פורסם 2012 במאי 2013 שנים לפני כמה זמן הזמנתי את המוצר הזה.והוספתי 3 דולר למספר מעקב.קיבלתי את המוצר הזה.שלחתי למוכר הודעה ביום שישי לגבי זה שקיבלתי את המוצר הלא נכון והוא עוד לא ענה לי.וגם שלחתי לו קצת תמונות כדי שלא יחשוב שאני עובד עליו.בינתיים מצאתי מישהו שמוכן לקנות אותו ממני.יש מה לעשות עוד כנגד המוכר?אני חייב את המוצר שהזמנתי.אשמח לעזרה ויעוץ.
פורסם 2012 במאי 2013 שנים מחכים עוד יום-יומיים ואם המוכר לא עונה, פותחים dispute דרך eBay, ואז המוכר כבר ידאג לחזור אליך ולתקן את הטעות.
פורסם 2012 במאי 2013 שנים כל אדם הוא שונה. אין לדעת מה בדיוק יקרה, אבל סביר להניח שהוא יבקש ממך להחזיר אם אתה רוצה את השני. הרי הוא לא ישלח לך עוד מוצר ויספוג את עלות הנוכחי. מה שכן, משום שמדובר בטעות שלו, הגיוני שיזכה אותך על עלות המשלוח שלך חזרה ואולי יציע גם איזשהו פיצוי על בזבוז זמנך.אם אתה רוצה לשמור את זה כדי למכור אותו ולשלם פעם נוספת כדי לקבל את השני (בניכוי הפרש המחירים ביניהם), דבר איתו. סביר להניח שתוכלו להגיע להסדר כזה.כל עוד אתה עושה את כל התכתובת דרך eBay - הכל מתועד, ובמקרה של בעיות קשות מול המוכר תהיה מוגן.
פורסם 2012 במאי 2013 שנים מחבר סבבהמה לגבי תשלום על מספר מעקב בשיטה שאתה שולח לו כמה כסף שהוא רוצה על המספר מעקב לחשבון פאי פאל שלו, ובדף הקניה של הפריט אתה מציין את המספר העסקה(שבה שילמת לו על המספר מעקב)פעולה זו תקפה? אני מבוטח?אני לא רוצה את זה שהזמתי( מי שהזמנתי את זה בשבילו ויתר כי הוא מפחד שירמו אותו)בכמה הוא יפצה אותי? 6 דולר?
פורסם 2012 במאי 2013 שנים סבבהמה לגבי תשלום על מספר מעקב בשיטה שאתה שולח לו כמה כסף שהוא רוצה על המספר מעקב לחשבון פאי פאל שלו, ובדף הקניה של הפריט אתה מציין את המספר העסקה(שבה שילמת לו על המספר מעקב)פעולה זו תקפה? אני מבוטח?אני לא רוצה את זה שהזמתי( מי שהזמנתי את זה בשבילו ויתר כי הוא מפחד שירמו אותו)בכמה הוא יפצה אותי? 6 דולר?לפי חוקי אייבי, האחריות על מעקב משלוח היא על המוכר. אל תתן יד למוכרים שרוצים תוספת עבור מעקב. אתה בכל מקרה מכוסה, אך אם אין מעקב המוכר לא מכוסה וזה בעיה שלו (במקרה של בעיה, אתה תזוכה).כרגע מה שתעשה זה חכה לתשובה ממנו (יומיים שלושה), מה שצריך לקרות זה שאתה תשלח לו את המוצר השגוי בדואר (הוא אמור לומר לך איך), על חשבונו, והוא ישלח לך את המוצר הנכון על חשבונו (כולל מעקב ששילמת כבר, אתה לא משלם פעמיים). שים לב שמרגע הקניה יש לך 45 יום הזדמנות לפתוח דיספיוט, ו- 60 יום לתת פידבק. אם הכל מתנהל כמו שצריך, מגיע לו פידבק חיובי על תיקון הטעות.
פורסם 2012 במאי 2013 שנים מחבר מי שהזמין ממני את המוצר הוא צלם מתחיל, אני אמרתי לו שינסה למצוא מישהו שמשתמש במוצר שהגיע, הוא מצא, כנראה שהמוצר ימכר.אני רוצה שיחזיר לי את ההפרש בין המוצרים.אני רוצה להימנע להחזרת המוצר כי זה כאב ראש, בכל מקרה כמה זה אמור לעלות לי המשלוח חזרה?
פורסם 2012 במאי 2113 שנים מחבר הוא לא עונה לי.התחלתי בפתיחת התלונה.חייב לרשום כמה כסף אתה רוצה לקבל בחזרה?פתחתי את התלונה דרך PAYPAL זה משנה אם פותחים דרך PAYPAL או דרך EBAY?לפי חוקי אייבי, האחריות על מעקב משלוח היא על המוכר. אל תתן יד למוכרים שרוצים תוספת עבור מעקב. זה כתוב איפשהו?כי בטח עולה למוכר להוסיף מספר מעקב, למה שהוא יתן לי בחינם?
פורסם 2012 במאי 2213 שנים מחבר המוכר מבקש ממני עזרה, הוא מבקש ממני שאני אנסה למכור את מה שקיבלתי והוא יחזיר לי את ההפרשים בין המוצרים,אחרי שאני אמכור את המוצר שקיבלתי אני אקנה את מה שרציתי לקבל מההתחלה.פתרון קצת עקום אבל ננסה.
פורסם 2012 במאי 2213 שנים סבבהמה לגבי תשלום על מספר מעקב בשיטה שאתה שולח לו כמה כסף שהוא רוצה על המספר מעקב לחשבון פאי פאל שלו, ובדף הקניה של הפריט אתה מציין את המספר העסקה(שבה שילמת לו על המספר מעקב)פעולה זו תקפה? אני מבוטח?אני לא רוצה את זה שהזמתי( מי שהזמנתי את זה בשבילו ויתר כי הוא מפחד שירמו אותו)בכמה הוא יפצה אותי? 6 דולר?לא מבוטח ונוגד את ה TOS של איביי.בכלל, אל תעשה את זה יותר להבא, כי מס' מעקב מגן על המוכר (בתור Proof of shipment). סתם בזבוז כסף מצדך.הפתרון שהמוכר הביא לך גם נוגד את ה TOS, ככה שאם הוא לא יחזיר לך את ההפרש מסיבה כלשהי (יעלם לדוגמא) אתה לא תכוסה.
פורסם 2012 במאי 2213 שנים מחבר המספר מעקב זה בשביל השקט הנפשי שלי, לבקש מהמוכרים מספר מעקב אבל לא להסכים לשלם על זה שקל?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.