עבור לתוכן

בעיה עם מוכר ב EBAY

Featured Replies

פורסם

אם החבילה נעלמת - המוכר מזכה אותך והוא זה שמתחנן לדואר שימצאו לו אותה.

  • תגובות 38
  • צפיות 7.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

אז מה עושים?

מבקשים מספר מעקב אבל לא מסכימים לשלם על זה?

פורסם

לא מבקשים כלום!

לא קיבלת את החבילה? אתה פותח Dispute ומזכים אותך.

פורסם
  • מחבר

מוכר יכול להגיד שזה אשמתי שלא קניתי ממנו מספר מעקב במקרה שהחבילה לא מגיעה?

פורסם

לא מבקשים כלום!

לא קיבלת את החבילה? אתה פותח Dispute ומזכים אותך.

למוכר אין מילה בכלל, PayPal / eBay מטפלים בזה. וזה לא חוקי שהמוכר מבקש תוספת על מס' מעקב.

פורסם
  • מחבר

עידכון:

אמרתי לו שמי שרצה ממני את המוצר שהזמנתי(ולא קיבלתי), לא מוכן עכשיו לקנות אותו ממני ונתקעתי אם המוצר שהוא הביא לי- שלא שווה כלום, בנוסף לכך הוא פישל שהוא שלח לי את המוצר מאוחר.(שזה מה שקרה באמת)

הוא הסכים לשלוח לי את המוצר שהזמנתי מההתחלה חינם אין כסף.

אבל הוא לא רוצה לתת לי מספר מעקב.

סוף טוב הכול טוב

רק אני דואג שאם המוצר לא יגיע אלי הוא יריח שמשהו חשוד.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

המוכר אמר שהוא ישלח את המוצר, מחר נגמר לי הזמן שאני יכול להגיש תלונה, הוא לא דיבר איתי ולא אמר לי אם המוצר נשלח, אני חושש שהוא מחכה שיגמר הזמן שאני יכול להגיש תלונה.

מה עושים?

פורסם

תגיש תלונה של Item not received.

פורסם

^^ לא מומלץ, המוכר יספק לאיביי את מספר המעקב, איביי יראו שהחבילה כן התקבלה והוא יפסיד את הקייס.

במקרה זה אם פותחים אז לפתוח על Item not as described.

וזאת דעתי לפי ניסיוני.

פורסם

צודק, חשבתי לרגע שהוא לא קיבל מוצר בכלל.

יש 2 אופציות:

- לפתוח Item not as described, ופייפל יפסקו לטובתך ויבקשו שתשלח את הפריט חזרה. אם אתה עושה זאת, אז -רק- עם מספק מעקב.

- לפתוח Item not received, ואם המוכר לא יכול לספק מספר מעקב, יפסקו לטובתך כנראה. זו שאלה של מצפון.

פורסם

^^ לא מומלץ, המוכר יספק לאיביי את מספר המעקב, איביי יראו שהחבילה כן התקבלה והוא יפסיד את הקייס.

במקרה זה אם פותחים אז לפתוח על Item not as described.

וזאת דעתי לפי ניסיוני.

תלוי. קרה לי משהו בסגנון והמוכר טען שהוא שלח לי מחדש עם מספר מעקב, רק שהתברר שהמספר שצירף הוא של ההזמנה המקורית (שלא הגיעה). קבלתי זיכוי תוך 5 דקות.

פורסם
  • מחבר

רשמתי שסיכמתי עם המוכר שהוא שולח לי אותו שוב והוא לא שלח(Item not received)

אוקי מקרה אחר.

מוכר שלח לי מוצר, המוצר הגיע שבור וכל האירזה של הניייר בועות הייתה מפוצצת ולא שווה בכלל.

שלחתי לו הודעה, הוא שלח לי את המוצר שוב, אבל שוב פעם הוא נשבר כי הנייר בועות לא הגן עליו

מחר נגמר לי הזמן לפתוח תלונה,

לפתוח תלונה?

נראה לי אני אפתח תלונה ואספק גם כמה תמונות.

פורסם

איך אתה מצליח ליפול על כל המוכרים המוזרים האלה?

פורסם

הוא עושה עליהם מעקב

(:

פורסם

אם כבר מדברים על זה, שלחתי לקונה לוח אם חדש, כמובן עם מספר מעקב.

הוא טוען שלא קיבל אותו, ופתח נגדי קייס.

eBay פסקו לטובתי, ונפנו אותו.

הוא נתן לי וואחד פידבק שלילי. איך קורה דבר כזה?

פניתי לeBay והם די מתעלמים מהעניין.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים