Gil28 פורסם 2012 במאי 28 Share פורסם 2012 במאי 28 רק נציין שמהירות נמדדת ביחידות נפח חלקי שנייה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ברוס לי פורסם 2012 במאי 28 Share פורסם 2012 במאי 28 רק נציין שהדיון עוסק בנושא אחר.גיל! זה פורום צרכנות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nineball פורסם 2012 במאי 28 מחבר Share פורסם 2012 במאי 28 גיל צודק, והיה נכון בהרבה לכתוב mbps במקום mbit. אבל מובן לחלוטין למה התכוון המשורר.ברוס לי- הנציג שהיה לפני המכשפה ההיא, דניאל, היה נחמד והציע לי לשמוע מה יש להם להציע.ניוד 3 מתוך 4 הקוים שברשותנו זו החלטה חקוקה בסלע, לא משנה מה היה להם להציע, עדיין הייתי מנייד. הקו היחיד שלגביו באמת רציתי לשמוע אם יש הצעה אטרקטיבית היא הקו בו יש לנו מכשיר עם התחייבות.אני בוודאי ובוודאי לא רוצה מכשיר חדש, וגם לא רוצה להאריך את ההתחייבות. אבל מה, אפילו לנקודה של לדבר על המנוי הזה לא הגענו, בגלל השיחה המוצגת פה. בשלב מסוים פשוט אמרתי לנציגה שאין טעם להמשיך בשיחה, ושיהיה לה יום טוב, כבר לא עניין אותי לשמוע אם יש או אין להם חבילה טובה יותר מזו שיש לנו כרגע על הקו הזה.מטרת הת'רד הזה? הצגת מקרה, לא פחות ולא יותר. אם עוד ת'רדים בסגנון יצוצו, נדע שחברות הסלולר הגדולות משתמשות בטקטיקות של שקרים ללקוח כדי למנוע ממנו לעבור חברה. אם לא, סתם תקווה שאולי סלקום ימצאו את הנציגה הנ"ל וימצו איתה את הדין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ברוס לי פורסם 2012 במאי 28 Share פורסם 2012 במאי 28 אם עוד ת'רדים בסגנון יצוצו, נדע שחברות הסלולר הגדולות משתמשות בטקטיקות של שקרים ללקוח כדי למנוע ממנו לעבור חברה. אם לא, סתם תקווה שאולי סלקום ימצאו את הנציגה הנ"ל וימצו איתה את הדין.תגיד! איפה חיית עד היום? אם יצוצו? רק אם יצוצו עוד, אז נדע?מה עוד צריך לצוץ בשביל שאתה תדע?כל המדינה יודעת! נראה לי שאתה היחידי אולי שלא נפגע מהחברות האלה או שפשוט אתה מאלה שלא בודק את החשבון.הרצון שלך למצות את הדין עם הנציגה הספציפית הזאת מעיד על סופר נאיביות כמותה פגשתי בייצורי סגולה בצבא וחשבתי שכמותם אין עוד.בכלל נדמה שאתה רוצה להעניש אותה רק כי היא ביזתה את המומחיות שלך בתחום.אולי כדאי שתדע שבדרך כלל נציג של חברה מייצג אותה, את דרכיה, את שיטותיה, ואת מטרותיה.ואחרי שאתה שומע מהרבה אנשים שחוו את אותו הדבר הרי הדבר כעדות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nineball פורסם 2012 במאי 28 מחבר Share פורסם 2012 במאי 28 אתה קצת מפספס את הנקודה.זה שכולנו "יודעים" שחברות הסלולר (ועוד הרבה חברות אחרות בארץ) תחמניות, רמאיות, שקרניות ומה שלא יהיה, זה ברור וידוע.אבל זה לא מעוגן בקרקע, אם אתה רוצה להגיד היום "החברה הזו משתמשת בטקטיקות של שקרים" יש לך מעט מאוד הוכחות מוצקות להציג.ככל שיצוצו יותר מקרים כאלו, יש למילים הריקות לשעבר עוגן בקרקע, סתם לדוגמה (ואני לא אומר שצריך עכשיו להרים אחת-) לתביעה יצוגית או דברים בסגנון.לגבי למצות את הדין עם הנציגה הספציפית- אתה לחלוטין מפספס אותי.אני לא רותח מזעם על הנציגה ש "ביזתה את המומחיות שלי" ולא קרוב לזה. למעשה, אחרי ניתוק הטלפון בכלל לא הרגשתי כעס, להיפך, כמעט התחלתי לרקוד במקום, הוכיחו לי מעל לכל ספק שההחלטה שעשיתי לנייד את הקוים הייתה כל כך נכונה, ושבעתיד לא איאלץ לסבול עוד שיחות דומות עם נציגי שירות כאלו. זו הייתה הפעם האחרונה, לפחות לשנים הקרובות, שאני נאלץ לפנות לשירות לקוחות של חברת הסלולר.ימצאו וימצו איתה את הדין? סבבה, זה אומר שהם טיפלו בפניה כהלכה. זה לא כאילו הולכים לדווח לי על מה נעשה אם בכלל.לא עשו כלום? לא איכפת לי, אני לא המעסיק שלה, וכנראה שלא איאלץ לדבר איתה עוד בחיים. כמו שציינתי, זה לא כאילו אני זוכה לדיווח גם ככה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Achiron פורסם 2012 במאי 29 Share פורסם 2012 במאי 29 ככל שיצוצו יותר מקרים כאלו, יש למילים הריקות לשעבר עוגן בקרקע, סתם לדוגמה (ואני לא אומר שצריך עכשיו להרים אחת-) לתביעה יצוגית או דברים בסגנון.אוי, איזה חמוד. הוא חושב שמישהו שם קצוץ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2012 במאי 29 Share פורסם 2012 במאי 29 איזה מתיש אתה. למה בכלל להתווכח איתה? למה לנהל שיחה ארוכה וחסרת טעם? תגיד לא רוצה לשמוע כלום, תנתקי אותי עכשיו. נגמר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zinger777 פורסם 2012 במאי 29 Share פורסם 2012 במאי 29 זה מזכיר לי שלפני שעברתי לרמי לוי, יצרתי עם סלקום קשר ושאלתי שאלה לגבי ההתניידות.כשהנציגה הבינה שאני רוצה לעבור לרמי לוי היא פשוט ירדה עליו ובאיזה שהוא מקום גם עליי כשאמרה "אתה תשלם לאותו אחד שאתה קונה אצלו עוף".למזלנו אפשר להכריז על ברוך שפטרנו מעול זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OldNavyפלאפון פורסם 2012 במאי 29 Share פורסם 2012 במאי 29 זה לא סוד, זה ידוע ממזמן שבכל מוקדי השימור לקוחות משמיצים מתחרים בטענות כאלו ואחרות. מה שכן זה תמיד מצחיק לשמוע נציג\ה שאין להם מושג מה הם אומרים זה מה שקורה כשמשקיעים בהכשרה מאוד דלה לנציג\ה חדש\ה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iakovl פורסם 2012 במאי 29 Share פורסם 2012 במאי 29 עזבו... אני את שלי מול סלקום כבר עשיתי, לא עוזב את החברה בשנתיים הקרובות לפחות, פשוט כי אף חברה לא תהיה משתלמת בשבילי לעומתם עכשיו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
klayton פורסם 2012 במאי 29 Share פורסם 2012 במאי 29 זה לא סוד, זה ידוע ממזמן שבכל מוקדי השימור לקוחות משמיצים מתחרים בטענות כאלו ואחרות. מה שכן זה תמיד מצחיק לשמוע נציג\ה שאין להם מושג מה הם אומרים זה מה שקורה כשמשקיעים בהכשרה מאוד דלה לנציג\ה חדש\ה. כי רוב הנציגים הנורמלים עוברים לאבטחת מידע(הרבה פחות כאבי ראש+משכורת שעולה עם הותק). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zinger777 פורסם 2012 במאי 29 Share פורסם 2012 במאי 29 עזבו... אני את שלי מול סלקום כבר עשיתי, לא עוזב את החברה בשנתיים הקרובות לפחות, פשוט כי אף חברה לא תהיה משתלמת בשבילי לעומתם עכשיוציניות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iakovl פורסם 2012 במאי 29 Share פורסם 2012 במאי 29 ציניות?0% ציניותלי אישית (יותר נכון לכל המשפחה) לא משתלם לעזוב את סלקום קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OldNavyפלאפון פורסם 2012 במאי 29 Share פורסם 2012 במאי 29 תע"ש? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zinger777 פורסם 2012 במאי 29 Share פורסם 2012 במאי 29 0% ציניותלי אישית (יותר נכון לכל המשפחה) לא משתלם לעזוב את סלקוםאני אשמח שתפרט איך הגעת למסקנה הזאת (פירוט מסלולים) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.