פורסם 2012 ביוני 1913 שנים שלום,לפני כמה ימים שמתי לב לבעיה מוזרה שיש לי במסךכל פעם שאני מדליק את המסך מופיעים מספר פסים לאורך בחלקו הימני - אמצעי של המסךהפסים כביכול משנים קצת את הצבעים, הייתי אומר הופכים את הצבעים לקצת יותר כהיםוהם נעלים לאחר מספר דקות מרגע הדלקת המסךחשבתי אולי זה בעיה בכבל (כבל DVI TO DVI)אבל לפני שאני קונה כבל חדש, חשבתי לנסות לשאול פה ולראות אם מישהו מכיר את הבעיה ..תודה מראש לעוזרים
פורסם 2012 ביוני 1913 שנים קיבלת את 2 הכבלים יחד עם המסך, תבצע בדיקה בכדי לשלול את המסך.מהניסיון שלי, לא נתקלתי בתופעה שאתה מציין.למעט התאורה בשניות הראשונות עד שהיא מגיעה למקסימום ע"פ ההגדרות.
פורסם 2012 ביוני 1913 שנים מחבר החלפתי לכבל DisplayPort (לקח לי 10 דקות למצוא אותו עם כל הבלאגן שיש לי במגירות) והבעיה לא הסתדרה .. - - - (הפסים מופיעים בנקודות האלה) מחר אני ינסה לחבר את המסך למחשב אחר ככה אני יוכיח שהבעיה היא במסך עריכה: המסך נרכש ב 27/4/2011
פורסם 2012 ביוני 2013 שנים מחבר לאחר שחיברתי מחשב אחר הבנתי שהבעיה היא במסךהתקשרי ל DELL הם רוצים Order Number, שאני צריך לברר עם א.ד.ס (החנות שממנה רכשתי את המסך)התקשרתי לא.ד.ס, ונאמר לי שהם להם מושג מה זה המספר הזה אבל הוא יברר לי מחר עם dell (כי הם היו לקראת סגירה, התקשרתי קצת לפני 4)ושאני יצור איתם קשר מחר בסביבות שעה 12בכל מקרה, ניראה שהפסים לא נעלמים לחלוטין, אבל לאחר מספר דקות של שימוש כמעט ולא שמים לב אליהםאבל כמובן שהמסך אמור לתפקד 3 שנים בצורה תקינה, אני יממש אחריות בדבר
פורסם 2012 ביוני 2013 שנים זה ככל הנראה ספק הכוח מתחמם, שים לב שיש גם זמזום למשך כמה דקות אחרי הפעלה ״קרה״.
פורסם 2012 ביוני 2013 שנים ממתי ספק כח צריך להתחמם? ומה הקשר בין ספק (מזמזם או לא) לבין פסים בתמונה?אם כבר, הפלורסנט מתחמם, וזה משהו שבהחלט קורה ולדבר פותח הדיון משפיע על הבולטות של הפסים. אך ללא ספק, המצב כפי שהוא מתואר ונראה בסרטון, אינו תקין ומצדיק החלפת המסך.
פורסם 2012 ביוני 2013 שנים מחבר הבעיה היא שהדבר מורגש רק בעת הדלקת המסך אני מאוד מקווה שלא תהיה לי בעיה בלממש אחריותומאוד מקווה שא.ד.ס ידעו לתת לי את מספר ה Order Number שהתמיכה של דל מבקשים..
פורסם 2012 ביוני 2013 שנים ברגע שתקבל את מספר ההזמנה ויפתחו לך קריאה, לאף אחד לא יהיה אכפת אם רואים את הבעיה רק בהדלקה או רק בבוקר או רק מצד שמאל... השליח שיביא לך את המסך החלופי אפילו לא יסתכל במסך שלך.
פורסם 2012 ביוני 2013 שנים ידידי, לכל רכיב חשמלי יש זמן פעולה והעבודה שלו תלויה בגורמי טמפרטורה. אני אומר לך זאת בתור אחד שעובד עם צב״דים, וספקי כוח בפרט.
פורסם 2012 ביוני 2113 שנים מחבר אחרי שמשכו אותי בא.ד.ס מחשביםבסופו של דבר הבחור לא סיפק לי את מספר ההזמנה אלא שתי מספרים אחריםCMSSOכרגע dell סגורים, אני יתקשר מחר.. הם בכלל יוכלו לעזור לי עם המספרים האלה ? ומה זה הח** הזה ש DELL דורשים מספר שהחנות לא יכולה לספק לי!!עריכה:מה ?!?!?! DELL סגורים מחר ?למה יש לי הרגשה ש א.ד.ס מחשבים עשו את זה בכוונה ??התקשרי היום ב 12, אמרו לי להתקשר בין 4-6 שהמנהל חשבונות נמצאהתקשרתי ב 4, אמרו לי להתקשר ב 5התקשרתי ב 5, לא קיבלתי תשובהו DELL סגרו את שבוע הבא !!!!!ולמה לעזאזל כל הטרטור הזה על מספר מטומטם שהם יכולים לברר את כל הפרטים לפי הסריאל נאמבר !!!!
פורסם 2012 ביוני 2113 שנים זה באמת טיפשי. כנראה DELL לא עוקבים אחרי המספרים הסידוריים ולא מעדכנים את האחריות באמצעותם. אני חושב שהסיבה הוא שזה היה מסבך להם את מסד הנתונים. לדוגמה - יש לך אחריות ל3 שנים ואחרי שנתיים החליפו לך את המסך בחדש. המסך החדש יוצר מאוחר יותר ותאורטית יש לו אחריות ל3 שנים מרגע הייצור. אבל הרי אתה זכאי לאחריות מתאריך הקנייה המקורי בלבד. לכן הם הולכים לפי מספר ההזמנה המקורי שבוודאות לא משתנה, גם אם החליפו לך מסך 10 פעמים.
פורסם 2012 ביוני 2113 שנים מחבר זה דבילילא חסר פתרונות ל"בעיה" שהצגת ובכללי לבעיה של DELLבכל מקרה, יום ראשון במידה ודל לא יתנו מענה.אני נוסע לא.ד.ס ולא יוצא משם עד שהם מביאים לי מספר הזמנה או מסך חלופי או אפילו את ה 1068 שקל ששילמתי להםאני לא מתכוון לשבור את הראש, אני פשוט ילך אליהם בטענה שהם לא מממשים את האחריות \ מחסירים פרטים דרושים למימוש אחריותואני בטוח שאם הם רוצים, הם יכולים למצוא את זה בקלותושבחור אומר לי בשעה 16:00, "יש לי את כל הפרטים שלך תתקשר עוד שעה ואני יתן לך את מה שאתה צריך"ולאחר מכן שאני מתקשר בשעה 17:00 ושומע ברקע "תביאו לי בבקשה את הקלסר של אפריל" (החודש שקניתי את המסך)מעיד על אחד מהשתי עובדות הבאות1. הבחור היה עצלן וסתם לא היה בא לו לבדוק לי באותו רגע2. הוא פשוט רצה להעביר את הסוף שבוע בשקט ואמר נשבור את הראש עם הלקוח בשבוע הבא (כמובן דל סוגרים בחמש וסגורים בשישי שבת)אני לא מאמין שחברה שקיימת 30 שנה לא מודעים לדרך העבודה של דלוהצירוף מקרים הזה לא ניראה לי אמין
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.