עבור לתוכן

חבילה נעלמה בדואר

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

עידכונים אנשים עידכונים!

החבילה הגיעה ליידי.

מסבר שמישהי לקחה אותה בטעות, ואחרי שהיא פתחה אותה היא ראתה שזה לא שלה, היא החזירה אותה ואז התקשרו אלי ואמרו לי שהיא הגיעה ושאני אבוא לקחת אותה.

כמה דגשים:

אם דבר כזה קורה לכם, כמה שיותר מהר לדבר על המנהל כדי שיעקוב אחרי המצב וידאג שתקבלו את החבילה.

אם המנהל לא עוזר, לדבר עם הממונה עליו כדי שינער אותו.

לא לוותר.

אם אתה נותנים מספר טלפון, שתמיד יהיה מישהו מאזין למספר, כי אם יתקשרו ולא תענו, לא סביר שיחזרו אליכם.

מסתבר שהמועצה הישראלית לצרכנות גם מקבלת תלונות על דואר ישראל, אז תשתמשו בזה במידת הצורך.

  • תגובות 198
  • צפיות 26.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מזל טוב

פורסם

כמה דגשים:

אם דבר כזה קורה לכם, כמה שיותר מהר לדבר על המנהל כדי שיעקוב אחרי המצב וידאג שתקבלו את החבילה.

אם המנהל לא עוזר, לדבר עם הממונה עליו כדי שינער אותו.

לא לוותר.

הדגשים שלך לא קשורים לכלום, זה שהצקת לכל האנשים האלה לא היה נותן לך שום דבר אם לא - בפוקס - אותה אישה היתה מחזירה על דעת עצמה את החבילה הזאת.

פורסם
  • מחבר

אם היא הייתה מחזירה אותה, אבל לא היו יודעים לאיזה מספר להתקשר כדי שיבוא הלקוח המתאים לקחת אותה., לא הייתי רואה את החבילה הזו.

לפקות המעקב הזה הניב משהו: אנשים ידעו מה לעשות במקרה של חבילה שנעלמה.

פורסם

טוב, נשברתי.

מ-ע-ק-ב.

נ.ב. תגיד מודצ'יפ, את ה-30 ש"ח על העכבר קיבלת?

כי לפי החשבון שלי זה מצטבר ל-110 ש"ח. וזה ה-מ-ו-ן כסף.

פורסם

רק בגלל שאני מרחם עליך, ובגלל מה שעושים לך פה, אעזור לך.

חבר של דוד של אישתי, עובד בסניף הדואר המרכזי, לא יודע באיזה תפקיד בדיוק, אני זוכר שזה משהו בכיר.

אעשה כמה טלפונים ואחזור עם תשובה.

פורסם

אם היא הייתה מחזירה אותה, אבל לא היו יודעים לאיזה מספר להתקשר כדי שיבוא הלקוח המתאים לקחת אותה., לא הייתי רואה את החבילה הזו.

אם אתה נותנים מספר טלפון, שתמיד יהיה מישהו מאזין למספר, כי אם יתקשרו ולא תענו, לא סביר שיחזרו אליכם.

לא היה קורה כלום, היית מקבל הודעה שניה.

מסבר שמישהי לקחה אותה בטעות

זה בפני עצמו מהוה סיבה לתלונה.

פורסם
  • מחבר

קיבלתי את הכסף על העכבר למי ששאל.

אני אפנה למועדה לצרכנות שיטפלו בבעיה המסריחה הזו.

מישהו כאן פעם נכנס לסניף דואר והיו אנשים בכל העמדות וכולם היו פעילים?

פורסם

אתה לא צריך להתקשר לאף אחד.

דיברתי עם דוד של חבר של אישתי, אה... חבר של דוד של אישתי, ההוא מהדואר, והוא אמר שאתה יכול לקפוץ לו.

אמרתי לו שזה לא לעניין, אבל הוא מתעקש.

חוצמזה, אני מניח שאם תתקשר למועצה לצרכנות, הם ייסגרו, ולא יתנו יותר שירות לאף אחד...

פורסם

:goodposting:

פורסם

לא יודע איך טעויות כאלו יכולות לקרות.

אצלי בסניף תמיד בודקים טוב טוב שהחבילה מתאימה לפרטים בתעודת הזהות שלי לפני שמוסרים לי אותה.

כנראה שיש כמה מחפפים סדרתיים שעובדים בכמה סניפים, ואלו עושים את כל הצרות לאלפי האנשים שמאבדים חבילות.

אם מנהלי הסניפים לא יענישו אותם קשות על טעויות אלה, הם יעשו זאת בכוונה מדי פעם בשיתוף פעולה עם חברים שהזמינו חבילה עם כפית פלסטיק מסין, ויגרילו מוצר ששוויו הפוטנציאלי יכול להגיע למאות ואלפי שקלים.

על טעויות משלמים.

על טעויות הפקידים אנחנו משלמים.

על טעויות מנהלי הסניפים ביחסם לטעויות אנחנו משלמים.

חייבים לגרום לפקידים ולמנהלים לשלם.

בכל דרך אפשרית אם צריך.

פורסם

אני הייתי פונה למנהל בכיר בדואר ישראל, ומסביר לו את הבעיה.

ומציע שתהיה חובת דיווח על טעויות בכל סניף, שתועבר למפקח הארצי.

אם הדבר לא יעשה, אפשר לפנות לנציגי הציבור ולחברי כנסת.

אומנם אלו מיצגים את עצמם, אבל מחפשים להיראות כפי שפועלים למען הציבור.

ואז יש מצב שלא רק שיחייבו את דואר ישראל לדווח על כל טעות, גם יחייבו אותם לשלם קנסות כשמספר הטעויות יחרגו מהממוצע הארצי.

וכך כל הסניפים הבעיתיים יפעלו לצמצם את מספר הטעויות, ובכך יורידו את הממוצע השנתי משנה לשנה, ויגרמו לגל של התייעלות בכל סניפי הדואר.

פורסם

אתה לא צריך להתקשר לאף אחד.

דיברתי עם דוד של חבר של אישתי, אה... חבר של דוד של אישתי, ההוא מהדואר, והוא אמר שאתה יכול לקפוץ לו.

אמרתי לו שזה לא לעניין, אבל הוא מתעקש.

חוצמזה, אני מניח שאם תתקשר למועצה לצרכנות, הם ייסגרו, ולא יתנו יותר שירות לאף אחד...

די באמת.

בלי קשר למה שאני חושב על אדון מודצ'יפ-מעקב, יש גבול לבדיחה שאפשר לעשות מהשרשור הזה. זה די מיצה את עצמו וצריך

לדעת לעצור מתישהו.

זה לא מוסיף הרבה כבוד ורצינות לפורום.

אני הייתי פונה למנהל בכיר בדואר ישראל, ומסביר לו את הבעיה.

ומציע שתהיה חובת דיווח על טעויות בכל סניף, שתועבר למפקח הארצי.

אם הדבר לא יעשה, אפשר לפנות לנציגי הציבור ולחברי כנסת.

אומנם אלו מיצגים את עצמם, אבל מחפשים להיראות כפי שפועלים למען הציבור.

ואז יש מצב שלא רק שיחייבו את דואר ישראל לדווח על כל טעות, גם יחייבו אותם לשלם קנסות כשמספר הטעויות יחרגו מהממוצע הארצי.

וכך כל הסניפים הבעיתיים יפעלו לצמצם את מספר הטעויות, ובכך יורידו את הממוצע השנתי משנה לשנה, ויגרמו לגל של התייעלות בכל סניפי הדואר.

אתה אופטימי, אבל אני אשמח אם מה שאתה אומר באמת יתממש.

פורסם

די באמת.

בלי קשר למה שאני חושב על אדון מודצ'יפ-מעקב, יש גבול לבדיחה שאפשר לעשות מהשרשור הזה. זה די מיצה את עצמו וצריך

לדעת לעצור מתישהו.

זה לא מוסיף הרבה כבוד ורצינות לפורום.

צודק.

אני מבקש סליחה.

אבל לא יכולתי להתאפק. :smile1:

פורסם
  • מחבר

אתה מוזמן לעשות לי פוליש לזיין יא גועל נפש.

לעיניין:

זה מתחיל מאנשים

ברגע שאתה מקבל שירות מסריח אתה צריך לפעול בכל האמצעים כדי שזה לא יקרה שוב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים