החנויות בארץ מתחילות לעצבן אותי - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החנויות בארץ מתחילות לעצבן אותי


Zeev86

Recommended Posts

קניתי Uncharted1 (משחק קונסולה) ב140 שקל יד שניה, בגלל שנאמר לי שיד ראשונה לא זמין, ועולה 150 שקל.לפני שנסעתי לקנות, התקשרתי לחנות, ושאלתי אם Uncharted1 זמין. אמרו לי שכן (שעה לפני שהגעתי לחנות), ושאני יכול לבוא לקחת. שום מילה על זה שהעותק משומש.

בלי ברירה, ובגלל שחיפשתי את המשחק בהרבה חנויות אחרות, שילמתי ולקחתי אותו הביתה.

עכשיו אני חוזר, פותח את אתר החנות, ומתברר לי שהמשחק מופיע בחנות כ"מוצר חדש" בעלות של 130 שקל!אני לא רוצה לפרסם בינתיים את שם החנות. אבל אני כן אשמח לעצות, מה לעשות במקרה כזה.

(אני לא הייתי בטוח אם זה שייך לכאן או לפורום PS3, אם טעיתי בפורום בבקשה להעביר. תודה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי המחיר - אלא אם יש לך ראיה לכך שזה המחיר שהוצג באתר ברגע הקנייה, כנראה שלא תוכל לעשות דבר. החוק אמנם אמור להגן על הצרכן מטריקים שכאלה, אבל הם תמיד יכולים לטעון שהמחיר עודכן זמן מה אחרי שקנית. לגבי מכירת מוצר משומש כחדש - גם פה מדובר בהטעייה, אבל מדבריך אני מבין שהסבירו לך שהעותק שאתה עומד לרכוש הינו משומש, ולכן אתה אישית לא נפגעת מכך.

בשורה התחתונה, הייתי שמח לדעת באיזו חנות מדובר בשביל שאדע להתרחק ממנה, אבל לא נראה שאתה יכול לעשות דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בטוח שהמחיר היה זהה לפני שיצאתי מהבית, רשמתי על דף 130 שקל (סתם לחישובים כמה יוצא בסך הכל כי קניתי כמה משחקים). כמובן שאי אפשר להוכיח את זה.

אבל כן שמרתי מספר מהאתר שלהם (עם תאריך) עכשיו כשחזרתי הביתה. זה יכול לשמש כהוכחה?

אני רוצה לציין שלפני כחודשיים, קניתי PS3. יחד עם הקונסולה לקחתי Killzone3. המוכר אמר לי 200 שקל. הסכים למכור לי ב180. ולאחר כשבוע שבועים ראיתי באתר שהמשחק עולה בכלל 150. על זה אין לי קייס כמובן, אבל נדמה לי שזאת לא הפעם הראשונה שמוכרים לי משהו יקר יותר בחנות הזאת.

שלחתי עכשיו לחנות מייל. נראה איך זה יתקדם, אם לא יעשו עם זה משהו אני אפרסם את שם החנות.

סיפור נוסף קרה לי עם סטימצקי. ראיתי ספר במחיר של 80 שקל באתר שלהם. מכרו לי אותו ב95 בסניף סטאר סנטר באשדוד. כששאלתי את המוכרת למה המחיר לא זהה לאתר, היא ענתה (בצורה מאוד לא יפה, מול כל הלקוחות) שהם צריכים לשלם ארנונה וזה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה של KILLZONE 3 יכול להיות שפשוט הורידו את המחיר אחרי כמה שבועות (או אפילו כמה ימים).

במקרה של UNCHARTED זה דיי חוצפה, זה משחק מאוד ישן ואין סיבה שעכשיו יורידו לו את המחיר, בכל מקרה המחיר שלו אמור להיות כ 100 שקל ולא 150 :P ראיתי בזאפ שיש אותו בכמה מקומות ב 99 שקל (כמו PCGAMES).

במקרה של הקניה של UNCHARTED נראה לי שהחנות לא הייתה בסדר, הם הביאו לך עותק משומש במחיר שגבוה בהרבה מהמחיר הרגיל של המשחק :nono:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אינני חולק על כך שהחנות לא מסדר בסיפור הזה, רק אמרתי שמבחינה חוקית הם מכוסים. ולגבי סטימצקי - חשוב לציין האם נאמר באתר שהמחירים המוצגים בו תקפים לרכישה דרך האתר בלבד. אני רואה שבאתרם אכן נכתב שמדובר ב"מחיר באתר". היות ואיש לא אמר לך שזהו המחיר גם בחנות, הרי שלא עבדו עליך בשום צורה - והטענות של המוכרת נוגעות להפרש המחירים בין האתר לחנות (ולא, נניח, בין פרסום כלשהו למחיר בפועל) והן הגיוניות לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דברי התייחסו לתגובה לפני, לא לדבריך. אם יש לך צילום מסך, הרי שאתה יכול לדרוש מהם את ההפרש - אלא אם צויין שמדובר במחיר שתקף באתר בלבד.

הצילום הוא רק לעותק יד ראשונה. אני לא יודע איזה הפרש יכול להיות. כי מה שמכרו לי זה עותק משומש.

הטענה היחידה שיכולה להיות לי זה שבחנויות אחרות משחק משומש לא עולה על 100 שקל (99 לרוב).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משחק מקורי עולה 99 שקל לא משומש. לא יודע איך פספסת את זה ולמה קנית משחק כל כך ישן ב 150 שקל.

לא יודע איך זה בארץ אבל אם GAMESTOP (הם לא היו עושים את זה) היו עושים דבר כזה הם היו אחרי זה מפצים את הקונה. בארץ השוק הזה דיי אפור אז אם החנות לא רוצה לפצות אותך כל מה שנשאר זה לאכול את הלב ולכתוב את השם שלהם בשביל שלא ילכו לשם אנשים שיראו את הדיון הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...