הרחבת אחריות של lenovo t400 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הרחבת אחריות של lenovo t400


gofmarat

Recommended Posts

שלום,

קניתי לפני פחות מ3 שנים את הלפטופ בהזמנה מהאתר של CTO, ובחרתי להרחיב ישר את האחריות ל-3 שנים, נשארו לי עכשיו עוד חודשיים לגמר האחריות, האם אני יכול להרחיב אותה לעוד שנתיים?

תודה מראש,

מרט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל, אם קנית אותו באתר לנובו ארה"ב, יש סיכוי טוב שגם את הרחבת האחריות צריך לבצע מול לנובו ארה"ב. תנסה מול לנובו , אך אל תפתח ציפיות.

בעקרון אתה צודק, אפשר להרחיב עד ל5 שנים, אך ממה שהבנתי, משום שעל המחשב שלך כבר יש הרחבת אחריות אחת (והוא לא הגיע מראש עם 3 שנות אחריות), זה יכול להיות קצת בלאגן עד שיצליחו לסדר לך את זה.

הימור שלי - בסוף זה יצליח לך, אך תתכונן לתהליך ארוך ומתיש מול נציגי המכירות ושרות הלקוחות האימפוטנטים של ארה"ב. אם יש לך רק עוד חודשיים, ואתה בטוח שברצונך להרחיב את האחריות, תתחיל לטפל בנושא מיד, כי יכול להיות שפשוט ייגמר לך הזמן עד שהכסילים האלה יבינו מה לעשות.

גילוי נאות: ניסיתי בעבר לעשות דבר דומה אך הפוך - להרחיב אחריות מ3 שנים ל5 שנים דרך ארה"ב למחשב שנקנה בישראל (מהסיבה שבישראל לא הציעו ולמיטב ידיעתי עדיין לא מציעים הרחבות אחריות ל5 שנים). נתקלתי בכל-כך הרבה טמטום, חוסר הבנה חוסר ידע אצל כל הנציגים שדיברתי איתם בנוגע לנהלים של החברה שאותה הם מתיימרים לייצג, שרק אחרי כמעט 3 חודשים קיבלתי תשובה ברורה ושלילית (שלא ניתן לבצע את ההרחבה), וזאת אחרי שחייבו אותי כבר בעלות ההרחבה (בסוף גם התייאשתי מלנסות לקבל זיכוי וביצעתי תהליך כשל תמורה מול חברת האשראי שהחזירה את הכסף).

בכל מקרה, מאוד אשמח שתעדכן על התהליך ומה יקרה בסוף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי נייד לפני שנתיים ובקנייה שאלו אותי אם אני מעוניין להרכיב לשלוש שנים אמרתי להם שלא וזהו... לפני חצי שנה (קצת יותר) רציתי להרחיב ל-3 שנים וידעתי שעל הדגם הזה ניתן גם ל-5 שנים, אז שאלתי והתשובה שלהם הייתה חד משעמית לא. את ההרחבה ל-3 שנים בסוף לא ביצעתי כי מצאתי זול דרך העבודה של חבר.

אל תחשוב שלא ניסיתי לבקש מהם מספר פעמים, במשך (במהלך) יומיים דיברתי עם כמה נציגים ונציגות אך הדבר לא יתאפשר. בסוף ויתרתי, שחבר שלי הראה לי משתלם (קניתי אותו והוא עובד מצוין). :)

למרות שהגיוני שאם קנית אותו בארצות הברית ותדבר איתם יסדרו לך את זה. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני מבין נכון, אז המקרה שלך שונה בדבר אחד מהותי.

קנית לפני שנתיים ולא הרחבת לשלוש שנים. משמע הייתה עליו (כנראה) אחריות לשנה. אם רצית להרחיב אחריות לפני כחצי שנה - סימן שהאחריות המקורית פגה. במצב זה באמת אין מה לעשות. הרחבת אחריות אפשר לעשות רק כל עוד המקורית בתוקף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...