פורסם 2012 במאי 1013 שנים שוב שלום איך אפשר לעשות חזקה של מספר ללא שימוש במתודה הנ"ל? ניסיתי את הקוד הבא, שנראה לי די הגיוני. var number=1*prompt("enter a number","");var number1=1*prompt("hezka","");var goal=number;count=0; while(count<=number1) { goal=goal*number; count=count+1; }alert(goal); אשמח אם תוכלו לעזור ולהכווין אותי. תודה!
פורסם 2012 במאי 1013 שנים הרעיון שלך נכון, אתה רק צריך לטפל בניואנסים (תחשוב כמה פעמים הלולאה שלך רצה, וכמה פעמים היא אמורה לרוץ). תבדוק את הקוד שלך על קלטים פשוטים (לדוגמה - 3 בחזקת 2, 2 בחזקת 3, 4 בחזקת 0...) ותנסה להבין מה הבעיה בקוד שלך לפי התוצאות. אם זה עדיין לא ברור, תנסה אפילו להשתמש בטבלת מעקב בשביל לבדוק כמה פעמים הלולאה רצה ומה הערכים של המשתנים בכל איטרציה.דרך אגב, כדאי לתת שמות אינפורמטיביים יותר למשתנים שלך. לדוגמה, במקום number ו-number1 תקרא למשתנים base (בסיס) ו-exponent (מעריך).
פורסם 2012 במאי 1013 שנים מחבר אוקיי עליתי על הטעות.count צריך להיות שווה ל-2 אחרת או יכפיל יותר מידי פעמים.הנה הקוד המתוקן והעובד:var base=1*prompt("enter a number","");var exponent=1*prompt("hezka","");var goal=number;count=2; while(count<=exponent) { goal=goal*base; count=count+1; }alert(goal);שוב תודה ידידי, עזרת לי מאוד!
פורסם 2012 במאי 1113 שנים מחבר מספר בחזקת 0 שווה 1.אבל עדיין אני לא מבין איפה צריך לשפר או להוסיף.אשמח אם תכווין אותי..
פורסם 2012 במאי 1113 שנים x בחזקת 2 זה כמו לקחת את 1 ולכפול אותו ב-x פעמיים.x בחזקת 3 זה כמו לקחת את 1 ולכפול אותו ב-x שלוש פעמים.x בחזקת 0 זה כמו לקחת את 1 ולכפול אותו ב-x אפס פעמים.
פורסם 2014 במרץ 2511 שנים אם המעריך הוא 0, אתה מחזיר 1.אם לא אתה צריך להכפיל את 1 בבסיס [מעריך] פעמים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.