגרו את שבוע הבא !!!!!ולמה לעזאזל כל הטרטור הזה על מספר מטומטם שהם יכולים לברר את כל הפרטים לפי הסריאל נאמבר !!!! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2012 ביוני 21 Share פורסם 2012 ביוני 21 זה באמת טיפשי. כנראה Dell לא עוקבים אחרי המספרים הסידוריים ולא מעדכנים את האחריות באמצעותם. אני חושב שהסיבה הוא שזה היה מסבך להם את מסד הנתונים. לדוגמה - יש לך אחריות ל3 שנים ואחרי שנתיים החליפו לך את המסך בחדש. המסך החדש יוצר מאוחר יותר ותאורטית יש לו אחריות ל3 שנים מרגע הייצור. אבל הרי אתה זכאי לאחריות מתאריך הקנייה המקורי בלבד. לכן הם הולכים לפי מספר ההזמנה המקורי שבוודאות לא משתנה, גם אם החליפו לך מסך 10 פעמים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirma פורסם 2012 ביוני 21 מחבר Share פורסם 2012 ביוני 21 זה דבילילא חסר פתרונות ל"בעיה" שהצגת ובכללי לבעיה של DELLבכל מקרה, יום ראשון במידה ודל לא יתנו מענה.אני נוסע לא.ד.ס ולא יוצא משם עד שהם מביאים לי מספר הזמנה או מסך חלופי או אפילו את ה 1068 שקל ששילמתי להםאני לא מתכוון לשבור את הראש, אני פשוט ילך אליהם בטענה שהם לא מממשים את האחריות \ מחסירים פרטים דרושים למימוש אחריותואני בטוח שאם הם רוצים, הם יכולים למצוא את זה בקלותושבחור אומר לי בשעה 16:00, "יש לי את כל הפרטים שלך תתקשר עוד שעה ואני יתן לך את מה שאתה צריך"ולאחר מכן שאני מתקשר בשעה 17:00 ושומע ברקע "תביאו לי בבקשה את הקלסר של אפריל" (החודש שקניתי את המסך)מעיד על אחד מהשתי עובדות הבאות1. הבחור היה עצלן וסתם לא היה בא לו לבדוק לי באותו רגע2. הוא פשוט רצה להעביר את הסוף שבוע בשקט ואמר נשבור את הראש עם הלקוח בשבוע הבא (כמובן דל סוגרים בחמש וסגורים בשישי שבת)אני לא מאמין שחברה שקיימת 30 שנה לא מודעים לדרך העבודה של דלוהצירוף מקרים הזה לא ניראה לי אמין קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.