פורסם 2012 במרץ 2013 שנים שלום,לפני כ-2.5 רכשתי דיסק ST3500418AS של חברת Seagate בחנות סקאי פיסי.לפני 4 ימים, Win7 התריע בעיקביות על תקלה בדיסק זה וכעבור יומיים הדיסק הפסיק לפעול.לדיסק באחריות עד אוקטובר 2012, אך החנות סקאי פיסי כבר לא קיימת.איך ניתן לממש את האחריות ולהחליף את הדיסק - מי היבואן ?תודהזאב
פורסם 2012 במרץ 2013 שנים אתה לא חייב להיות בקשר עם חנות כדי לממש אחריות.תוכל לפנות ל RSM/TMS כדי לקבל עזרה בנושא.מועבר לפורום צרכנות.
פורסם 2012 במרץ 2113 שנים אתה מוזמן ליצור קשר עם CRG - חפש ברשת את הטלפון שלהם. תבדוק עם קשיח באחריות מולם
פורסם 2012 במרץ 2113 שנים שלום לךאתה מוזמן לצור עמנו קשר ואנחנו נעזור לך לצור קשר עם היבואן CRG (שהיה היבואן הרשמי של סייגיט באותה תקופה)בדרך כלל יהיה לך יותר קל לממש אחריות דרך חנות או משהו שעובד מולם באופן קבוע מאשר לקוח סופי .אתה יכול לשלוח לי את הדגם ההסידורי למייל שלי michael@rsm.co.ilאו להעביר אותו לאחד מסניפי הרשת שלנו ונעביר אותו ליבואן .יום נפלאמיכאל
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.