עבור לתוכן

Dell ישראל + אומניטק שירות ?

Featured Replies

פורסם

אנסה לקצר.

רכשתי נייד DELL latitude D630 ב 7.2008 עם אחריות של 3 שנים מחברת אומניטק.

לא עשיתי בו שימוש רב ולפני שבוע התחלתי לעבוד איתו שוב, אחרי יומיים המסך החל להראות פיצול של שני מסכים ולאחר ברור ברשת הבנתי שכרטיס המסך נשרף ושזו בעיה ידועה ונפוצה של השבבים של נבידיה שבסדרה הזו.

רכשתי מחשב חדש יום למחרת ללא היסוס, שוב דל (מתחרט, אבל לא זו הנק')

החלטתי לחפש ברשת על נושא כרטיס המסך והגעתי לידיעה הבאה - http://en.community.dell.com/dell-blogs ... ement.aspx

ציטוט

, I explained that Dell offered customers a worldwide 12-month limited warranty enhancement specific to this NVIDIA GPU issue. The NVIDIA settlement does not change that policy

שאומרת, לאחר תביעה נגד דל ונבידיה, מחשבים אשר עובדים עם השבבים הללו יזכו מתום תקופת אחריותם לשנה נוספת.

להזכיר, אחרי השנה הנוספת האחריות שלי תסתיים עוד חודש, אמרתי אוקיי לפחות יהיה נייד לילד לשחק איתו.

מרים טלפון לדל, אומרים לי, דבר עם אומניטק כי האחריות של ה 3 שנים המקוריות היא שלהם, אוקיי מרים טלפון ואומניטק אומרים, לא דבר עם דל כי הם הוסיפו את שנת האחריות (די הגיוני גם לדעתי), שוב מרים טלפון לדל, ניחשם נכון, לא אנחנו לא נותנים את האחריות, אפשר לדבר עם האחראי ? לא. למה לא ? ככה.

עידנתי פה לפסקה 3 שיחות לכל צד וגם יחס מזלזל מצד שתי החברות אבל בעיקר מדל שביקשתי לדבר עם האחראי פשוט נאמר לי "לא" , שלחתי לנציג דל את הלינק שהוספתי למעלה וכמובן שלא חזר אלי עם תגובה.

אוסיף ואומר שעדי הנציגה מדל כן הודתה שלפי מה שהיא רואה המחשב הזה זכאי לשנת אחריות נוספת.

דיברתי עם ליאת + יוסף באומניטק תמיכה

דיברתי עם עדי + פאדי בדל ישראל תמיכה (שהאחראי שם לא מוכן אפילו לדבר עם לקוח שמבקש הבהרה)

וכל זה עבור תיקון יחסית פעוט ולא יקר עבורם, חבל שהשירות בארץ כזה.

אני מודיע, שאני לא מוותר, ואם ביום ראשון לאחר שתי שיחות לשתי החברות אף אחת לא מהן לא תרים את הכפפה אני מגיש תביעה.

פורסם
  • מחבר

תיצור קשר עם דל העולמית.

יצרתי, אמנם לא לדרג גבוה במיוחד רק דרך הצ'ט ששם נאמר לי לדבר עם דל ישראל...אמרתי לו שכבר ניסיתי את זה.

אשלח מייל.

פורסם

מעקב

פורסם

וכל זה עבור תיקון יחסית פעוט ולא יקר עבורם, חבל שהשירות בארץ כזה.

טוב, זה לא מדויק בעליל - מדובר בהחלפת לוח האם (שכן השבב הגרפי מולחם אליו). זה התיקון הכי יקר והכי מורכב שיכול להיות במחשב נייד.

בכל מקרה, אין ספק שלפי הכתוב אתה זכאי לאחריות בבירור. אל תוותר. לא צריך לדבר עם שום אחראי - פשוט תסביר, תהיה תקיף ותבקש לפתוח קריאת שרות.

פורסם

תקליט שיחות.

פורסם

^

להקליט שיחות במייל? מה?

פורסם

אם אתה מתקשר, אז תקליט שיחות.

פורסם

מעניין אותי איך יתפתחו האירועים

בהצלחה Nikor

פורסם

שלח מייל לדל בארץ וגם בחו"ל, עד שיענו לך. לא נראה לי שאומניטק יכולים לעזור בזה.

תכנס גם לפורומים של דל בעולם, עד שמישהו יגיב לך. אל תוותר. :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

תודה למגיבים ולעוקבים.

נראה כי יש התקדמות, נכון לכרגע מנהל המעבדה של דל ביקש שאשלח לו צילומי מסך של הבעיה ואת הקבלה של הרכישה.

אעדכן על חילופי הדברים בפוסט הבא.

בינתיים כמה תמונות של הבעיה.

אעדכן על ההתקדמות שתהיה כזו.

פורסם
  • מחבר

בינתיים זה נראה כאילו שתי החברות החליטו לבדוק שוב את הפרטים ונכון לכרגע אומניטק הזמינה אותי לתקן את המחשב תחת אחריות.

אעדכן.

פורסם
  • מחבר

דל ישראל ממשיכה להדגים לי איך לא נותנים שירות.

אחרי שמנהל המעבדה בשם הלאל הסכים לדבר איתי, (די בדר"כ זה 3 ימי עסקים עד שהוא מתפנה ללקוח וזה גם אחרי חצי איום של תביעה לנציג שענה) ]הוא הסביר לי שאחרי ברור אני זכאי לשירות רק עבור כרטיס המסך תחת הרחבת האחריות....אמרתי לו זה כל מה שרציתי מההתחלה...בכל אופן בגישה מעט שלילית הוא ביקש שאשלח לו צילומי מסך של הבעיה ואת הקבלה, שלחתי כבר ביום ראשון, אמרו שיחזרו אלי להמשך טיפול, מאז כלום, הנציג שאליו שלחתי את המייל לא מגיב ובינתיים דל ישראל לא נותנת לי שירות. מיום חמישי שעבר שהתחלתי עם זה.

פניתי ל DELL worldwide דרך הפייסבוק ושם הבטיחו שיטפלו בזה.

שורה תחתונה, דל ישראל thumbs_down.gif

פורסם

מעניין כמה עוד אנשים הם מנפנפים ככה ואם הם יודעים בכלל שיש להם את האפשרות הזאת לתקן את המחשב

כ"כ אופייני לחברה בישראל

תעדכן אותנו מה דל העולמי יעשו :)

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

סיכום:

הנייד חזר לפני כמה ימים מאומניטק תקין לאחר החלפת הלוח.

כאמור עשיתי טלפונים לשתי החברות עם בקשת הפעלת אחריות למוצר, בשתי החברות נציגי השירות לא היו מוכנים לעזור/לבדוק או להעביר לאחראי לבדיקה נוספת.

בשתי החברות הנציגים טענו שאני צריך לפנות לחברה השניה, שביקשתי שיעזרו לי לקבל את השירות מהחברה השניה לא היו מוכנים, שביקשתי להסביר לאחראי בדל את המצב לא היו מוכנים להעביר אותי אליו, שמעתי אותו ברקע אומר זאת.

פשוט לא נעשה מאמץ הכי קטן להקשיב ללקוח, לנסות להבין, לבדוק ואז לתת שירות, רק אחרי שבדל איימתי בתביעה לנציג שענה העבירו אותי למנהל המעבדה שהואיל סוף סוף לבדוק את הטענה שלי שהתבררה כנכונה ושאני אמור לקבל שירות מאומניטק ושהם יעדכנו אותם.

באומניטק רק מייל לבכיר שהעביר בקשה למנהל המעבדה שיבדוק את הנושא קידמה את זה, מנהל המעבדה אכן בדק וצלצל אלי ועדכן אותי שאני זכאי לאחריות.

בשתי החברות הנציגים עובדים במתכונת ראש קטן, מסתכלים במחשב, נגמרה האחריות הרשמית ? זהו תמשיך הלאה ולא מעניין אותנו, וחבל שמנהל המעבדה בדל ישראל לא לוקח שתי דקות להקשיב ללקוח שמבקש לדבר איתו.

מילה טובה על אומניטק, מהשלב שמנהל המעבדה שוחח איתי ועדכן אותי שאוכל להגיע לתקן השירות והתיקון היו לשביעות רצוני.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים