KSP (אילת) או TMS ? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KSP (אילת) או TMS ?


Gasturbat

Recommended Posts

שלום לכולם!בקיץ אני מתכנן לקנות מחשב, וחשבתי שאפשר לקנות אותו בKSP באילת שזה יצא הרבה יותר זול (אני קונה בערך ב-6000 אז זה יוצא זול ב-1000 שקל בערך), אבל אני יודע שיש להם שירות גרוע והם עושים בעיות עם אחריות ויכולים לשים רכיב מחודש/משומש, ואם אני ארכיב בעצמי אז הם יכולים להגיד שנגרם נזק פיזי ושאני צריך לשלם עליו.חשבתי לקנות שם חלק מהרכיבים, כמו כרטיס המסך וSSD, שאותם אפשר להרכיב אחר כך, ועדיין לקבל את ה-OC ש TMS עושים ואת ההרכבה שלהם.

מה דעתכם? שווה להוסיף את ה-1000 שקל האלה (או לקחת רכיבים זולים יותר) אבל להיות רגוע לחלוטין? או שKSP לא עד כדי כך רע ואפשר לקנות אצלהם אם יוצא הרבה יותר זול?תודה רבה לכל העוזרים מראש!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע לי קצת מוגזם מה שאתה אומר על KSP. תקנה ת'רכיבים בנפרד ותרכיב בעצמך וככה יהיה לך יותר מושג אם משהו משומש ותבצע בדיקות תקינות ישר לוודא שאין רכיב תקול. חבל על האקסטרה 1000

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשביל לקנות באילת אתה צריך להיות שם, לא ניתן להזמין (אם תכננת על זה). תבחר מה שנוח לך, רק אל תתייעץ ב-KSP על המפרט, סתם ידחפו לך זבל.

לפני שנים היה לי ניסיון רע מאוד עם KSP על כרטיס GT210 (עד היום הכרטיס תקול).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתכלס לא שווה לקנות באמת מחשב מאילת? זה בלי מע"מ ויוצא הרבה יותר זול. השאלה זה כל הדברים שצריכים להתבצע מול הסניף במקרה של תקלה וכו'. (או שאפשר לפנות לכל סניף אחר?)

מישהו התנסה בזה פעם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנסיוני אפשר לפנות לכל סניף של KSP לשם קבלת שירות.

אם אתה מזדמן לאילת, אולי שווה לך לעשות הזמנה לשם לסניף של דברים מסוימים, כדי לוודא שיהיה להם מלאי של מה שאתה רוצה - כולל תשלום מקדמה, זה יכול להיות משתלם.

אם אתה נוסע לאילת בשביל זה, אז זה יוצא טיפשי. עקרונית, לטובת נוחות מומלץ לקנות במקום שנגיש לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבתי על לעשות את זה בפעם שאני אלך לנופש באילת, זה שווה?

אתה יודע אם עדיין יש להם את הקטע הזה עם המדבקה במארז? אם כן, עדיף כבר להוסיף כסף בחנות אחרת ולהוציא את הכאב ראש הזה, אתה לא חושב ככה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על העצות, אני אכן נוסע לאילת ללא קשר לקניית מחשב, ומכל העצות שקיבלתי אני כבר אקנה שם את כל הרכיבים (חוץ מהמארז, אין להם DEFINE R3)

וארכיב בעצמי, יש לי ניסיון בזה ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. מישהו יכול לומר לי מה היתרונות בקניית רכיבים והרכבתם באופן עצמאי במקום לתת לחברה להרכיב אותם, מבחינת אחריות/מחיר וכו'?

2. דבר שני, כאחד שלא הרכיב אף פעם מחשב לבדו (אלא רק זיכרונות, כ.מסך וכונן אופטי), האם כדאי לקחת את הסיכון ולנסות להרכיב לבד בעזרת מדריכים מהאינטרנט?

3. כשקונים רק את הרכיבים, צריך לשמור על כל הקופסאות שלהם למען האחריות?

4. האם משחה טרמית מגיעה יחד עם המעבד או שצריך לרכוש אותה בנפרד?

אני עכשיו מאד מתלבט אם כדאי באמת לקנות את הרכיבים באילת ולהרכיב לבד בבית, כי זה יוצא באמת זול משמעותית. ההתלבטות היא אם לקנות רק רכיבים מאילת ולהרכיב לבד- במחיר זול, או לקנות מחשב קומפלט מ-TMS רק ששם אצטרך לבחור חלקים פחות טובים כדי לרדת במחיר. מישהו יכול לתת לי את דעתו? מה עדיף לדעתכם?

תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יוני מה הקשר לנושא הדיון? היית פותח תרד נפרד.

בכל אופן המשחה הטרמית לא מסופקת עם המעבד.לדעתי עדיף לך להרכיב בחנות.ברוב החנויות המחיר לא יעלה על 100 שקל וברכישת מחשב בסכום מסויים ההרכבה חינם (בחלק מהחנויות יש הנחות להרכבה "לחברי הפורומים").כמו כן בד"כ החנות לא סתם מרכיבה אלא מבצעת כמה בדיקות כך שאם יש רכיב פגום הוא יוחלף עוד בטרם הגיע אליך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לא קשור? זה בדיוק הנושא, סתם רציתי לחסוך אשכול.

יש להדגיש שההתלבטות היא בין KSP באילת ל-TMS. אני שואל את זה כי KSP נוהגת בשיטת המדבקה על המארז ואין מצב שאני אקנה מחשב עם מדבקה שמונעת ממני לפתוח את המארז. אז שאלתי אם כדאי לקנות חלקים זולים (KSP באילת ללא מע"מ) ולקחת סיכון של הרכבה עצמאית, או לקנות מחשב קומפלט מ-TMS שיעלה יקר יותר, אך יש את השקט בנוגע להרכבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי ב- KSP וגם נתתי להם להרכיב לצערי. נושא המדבקה קיים אבל זה רק למקרים קיצוניים ולא כל אחד שפותח תמארז האחריות בטלה..מה קורה עם שדרגת כמוני..רק אם הם רואים נזק פיזי ומדבקה קרועה כנראה עשיתה דברים שלא צריך במחשב.

עכשיו ההמלצה שלי היא בהחלט KSP באילת בתנאי שאתה יודע להרכיב. בשבילי KSP זה סופר של מוצרים והמוכרים הם קופאיות בסופר. כל עוד יש לך מפרט שהרכבת לבד (בחיים אל תשמע להמלצות שלהם) אז קנה את המוצרים ולך תרכיב! דווקא אצלם אין זבל ג'נרי ומוצרים משומשים..אני קונה הכל באריזת ריטאייל חדשה ואם המחיר שלהם אי אפשר להתווכח ברוב המוצרים. ככה אתה גם מקבל את כל התוספים שנשארים בצד וחנויות אוהבות לקחת ללקוח. זה מה שני עושה מאז (מאז המחשב שהרכבתי אצלם) ויעשה עם כל מחשב בעתיד..קונה אצל KSP ומרכיב בבית, ו- KSP אילת זה בכלל deal breaker עם החיסכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, אף פעם לא הרכבתי מחשב שלם בעצמי. אבל אם אני אסתכל במדריכים באינטרנט אתה חושב שצריכה להיות לי בעיה עם זה?

איזה חלקים עדיף שיהיו באריזת ריטייל? זה חשוב שזה יגיע עם הקופסא? יש הבדלי מחירים בין מוצרים עם קופסא לאלה שבלי.

המעבדים/הכרטיסי מסך שלהם באים בקופסא? לא רשום באתר שלהם RETAIL או משהו..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...