פורסם 2012 ביוני 413 שנים הוא רכש מוצר, נקודה. PayPal זה רק ה Gateway / תווך לביצוע העסקה.זה כמו שתטען שבכל עסקה שאתה מבצע באמצעות כ"א, אתה "רוכש שירות" להעברת כספים, כי ישראכרט שילמו לבית עסק - מגוכחך.
פורסם 2012 ביוני 413 שנים ברור שאתה צודק ומבחינה טכנית העסקה היא מול PP, אבל זה ממש לא משנה. חברת האשראי לא מטוטמת ויודעת בדיוק מזה PayPal, ושבעצם שילמת למוכר צד ג' על מוצר / שירות כלשהו.
פורסם 2012 ביוני 413 שנים לדעתי זה לא כזה פשוט, אם הוא ביצע עסקה מול פיפל, זה בית העסק מבחינת חברת האשראי.אולי הוא יכל להתכחש לחלוטין לעסקה, יענו להד"ם אבל אז יהיה לו עסק עם פיפל וזה כבר עניין של לשקר כי בכל זאת היתה עסקה.
פורסם 2012 ביוני 413 שנים הוא יכול לבטל בלי שום בעיה אבל הוא יהיה חשוף לתביעה\חסימת חשבון וכו' מפייפל.
פורסם 2012 ביוני 413 שנים חסימת חשבון - אפשרי בהחלט. לא הייתי עושה את זה בשביל $30...אין כ"כ מה לעשות - הוא עבר על ה TOS ולכן נדפק. המוכרים הסינים יודעים את זה מראש.
פורסם 2012 ביוני 513 שנים לדעתי זה לא כזה פשוט, אם הוא ביצע עסקה מול פיפל, זה בית העסק מבחינת חברת האשראי.ממש לא נכון. paypal הם רק מתווכים, לכן הכסף עבר ישירות ממך לבית העסק שקנית ממנו. paypal רק נותנת שירות של אבטחת מידע והגנה מפני רמאויות.אם תשאל בחברת האשראי הם יוכלו לראות את העסק האמיתי שרכשת ממנו.
פורסם 2012 ביוני 513 שנים פייאל אכן לא נותנים החזר על תלונות בעקבות מוצרים שאינן פיסים כמו CD-KEY, תמונות אלקטרוניות, שירותים שניתנים וכו'
פורסם 2012 ביוני 513 שנים מחבר כמו שהאחרים אמרו פה, אם אני יקבל חסימת חשבון בפייפל זה לא שווה כל הסיפוראני יוותר על זה וזהונלמד לקח להבא שגם על פייפל אי אפשר לסמוך
פורסם 2012 ביוני 513 שנים אם אתה מתעקש ללמוד את הלקחים הלא נכונים, זו זכותך.paypal היא אכן חברה חרא במובנים רבים, אבל במקרה הזה הוסבר לך במפורש שהבעיה היא אך ורק בגלל סוג מוצר ספציפי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.