פורסם 2012 במרץ 713 שנים שלוםרכשתי מחשב לחבר והשירות שלהם גרוע וכך גם המחשב,החבר רוצה לבטל עיסקה האם אפשר לבטל עיסקה למרות שהמחשב כבר בנוי ושומש קצת?יש חוק חדש כזה לא??
פורסם 2012 במרץ 713 שנים לא ניתן לבטל אלא אם כן יש איזושהי אי התאמה בין המוצר שהוזמן למוצר שהתקבל, ואז גם במקרה כזה לחנות יש הזדמנות לתקן - ואתה לא מקבל זכות אוטומטית לביטול.
פורסם 2012 במרץ 713 שנים בעיקרון, על פי חוק, ניתן להחזיר כל מוצר שהוא בתוך שבועיים מתאריך הקנייה.זה אמור לחול גם על מחשבים....
פורסם 2012 במרץ 713 שנים חוק זה לא חל על מספר חריגים, ובהם מוצרים שיוצרו במיוחד בהתאם להזמנת הצרכן, כמו מחשב שהורכב לפי דרישות ספציפיות של הצרכן.
פורסם 2012 במרץ 713 שנים מספיק שלחצת על כפתור ההפעלה, בעיקרון אתה לא יכול.אולי יש חנויות חריגות שיאפשרו לך אם לא בוצע שימוש רציני, אבל על פי החוק הן לא חייבות.על אחת כמה וכמה על מחשבים ניידים שעוברים אקטיבציה של הווינדוס ברגע שהם מופעלים לראשונה.
פורסם 2012 במרץ 713 שנים נסה אולי להסביר מה הבעיה ומה העילה לדעתך ל"ביטול עיסקה".כמובן שלא ניתן לבצע בכלל "ביטול עיסקה" אם פתחת והשתמשת במחשב אבל אם יש אי התאמה ברורה בין מה שביקשת למה שקיבלת יש בהחלט מקום לדרוש תיקון של המצב.
פורסם 2012 במרץ 913 שנים מה זאת אומרת "מחשב גרוע"?אם המחשב גרוע כי המפרט לא הולם את צרכיו - זבש"ו.אם המחשב גרוע כי יש בעיות תוכנה - זבש"ו, במיוחד אם התוכנות לא חוקיות (הסיבה הנפוצה ביותר לבעיות תוכנה בישראל).אם הוא גרוע כי יש בעיות טכניות - מאווררים גוססים, התחממות יתר, דיסקים מזייפים - לחזור לחנות ולדרוש מענה במסגרת אחריות יבואן/יצרן.
פורסם 2012 במרץ 1013 שנים פותח הדיון - אם לא תספק פרטים על המקרה אאלץ למחוק את הדיון (או לכל הפחות להסיר את פרטי החנות).אם המחשב גרוע כי המפרט לא הולם את צרכיו - זבש"ו.אם זה בגלל מפרט שהומלץ ע"י החנות זה בהחלט משהו שבתחום אחריותה, בתנאי שהלקוח אכן הבהיר את צרכיו היטב.יתר על כן, בהיותם "בעלי מקצוע" מחובתם לברר את צרכי הלקוח ולהתריע בפניו אם לדעתם המפרט שבחר לא הולם (או מופרז ביחס ל) את הצרכים.
פורסם 2012 במרץ 1013 שנים אם זה בגלל מפרט שהומלץ ע"י החנות זה בהחלט משהו שבתחום אחריותה, בתנאי שהלקוח אכן הבהיר את צרכיו היטב.אני לא יודע מה עמדת המחוקק בעניין, אבל לעניות דעתי צריך להבדיל בין מוכרבחנות ליועץ.אם שכרת יועץ שהתאים לך מפרט מחשב והמפרט לא מתאים, יתכן ויש מקום לבקש ממנו החזר דמי הייעוץ ואפילו פיצוי על רשלנותו. לא בטוח שזהו המקרה במקרה של מוכר - הלקוח הסביר אמור לדעת שהמוכר בחנות הינו בעל אינטרסים ולהתייחס להמלצותיו בזהירות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.