עבור לתוכן

ivory

Featured Replies

פורסם

אתה סתום או שאתה עושה את עצמך ?

לפני שאתה קורא למישהוא דביל,תוודא שאתה יודע את כל הפרטים ילדון

"ילדון"? אתה יודע בן כמה אני שאתה מדבר אלי ככה? סביר להניח שאני יותר מבוגר ממך, ויותר מנוסה ממך - חצוף שכמותך.

הצעה לחיים:

תלמד לדבר כמו בנאדם, אח"כ תפתח יחסי אנוש ברמה סבירה, ואח"כ גם תלמד לדבר עברית כמו שצריך. לפני כן אף אחד לא מסוגל לקחת אותך ברצינות וה"איומים" המגוחכים שלך לתביעה לא יזיזו לאף אחד.

נפנופי ידיים צעקות קללות ולבכות לאבא - לא יעזרו לך לפתור בעיה, ובוודאי שלא לקבל זיכוי של פי 2 מהמחיר ששילמת.

דביל.

  • תגובות 85
  • צפיות 13.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

חברים, נא להרגיע את הרוחות, אין צורך לרדת לגופו של אדם.

פורסם
  • מחבר

"ילדון"? אתה יודע בן כמה אני שאתה מדבר אלי ככה? סביר להניח שאני יותר מבוגר ממך, ויותר מנוסה ממך - חצוף שכמותך.

הצעה לחיים:

תלמד לדבר כמו בנאדם, אח"כ תפתח יחסי אנוש ברמה סבירה, ואח"כ גם תלמד לדבר עברית כמו שצריך. לפני כן אף אחד לא מסוגל לקחת אותך ברצינות וה"איומים" המגוחכים שלך לתביעה לא יזיזו לאף אחד.

נפנופי ידיים צעקות קללות ולבכות לאבא - לא יעזרו לך לפתור בעיה, ובוודאי שלא לקבל זיכוי של פי 2 מהמחיר ששילמת.

דביל.

תכתוב כספ באותיות אנגליות-זה הפורום שיתאים לך..

נטול השכלה שכמוך..

פורסם

הדיון ננעל. כשתחליטו לדון בנושא בצורה בוגרת ולא לרדת לגופו של אדם ללא צורך, אשקול לפתוח אותו שוב.

יניב, אם יש לך מידע רלוונטי חדש לגבי הנושא, אפתח את הדיון שוב, וזאת כל עוד תדונו בנושא בצורה מכובדת ולא תיכנסו להעלבות הדדיות.

פורסם
  • מחבר

שלום לכולם,

לפני כמה ימיים פתחתי נושא על כך שאייבורי מכרו לי ציוד מקולקל.

בסופו של דבר אייבורי החליטו לתת לי את האוזניות HS1 שהן דומות לHS1A שקניתי בזמנו ,HS1 יותר יקר אך ללא ספק HS1A עדיין טובות יותר.

אייבורי עמדו בשלהם ובסופו של דבר נתנו לי את האוזניות שהתקלקלו.

חבל שהם החליטו להחזיר לי את האוזניות שמגיעות לי לפי חוק אחרי איומים,אבל הם עשו עבודה טובה והפתיעו אותי ללא ספק.

השירות לקוחות עשו עבודה טובה.

אבל,אם בסופו של דבר הם החליטו לתת לי את האוזניות.. מדוע לא עשו זאת לפני שנתנו לי זיכוי של 220 ש''ח ?

אני לא יודע איך הם עובדים אבל משו מריח לי לא טוב בחברה הזאת,כן הם נתנו לי אוזניות חדשות אבל עדיין אני השקול כמה פעמיים לפני שאני יקנה שם שוב.

בכל מקרה הם עשו את שלהם,והראו אחריות .

פורסם

זה מתאים לפורום צרכנות.

פורסם

אז למה שלא תכתוב את ההודעה הזאת (וכדאי לשפר מעט את הניסוח) באותו תראד שפתחת לפני כמה ימים?

חוץ מזה, זה שייך לפורום "צרכנות".

פורסם
  • מחבר

אני מאמין שרק פה האיש מאייבורי יראה את זה..

פורסם

שטויות

מה ההבדל בין פה לבין פורום צרכנות ?

להפך, הסיכוי גדול יותר שם.

אגב, זה לא נתון להחלטתך איפה למקם את הפוסט.

יש נהלים ברורים באתר

והמנהלים כמובן יחליטו אם להשאיר את הפוסט בפורום הזה או להעבירו לצרכנות

פורסם

הדיונים מוזגו לדיון אחד שהועבר לפורום צרכנות.

פורסם

שיי אתה עושה את העבודה שלך בצורה לא טובה שמעצבנת את הלקוח.

אני מקווה שתיהיה נוכח בתביעה שאני הולך להגיש כמו שכתבתי לך.

יצאתי זכאי בתביעה על דוח ששטור נתן על 1000 על משו שלא ביצעתי(שימוש בפלאפון)אני ינצח גם תביעה קטנה כזאת.

אפילו שזה הרבה כאב ראש בשביל 220 אבל אני הולך לשבור תראש רק על העקרון.

אם הייתי בנעליים של שי, והיית בא לחנות, הייתי דופק לך כאפה ובועט אותך החוצה. אתה חוצפן.

אז קרתה טעות, עשית בחוכמה ופנית לפורום בכדי להתלונן. בא עובד אייבורי ומציע אישית לטפל לך בבעיה. במקום לתת לזה צ'אנס נוסף, אתה מתפרץ עליו שוב פעם כמו אידיוט ובצורה אטומה חוזר שוב פעם שאייבורי שקרנים ואסור לקנות מהם.

היו לי בעבר גם בעיות עם חנויות וחברות. אם זה HOT, בזק בינלאומי, מדיה גיים ועוד חנויות. כשעובדי החנויות באו לקראתי, הם באמת עמדו במילתם כשרשמו על גבי הפורומים שיטפלו בבעיות שלי. וטיפלו. ממדיה גיים אפילו שלחו מוצר נוסף בלי שהייתי צריך לשלם להם עם שליח עד הבית (כי המוצר שקניתי לא עבד בכלל).

אז נצל את הכוח שיש כיום לאינטרנט, ואל תהיה חמור ותתעקש על הדברים שלך כשבאים לקראתך.

פורסם
  • מחבר

אם הייתי בנעליים של שי, והיית בא לחנות, הייתי דופק לך כאפה ובועט אותך החוצה. אתה חוצפן.

אז קרתה טעות, עשית בחוכמה ופנית לפורום בכדי להתלונן. בא עובד אייבורי ומציע אישית לטפל לך בבעיה. במקום לתת לזה צ'אנס נוסף, אתה מתפרץ עליו שוב פעם כמו אידיוט ובצורה אטומה חוזר שוב פעם שאייבורי שקרנים ואסור לקנות מהם.

היו לי בעבר גם בעיות עם חנויות וחברות. אם זה HOT, בזק בינלאומי, מדיה גיים ועוד חנויות. כשעובדי החנויות באו לקראתי, הם באמת עמדו במילתם כשרשמו על גבי הפורומים שיטפלו בבעיות שלי. וטיפלו. ממדיה גיים אפילו שלחו מוצר נוסף בלי שהייתי צריך לשלם להם עם שליח עד הבית (כי המוצר שקניתי לא עבד בכלל).

אז נצל את הכוח שיש כיום לאינטרנט, ואל תהיה חמור ותתעקש על הדברים שלך כשבאים לקראתך.

חמודי,

רק ככה זה עובד היום,תלמד.

עובדה שבסוף קיבלתי מה שרציתי ..לא ?

פורסם

תאמין לי שהייתה מקבל אותו דבר בדיוק עם היית מדבר עם שי בהיגיון ולא תוקף אותו

כל מי שפעיל בזמן האחרון פה בפורום רואה ששי תורם מעל ומעבר !

ואני לא יתפלא שגם ככה קשור לזה שנתנו לך את אותם האזניות שקניתה מלכתחילה

פורסם

אף פעם לא התנסיתי בשירות של Ivory (חוץ מפעם אחת שבאתי לקנות psmove ב90 כפי שפורסם במבצע בעיתון והתקשרתי לברר האם מדובר בטעות ואמרו לי שלא, אבל כשבאתי אמרו לי שהמחיר שגוי והציעו לי אותם במחיר מלא, רק על הדלק שילמתי :pissed: )

בכל מקרה ההודעות של שי מראות לי שאכפת לו בנוגע לחוויית השירות שלך בסניף אייבורי.

כשאני פתחתי נושא על החלפת אוזניות בksp הם אף פעם לא טרחו להגיב.

אחרי חודשיים שהם השאירו את האוזניות שלי שבויות בטענה שהתקלה לא באחריות, היינו צריכים לפנות,לרייזר העולמית על מנת להוכיח שהתקלה באחריות, הם בסופו של דבר החליפו את האוזניות אך ניסו להימלט ממתן אחריות בכל דרך אפשרית.

שתי הרשתות זקוקות לשיפור חוויית השירות, אך נראה כי אייוורי בדיוק בנתיב הנכון, ואת המוצר הבא שאקנה כנראה אקנה דרכם

פורסם

כמו שכבר אמרתי בתרד זה, גם אני החלפתי פעמיים אוזניות חדשות שלא היו תקינות ובסוף נתנו לי פיצוי בצורת אוזניות יקרות יותר (כמובן באייבורי)! קצת עברתי מסכת גירורות בתהליך אבל אין ספק שאם הייתי יודע שיש להם מציג פה, התהליך היה קצר יותר. בגדול יש להם שירות טוב, אקנה מהם בעתיד שוב.

לא תמיד צריך להיכנס בכל הכוח על ההתחלה בחנות..רק כאשר יש התעלמות ופה היה לך בנאדם שרצה לעזור לך באופן אישי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים