פורסם 2012 באפריל 2613 שנים מצד אחד עבור משחקי תפקידים אני צריך לראות משחק די גמור או אפילו משחק שכבר שוחרר כדי להחליט אם הוא שווה את הזמן שלי אפילו אם הוא בחינם.מצד שני, 15$ זה סיכון שאולי שווה לקחת אם אתה סומך על המפתחים. עדיין, לא משהו שהייתי עושה עבור משחק תפקידים פשוט בגלל הסיכוי האדיר שאני לא אוהב אותו (מה לעשות, יהיה קשה להתחרות בדיאבלו 3 או אפילו WoW, לפחות בכל מה שנוגע למשחקיות), אבל כן השקעתי 15$ ב-Takedown (אתם מוזמנים לעשות שם חיפוש) למרות שאם מה שפרסמו שם זה באמת נראה כמו סיכון רציני, וב-Ground Branch אני אולי אפילו אשקיע יותר.
פורסם 2012 באפריל 2613 שנים לא כל כך אוהב את איך שהם מנהלים את הפרוייקט הזה (Wasteland 2), יותר מידי IFים...יותר מידי הבטחות. להגיד שהם יוציאו MOD TOOLS רק אם הם יגיעו ל 3M דולר זה חוצפה.נראה לי ש inXile entertainment יצאו מכלל שליטה, אנשים כל כך מהרו לתרום להם כסף אבל אף אחד לא בדק מה החברה הזו הוציאה לשוק בשנים האחרונות. המצב הכלכלי שלהם אמור להיות בינוני בערך כמו זה של השותפה החדשה שלהם (obsidian).גם אני נתתי 15$ ל Takedown, נכון לעכשיו החברה עוד בשלבי הקמה ובניגוד לאחרים הם לא התחייבו לספק מוצר, הכסף ישמש לרישיון למנוע וליצירת גירסת ALPHA במטרה להציג למקורות מימון אחרים. הדבר היחדי שמעודד בפרוייקט הזה זה האנשים שעובדים עליו. גם ground branch נראה מעניין, בשלב מתקדם יותר מ Takedown וגם שם עובדים אנשים עם הרבה ניסיון (למרות שזה המשחק הראשון שהם מפתחים לבד אחרי שמ 2004 הם עוזרים למפתחות אחרות).
פורסם 2012 באפריל 2613 שנים אני מקווה שיהיה לי זמן לפתוח דיון מסודר על Ground Branch ברגע שהם יפתחו את ה-Kickstarter שלהם, מה שאמור לקרות בקרוב מאד מאד לפי הפרסום בעמוד הפייסבוק של Blackfoot Studios. בעקרון, אני עוקב אחרי הפורומים שלהם מ-2008 (או 2009? לא זוכר...). בקצרה אני אגיד שאני הרבה יותר מוכן לסמוך עליהם שבאמת יוציאו משהו (ומשהו טוב!) ברגע שיהיה להם כסף, ושהסיכון שם הוא מינימאלי - לעומת Takedown, ששם הסיכון משמעותי וברור.
פורסם 2012 באפריל 2713 שנים מחבר לא כל כך אוהב את איך שהם מנהלים את הפרוייקט הזה (Wasteland 2), יותר מידי IFים...יותר מידי הבטחות. להגיד שהם יוציאו MOD TOOLS רק אם הם יגיעו ל 3M דולר זה חוצפה.נראה לי ש inXile entertainment יצאו מכלל שליטה, אנשים כל כך מהרו לתרום להם כסף אבל אף אחד לא בדק מה החברה הזו הוציאה לשוק בשנים האחרונות. המצב הכלכלי שלהם אמור להיות בינוני בערך כמו זה של השותפה החדשה שלהם (obsidian).גם אני נתתי 15$ ל Takedown, נכון לעכשיו החברה עוד בשלבי הקמה ובניגוד לאחרים הם לא התחייבו לספק מוצר, הכסף ישמש לרישיון למנוע וליצירת גירסת ALPHA במטרה להציג למקורות מימון אחרים. הדבר היחדי שמעודד בפרוייקט הזה זה האנשים שעובדים עליו. גם ground branch נראה מעניין, בשלב מתקדם יותר מ Takedown וגם שם עובדים אנשים עם הרבה ניסיון (למרות שזה המשחק הראשון שהם מפתחים לבד אחרי שמ 2004 הם עוזרים למפתחות אחרות). למה חוצפה? אם לחברה יש משאבים מוגבלים הם יעדיפו להשקיע אותם בפיתוח המשחק. אם משאבים יגדלו הם יוכלו להשקיע בדברים נוספים. היגיון בריא. בנוסף מדובר בדרך מצויינת לגרום לאנשים להשקיע יותר כסף בפרוייקט. בכל אופן אנשים תרמו לפרוייקט כי יעמדו בראשו כישרונות שהביאו משחקי תפקידים מעולים. נכון לעכשיו הם משחקים ברעיונות ומבקשים עצות. אני לא מבין למה אתה כל כך אנטי כבר מהיום הראשון. הסכמת לתרום כסף לחברה שלא התחייב לספק מוצר, אבל אתה מתנגד לתרום כסף לחברה שכן התחייבה לספק מוצר. אני מפספס משהו?
פורסם 2012 באפריל 2713 שנים למה חוצפה? לדעתי כל משחק שלא משחרר mod tools נורמאלי זה חוצפה. בן השאר כאן. זה הרבה יותר חשוב מעוד שלב או עוד דמות מבחינת אורך החיים של המשחק. הבעיה היא שהיום רוצים שתקנה את המשחק הבא בסדרה ולא שפשוט תשחק במשחק הקיים במשך שנים ולא תקנה עוד משחקים. ראה ערך Call of Duty ו-Battlefield.
פורסם 2012 באפריל 2713 שנים Mod Kit צריך להיות סטאנדרט בתעשיה בדיוק כמו שDLC הפך לסטנדרט. זה יקרה ברגע שחברות יבינו כמה זה תורם לרווחים שלהן.כלי מודינג נורמלים יכולים להפוך כל משחק בינוני להצלחה, שמן הסתם, תתרגם את עצמה למכירות.
פורסם 2012 באפריל 2713 שנים אני לא רוצה לתת כסף ל inXile כי המשחק היחיד שלהם שהיה שווה משהו הוא Choplifter HD. בשנים האחרונות היה להם משחק אחד שבוטל ועוד משחק שהיה מאוד בינוני (Hunted: The Demon's Forge).מהמשחקים שלהם ששיחקתי אפשר לראות שהם יודעים מה הם עושים (שליטה טובה במחשב בניגוד להרבה משחקים אחרים היום וגם אין הרבה באגים) אבל המשחקים בסופו של דבר או מאוד בינוניים או משחקי קטנים שנראים יותר כמו משחקי INDIE.רוצה השוואה? תראה את DF, הביאו להם הרבה יותר כסף ממה שהם ביקשו והם לא התחילו להציג כל מיני מטרות כאלה (2M$ או 3M$). הם פשוט הודו לכל מי שנתן להם את הכסף ואמרו שהם יעשו את כל מה שהם יכולים בשביל לנצל אותו כמו שצריך.למה הייתי מוכן לשלם ל TAKEDOWN ואולי גם ל Ground Branch? כי עברו הרבה מאוד שנים מאז שהוציאו משחק מהסגנון הזה ובסופו של דבר למרות שאין הרבה מידע על המפתחים מדובר בקבוצות עם דיי הרבה פוטנציאל. נכון ש SERELLAN עוד בשלבי הקמה אבל המקים של החברה עבד על הרבה מאוד משחקים טובים ועבד עם הרבה מפתחות טובות (BUNGIE ו MONOLITH למשל) ויש אנשים מהחברות האלה שרוצים לעבוד איתו על הפרוייקט הזה ואותי זה מעודד.
פורסם 2012 במאי 1813 שנים http://www.edge-online.com/features/wasteland-2-brian-fargos-kickstarter-triumph
פורסם 2012 במאי 1913 שנים מחבר בריאן מתחיל לעלות על העצבים. קודם שיספק משחק איכותי ולא יזרוק לפח מיליונים, אחר כך ידבר כמה kickstarter זה טוב, מדהים ושחרר אותו ממפיצות דרקוניות.
פורסם 2012 ביוני 1313 שנים http://www.rockpapershotgun.com/2012/06/12/radiating-passion-wasteland-2s-design-document/https://docs.google.com/file/d/0BxMevjNSr2EjbDBpZ2ZMdmNnc28/view?pli=1&sle=true#
פורסם 2012 ביוני 2613 שנים http://indierpgs.com/2012/06/interview-with-brian-fargo/http://fallout.wikia.com/wiki/User_blog:Agent_c/Nukapedia_News_Digest_-_29_June_2012#I_talk_with_Chris_Keenan
פורסם 2012 ביולי 2113 שנים מחבר פורסמה תמונה ראשונה מתוך המשחק: http://wasteland.inxile-entertainment.com/images/press/screenshot-style-dev.jpgבהתחשב שהמשחק עדיין בשלבים הראשונים ביותר של תהליך הפיתוח נראה מבטיח.
פורסם 2012 בספטמבר 113 שנים http://www.shacknews.com/article/75638/wasteland-2-video-plays-with-camera-angles
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.