פורסם 2012 ביוני 1313 שנים בעקבות הדיון הבא:http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=522720.10 לא הגיע אלי טכנאי מהוט. נתנו לי פיצוי חודש חינם של חבילת טריפל.לפי דברי משתמשי הפורום באותו הדיון, נאמר לי שמגיע לי פיצוי כספי, ושלא הייתי צריך לוותר.זה קרה לפני מספר חודשים. 1. האם מאוחר מדי לבקש מהם את הכסף? מדובר על סכום לא קטן של 600 שקל. והאם לבקש 300 או את כל הסכום?2. בנוסף לזה אשמח אם מישהו יפנה אותי לאיזשהו מקור באינטרנט (אם קיים, אני אפילו לא יודע איך קוראים לחוק הזה) כדי שיהיה לי מה להגיד בדיוק לנציג הוט.תודה לעוזרים!
פורסם 2012 ביוני 1313 שנים חפש את "חוק הגנת הצרכן" וקרא בו.לדעתי, מאחר והסכמת לקבל פיצוי חלופי הם לא מחוייבים לפצותך שוב, אבל אין לך מה להפסיד.
פורסם 2012 ביוני 1413 שנים כן ולא.לא - הם לא מחוייבים אוטומטית לתת פיצוי.כן (אולי) - כי במידה והם מציעים פיצוי חלופי [מותר להם] הם צריכים להבהיר לך גם מה הפיצוי לפי החוק ונטל ההוכחה שהם הבהירו זאת לך מוטל עליהם. כתבתי "אולי" כי אין לי מושג מה הבהירו לך מצד אחד, ומה הם יוכיחו שהבהירו לך מצד שני.דעתי האישית היא שעקב הזמן שחלף אין טעם שתפנה לבית משפט (תצטרך להסביר מה פתאום נזכרת אחרי שבפועל אתה לקחת ומשתמש בפיצוי שהציעו לך), אבל אין לך מה להפסיד בפנייה אליהם.חוק הגנת הצרכן - http://www.moit.gov.il/cmsTamat/InternalPage.aspx?FRAMELESS=false&NRNODEGUID=%7b0A39578F-DAEB-4357-8565-157CA6B84C4F%7d&NRORIGINALURL=%2fNR%2fexeres%2f0A39578F-DAEB-4357-8565-157CA6B84C4F%2ehtm&NRCACHEHINT=Guest#_Toc276461301"חוק הטכנאים" בתוכו - סעיפים 18א.(ג) - (ו).ספציפית לעניין פיצוי חלופי - 18א.(ה)
פורסם 2012 ביוני 1413 שנים מחבר הסכמתי לקבל את הפיצוי של חודש חינם (סעיף ה').אבל, לא הובהר לי על ידי הנציג שאני זכאי לתשלום כספי של 600 שקל. האם זה יכול להוות קייס?
פורסם 2012 ביוני 1413 שנים ברגע שהסכמת לפיצוי ובטח כבר ניצלת אותו בצורה חלקית או מלאה אינך זכאי חפיצוי הכספי (לחברה מותר לנסות להציע פיצוי אחר או פיצוי שווה ערך אך בצורת זיכוי וכ'ו, אגב לפי החוק אתה רשאי לדרוש צ'ק על סך 600 שקלים ולא חודשיים חינם כי זה לא באמת עולה להם כסף)כמו כן מצרף לך קישור לעניין שמצאתי בחיפוש קליל בגוגלhttp://www.lawforums.co.il/objDoc.asp?PID=12293&OID=141418&DivID=1
פורסם 2012 ביוני 1413 שנים מחבר תודה. אבל למה אתה מזכיר את גוגל? בגוגל משתמשים כשיודעים את המונח. ציינתי בהודעה הראשונה שאין לי מושג איך קוראים לחוק.אני אקרא את מה מה שרשום בדיון.אז לפי מה שאתם אומרים, עדיף לקבל עוד חודש חינם, אין לי יכולת לדרוש מהם כסף? הסכמתי לפיצוי של חודש, אבל זה 300 שקל מתוך 600. עדיין לא קיבלתי את הסכום המלא.
פורסם 2012 ביוני 1413 שנים הסכמתי לקבל את הפיצוי של חודש חינם (סעיף ה').אבל, לא הובהר לי על ידי הנציג שאני זכאי לתשלום כספי של 600 שקל. האם זה יכול להוות קייס?זה יכול להיות קייס אם תוכל להוכיח אותו. אבל אחרי הזמן שעבר, ואחרי שנצלת את הפיצוי החלופי, אם הייתי שופט לא הייתי מתיחס אליך ברצינות.
פורסם 2012 ביוני 1413 שנים מחבר הזמן עבר בגלל שלא ידעתי שמגיע לי פיצוי. (טוב נו, רק לפני חודשיים ידעתי), ועכשיו יש לי זמן פנוי להתקשר לתמיכה אז למה לא?הדבר שאני רוצה להבין, למה טווח של חצי שנה משחק פה תפקיד כל כך חשוב? ולמה העובדה שהנציג הטלפוני לא הבהיר לי לגבי החוק לא עוזרת לי?כך התנהלה השיחה:ביקשתי פיצוי מנציג על כך שלא הגיע טכנאי ובזבזתי חצי יום עבודה.לא.ביקשתי שוב פעם יפה פיצוילאהרמתי את הקוללאהתחלתי לצעוקחודש חינםשום מידע על חוק הטכנאים ו600 שקל. שום הצעה מצידם על פיצוי כל עוד לא התחלתי להרים את הטונים.
פורסם 2012 ביוני 1513 שנים אמרתי כבר - בקש. להפסיד אין לך מה.אבל אם יסרבו לדעתי אין טעם שתלך למשפט. למה - כבר ציינתי. בכל מקרה -זה כספך, זה זמנך. ההחלטה שלך.
פורסם 2012 ביוני 1513 שנים חרה רשאית להציע פיצוי חלופי כלשהו או להציע את הכסף כזיכוי מול חשבונית הלקוח לא חייב להסכים ויכול להתעקש על צ'ק והוא יקבל אותו,במקרה שלך הסכמת לפיצוי יתרה מכך ניצלת אותו לצעוק זה אף לא באמת עוזר זה אגיד לך כמישהו שעבד בעברו במוקדי שירות של חברות שונות מי שצועק מקבל ישר יחס אדיש ואת מנימום הרצון של הנציג לעזור לעומת דיבור ענייני שמביא יותר,יחד עם זאת להפסיד אין לך מה אתה יכול להתקשר לאיים להתנתק ואולי תקבל עוד משהו את ה600 שקל בטוח לא תקבל כבר ואין טעם ללכת עם זה למשפט אבל איך שנוח לך.למה אני ציינתי את גוגל כי זה מנוע החיפוש שבו חפשתי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.